هدایت شده از 🚨 (دیلی لینکعلی ،خستمه عای شعبه دوم)💥
دیگه واقعا نمیدونم چیکارش کنم...میدونم شید نورپردازی و اناتومیش عجیب شد..ولی دیگه حال ندارم
شاید بعدا بهترش کردم...ببخشید
شید بلد نیستم
پیسر دیلاق داری چیکار مکنی؟🗣🗣🗣
https://eitaa.com/joinchat/3287942673C0fe2d36fbd
#L_N
★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
راجبش-
پیسر دیلاث شبیه گو زنی است که در نور چراغ های جلویی یک تراکتور گیر کرده-
ناز ^^
★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
من که میدونم بجای پیسر دیلاق صاف شد پیسر دیلاق کج🚶♂
خب اندازه پاهاش نسبت به بالا تنه اش یکم کوچیک بنظر میاد اما شخصا دوستش دارم =)