راستی هلن عزیز.
بنده یه دو روزی میشه برگشتم اگه خواستی یه سر بزن،من اجبار نمیکنم:)
@let_me_get_home
اگه هم خبر داری که هیچی
هدایت شده از 🚨 (دیلی لینکعلی ،خستمه عای شعبه دوم)💥
دیگه واقعا نمیدونم چیکارش کنم...میدونم شید نورپردازی و اناتومیش عجیب شد..ولی دیگه حال ندارم
شاید بعدا بهترش کردم...ببخشید
شید بلد نیستم
پیسر دیلاق داری چیکار مکنی؟🗣🗣🗣
https://eitaa.com/joinchat/3287942673C0fe2d36fbd
#L_N
★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
راجبش-
پیسر دیلاث شبیه گو زنی است که در نور چراغ های جلویی یک تراکتور گیر کرده-
ناز ^^