eitaa logo
سواد رسانه و روانشناسی
192 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.6هزار ویدیو
49 فایل
سواد رسانه یکی از نیازهای دنیای مدرن است. با سواد رسانه و شناخت اصول روانشناسی به قدرت تحلیل مسلح شوید. برای ارتباط، پیشنهاد، انتقاد و... با شناسه مدیر تماس بگیرید. مدیر: @Vavgh01 #سواد_رسانه کانال حداقل "یک روز در هفته" به روز رسانی می شود.
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 درو‌غ‌های «علی کریمی» 🔹علی کریمی در یکی از جدیدترین استوری‌های خود با انتشار تصویری مدعی شده است که در شهر ایذه نیروهای مسلح با دوشکا مردم را به رگبار بسته‌اند و در ادامه گفته:مردم، بشینیم،قتل عام می‌شیم. 🔹چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای او روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱(۶ ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب منتشر شده است. 🔹جالبتر اینکه اگر علی کریمی خودش در تصویری که به نام ایذه منتشر کرده از جمله هوای بارانی و معماری خانه‌ها دقت می‌کرد متوجه می‌شد که محل موردنظر مربوط به شهر ایذه نیست و رزمایش نیروهای بسیج در مازندران و برای ۴سال پیش است. 🔹او حتی می‌توانست از مردم ایذه سوال کند که آب و هوای دیروز و امروز شهرشان چگونه بوده است. 🔹جالب‌ترین و خنده‌دارترین بخش از استوری علی کریمی هم آنجاست که با فاصله حدود ۱۰ هزار کیلومتری از مردم ایران، تلاش می‌کند خود را کنار مردم جا کند.میگوید: ما اگر بشینیم قتل عام می‌شیم. در حالی که اتفاقا او وقتی تصمیم گرفت فعالیت خود علیه نظام و مردم ایران را وارد فاز جدید کند، چاره را در این دید که از همه دور شود. media_arma
📸 ترور شخصیت، عملیات روانی کثیف علیه بازیکنان تیم ملی media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آخرین اخبار از پیگیری نقش رسانه‌های معاند در اغتشاشات / ستایشی: در کمیته حقوق بشر نیویورک صراحتا انگلیس را مسئول اغتشاشات اعلام کردیم سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری: 🔹نقش مخرب برخی شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان ضدایرانی در اغتشاشات در سفر به نیویورک و در شورای حقوق بشر و برای نمایندگان 100 کشور تشریح شد. 🔹دولت انگلیس را در خصوص نقش مخرب رسانه‌های ضدانقلاب در اغتشاشات مسئول می‌دانیم. 🔹غریب آبادی در نیویورک سازمان های نظارتی را توجه داد که به تخلف رسانه‌های ضدانقلاب رسیدگی و برخورد لازم صورت بگیرد. Akharinkhabar
اگه همچین پیامی داشتین هرگز لینک رو باز نکنید چون این لینک جعلیه و کلاهبردار حسابتون رو خالی میکنه! فرشته شارعی farsitweets
🚨 سقوط آزاد اینستاگرام ⭕️ حجم ترافیک و پهنای باند مصرفی در روزهای اخیر، یک سقوط آزاد قابل توجه داشته که در نوع خود جالب است. ⭕️ براساس گزارش آماری مجموعه لایف وب، تعداد پست‌های اینستاگرامی، 69 درصد، تعداد کاربران فعال، 64 درصد، تعداد لایک، 68 درصد و تعداد کامنت ها، 78 درصد سقوط داشته است❗️ ◀️ چنین چیزی یعنی شلیک مستقیم به مغز و قلب یک سلاح جنگ شناختی آمریکایی! حالا بهتر می شود فهمید چرا جریان نفوذ و تحریف از فیلتر این پلتفرم کثیف عصبانی است و با دروغ بزرگ کسب و کار دنبال رفع فیلتر این جاسوس افزار است...هوشیار باشیم 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا timoora
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ۲ جام ۲۰۱۸ و ۲۰۱۴ نگذارید از موضوعی که وجود ندارد ، در ذهنتان یک موضوع هدفمند بسازند. حـمـیـد‌ مـقـدم BisimchiMedia
24.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کی‌روش: بازیکنان دشمن شما نیستند! 🔹سرمربی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی به وجود آمده انتقاد کرد و با انتشار ویدئویی از برخی کامنت‌ها در ذیل صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند! پ.ن: آقای کی‌روش به بازیکنان بگید که این‌ها مردم ایران نیستند/دیشب هواداران انگلیس بیشتر ساکت بودند، چرا که بخشی از هوادار نماهای ایرانی مشغول‌ تخریب روحيه بودند و انجام مأموریت علیه کشوری که به آن عرقی ندارند.
🔴 بازهم جعل و فتوشاپ توسط آنانیموس 🔹سپاه پاسداران جمهوری اسلامی؟! (تا جایی که میدونیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم) توی سربرگ نامه ارجحیت رو ارجعیت نوشتن پایین برگه هم امضای سپاه حفاظت هواپیمایی کشور😐😂 ✍کاربران
انحصار! فوتبال را طبق معمول نمی‌بینم! نهایت قصه این است که چون برخی از هموطنانم از پیروزی تیم ملی خوشحال می‌شوند من هم خوشحال می‌شوم و طبیعتا از باخت ایران به خاطر ناراحتی هموطنانم ناراحت می شوم کنش سیاسی چند بازیکن فوتبال یا چند بازیگر سینما هم ارزشی ندارد؛ نه تاییدشان و نه تکذیبشان برایم مهم نیست. اما به بهانه جام جهانی می‌خواهم رابطه فوتبال،‌ نظام اقتصاد سرمایه‌داری و استعمار نو را کمی شرح بدهم. برای تبیین این مساله به پدیده فوتبال و بررسی جایگاه این پدیده ذیل یک «سیستم» می‌پردازم: بازیکنان فوتبال دو شخصیت دارند. ١. بیلبورد تبلیغاتی ٢. فوتبالیست در حقیقت شخصیت اول بازیکنان فوتبال هیچ تفاوتی (تاکید میکنم هیچ تفاوتی) با یک بیلبورد تبلیغاتی ندارد. اگر بهترین بازیکن دنیا هم باشید امکان ندارد اجازه بدهند آن تبلیغات را روی پیراهن و کفش و پشت سرت موقع مصاحبه را برداری. یعنی اگر بازیکنی بگوید این تبلیغ روی پیراهنم نباشد میگویند: مشرف! خوش آمدی! در حقیقت فوتبال ابزاری است برای دیده شدن صفحه تلویزیون (و سایر رسانه‌هایی که آن را پخش می‌کنند) یعنی ابزارِ جذابیتِ رسانه است. چه پدیده‌ای می‌تواند چشم چند میلیارد نفر را به صفحه تلویزیون بدوزد؟ فلذا اینجاست که شاخه‌ای در اقتصاد باز می‌شود با نام «اقتصاد توجه» اینجاست که نگاه شما را دیگران می‌فروشند. بدون اینکه شما خبر داشته باشید این نگاه که مال شماست فروخته می‌شود! متن کامل یادداشت: https://eitaa.com/h_abasifar/2200