eitaa logo
سواد رسانه و روانشناسی
193 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.6هزار ویدیو
49 فایل
سواد رسانه یکی از نیازهای دنیای مدرن است. با سواد رسانه و شناخت اصول روانشناسی به قدرت تحلیل مسلح شوید. برای ارتباط، پیشنهاد، انتقاد و... با شناسه مدیر تماس بگیرید. مدیر: @Vavgh01 #سواد_رسانه کانال حداقل "یک روز در هفته" به روز رسانی می شود.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶بیش از 300 تشکل دانشجوی از تخلفات جهرمی وزیر ارتباطات و فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی به رؤسای قوای مقننه و قضائیه شکایت کردند.🔶 در این نامه آمده است: 🔰 درحالی‌که محکومیت ایران به پرداخت جریمه 160 میلیارد تومانی به ویلموتس، بازتاب‌های قابل توجهی در قوای قضائیه و مقننه داشت، تعجب برانگیز است چرا کسی پیگیر 200 میلیارد تومان بودجه‌ی پروژه شکست خورده فیلترینگ هوشمند- که اهل فن پیشاپیش غیرممکن بودن آن را از نظر علمی ثابت کرده بودند - نیست؟! چرا کسی پیگیر اعطای تجهیزات 400 میلیارد تومانی به هاتگرام و تلگرام‌طلایی– با هدف شکست فیلترینگ تلگرام- نیست؟! چرا درباره اتلاف 19 هزار میلیارد تومانی که به بهانه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات هزینه شده، صدایی به گوش نمی‌رسد؟! 🔰 هزاران میلیارد تومان درآمد وزارت ارتباطات از مابه‌التفاوت استقرار CDN های تلگرام در کشور و ارائه صدها سرور به هاتگرام و تلگرام طلایی که یک‌شبه توسط گوگل‌پلی نابود شد، تنها گوشه‌ای از تخلفات آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات است که پرداختن به همه آن‌ها، مثنوی هفتاد من کاغذ است. 🔰 آنچه موجب نگرانی جدی جامعه علمی کشور شده، کیسه‌ای است که وزارت ارتباطات در سال پایانی مسئولیت، به بهانه توسعه اینترنت نسل پنج، برای تاراج اموال مردم و بیت‌المال دوخته‌اند. آنان باید نخست پاسخگوی میلیاردها تومان تجهیزات اینترنت نسل سه که در بیابان‌های کرج دفن کرده‌اند، باشند! 🔰 تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت ارتباطات، استیضاح وزیر و محاکمه او و آقای فیروزآبادی در دادگاه علنی، کمترین انتظار ما دانشجویان از قوای مقننه و قضائیه است.
⭕️موضوعات اصلی یک سال گذشته شبکه های اجتماعی 🔺در میان موضوعات شش موضوعی که به نظر می رسد اهمیت بررسی دارد و سبب شکل گیری حداقل یک موج جدی در یک سال گذشته شده است عبارت است از :کرونا، بورس و واگذاری های آن، شهادت شهیدسلیمانی، سقوط هواپیما اوکراینی، افزایش قیمت بنزین، انتخابات و کنکور های و حواشی آن. 🔸از کنار هم قرار گرفتن این نمودار ها و مقایسه آن مشخص می شود اولین موضوع که اصلی ترین حجم داده ها را به خود اختصاص داده است کرونا و حواشی این بیماری بوده است که در تمام بستر ها بیشترین حجم تولید محتوا را دارا می باشد. 🔺اما بعد از کرونا موضوعاتی مانند شهید سلیمانی، کنکور و بورس حدودا در یک سطح قرار گرفته اند و در رده اخر پست های مربوط به انتخابات و هواپیمای اوکراینی قرار دارد. آرما
⭕️ مسی رکورد کرونا را شکست! 💢با قوت گرفتن جدایی لیونل مسی از بارسلونا، در طی ۴۸ ساعت گذشته رکورد سرچ گوگل که در طی ماه‌های گذشته در اختیار بیماری کویید۱۹ بود شکسته شد! 💢در دو شب گذشته واژه "Messi" بیشتر از کلمه "COVID" سرچ شده که طی چند ماه گذشته این بیشترین جست‌وجو برای یک واژه در گوگل بوده است. 🔺بیماری خطرناک‌تر از کویید۱۹ نیز وجود دارد و آن زکام فرهنگی جوامع انسانی است تا جایی که چیز‌هایی بیش از جان شان برایشان مهم می‌شود آرما
📊 💢چرا خبرهای دروغ فضای مجازی را باور می‌کنیم؟ 🔻یافته‌های یک پژوهش داخلی نشان داد که تنها یک‌بار رویارویی پیشین با خبرهای دروغین باعث می‌شود که این خبرها در نظر افراد حقیقت () به نظر برسند و ، بیشتر از خبرهای تازه باور می‌شوند. هر اندازه رویارویی پیشین با خبرهای دروغ بیشتر شود، آن خبرها بیشتر باور می‌شوند. 🔻پژوهشگران در خصوص دلیل بروز چنین رفتاری می‌گویند که انسان‌ها برای داوری درباره درستی یا نادرستی گزاره‌ها، به دنبال آسان‌ترین راه هستند و چیزی را که راحت می‌فهمند، راحت باور می‌کنند و آشنایی قبلی به راحت فهمیدن آن‌ها کمک می‌کند. 🔻همچنین مشخص شد که رویارویی پیشین یا آشنایی با خبر حتی می‌تواند راست‌پنداری خبرهای دروغ عجیب و غریب را نیز افزایش دهد. دروغ بودن خبرهای عجیب و غریب را با اندکی اندیشیدن و بهره گرفتن از دانش و منطق می‌توان مشخص کرد. این مطالعه نشان داد که دانش و منطق به سختی می‌توانند جلوی اثر حقیقت خیالی را بگیرد. asrehooshmandi
⁠ ◾️چرا بحث کردن در فضای مجازی احمقانه است ✍️الویا گولدهیل ▪️واقعیاتِ بی‌نهایت غلط و استدلال‌های ساختگی، ویژگی‌های اجتناب‌ناپذیر شبکه‌های اجتماعی‌اند. با این حال، صرف‌نظر از اینکه یک نفر چقدر آزاردهنده در اشتباه است یا شما چقدر شواهد متقابل در اختیار دارید، آغاز بحث در فضای مجازی به‌ندرت باعث تغییر عقیدۀ کسی می‌شود. ▪️تقریباً یک‌قرن‌ونیم پیش، جان استوارت میل، فیلسوف بریتانیایی، در چند سطرِ صریح توضیح داده است که چرا برخی از استدلال‌ها ره به جایی نمی‌برند. تحلیل استوارت میل خیلی جالب در مورد مباحثات داغ و عبثِ اینترنتی مصداق می‌یابد. ▪️او در سال 1869، دلیل این را که چرا هرگز نمی‌توانید در بحث در فضای مجازی پیروز باشید، این‌گونه توضیح می‌دهد: ▪️«تا زمانی که تفکری عمیقاً در احساسات ریشه داشته باشد، به‌واسطۀ سنگینی کفۀ استدلال علیه آن، عوضِ اینکه متزلزل شود، پایداری بیشتری پیدا می‌کند.» ▪️استوارت میل تأکید دارد این واقعیت اغلب نادیده گرفته می‌شود که بسیاری از افکار و عقاید اساساً نه مبتنی بر واقعیت بلکه بر پایۀ احساس هستند. به این ترتیب، اطلاعات نقیض در استدلال‌هایی که ریشه در احساسات دارند، تغییر ایجاد نمی‌کنند، بلکه صرفاً باعث می‌شوند که افراد برای حفظ آن دیدگاه‌ها شدیداً به احساسات چنگ بزنند. ▪️به صرافت می‌توان دریافت که بیشتر آدم‌ها می‌دانند که احساسات باعث برانگیختن افکار و عقاید می‌شوند و بر اساس آن رفتار می‌کنند. ▪️ما برای متقاعد ساختن دیگران نسبت به دیدگاه‌های خود، از ترفندهای بلاغی مانند اغراق کردن، تظاهر، تصنع و خودنمایی بهره می‌گیریم؛ و برای نمونه می‌دانیم که شواهد نشان می‌دهد واکنش‌های عصبی به این گزاره که مثلاً «رفتار کودکان با والدین با گرایش‌های خاص جنسی درست مانند کودکانِ با والدین معمولی است»، بیشتر از آنکه ریشه در تمایل عمیق به واقعیت‌ها داشته باشد از تعصب عاطفی سرچشمه می‌گیرد. ▪️در فضای مجازی، وقتی نمی‌توانیم صورت دیگران را ببینیم یا خُلق آن‌ها را نمی‌فهمیم، نادیده گرفتن غرایز احساسی کاری بس راحت می‌شود. ▪️عوض در نظر گرفتن و احترام به احساسات دیگر، این تمایل در ما به وجود می‌آید که مخالفان دیدگاه‌های خود را با «واقعیات» بمباران کنیم، اما حتی اطلاعات آشکارا مستدل، مانند جدول تناوبی، اغلب مبتنی بر دیدگاه‌هایی ذهنی‌اند؛ ▪️شاید امید چندانی وجود نداشته باشد که در فضای مجازی بتوان دیگران را برای تغییر عقیده مجاب ساخت، اما میل درباره نحوۀ پرداختن به استدلال‌ها در فضای مجازی توصیه‌هایی هم دارد: ▪️جست‌وجوی ایده‌هایی متفاوت با ایده‌های خود و طلبِ حقیقت در ایده‌هایی که شاید از آن‌ها غافل شده‌ایم. ▪️به‌جای آنکه درصدد متقاعد ساختن دیگران برآییم، می‌توانیم مستعد و آمادۀ تغییر عقاید و افکار خود باشیم و دنبال اطلاعاتی بگردیم که در تناقض با دیدگاه استوار و تزلزل‌ناپذیر ما قرار دارند. ▪️شاید دست بر قضا معلوم شود کسانی که با شما مخالفت می‌کنند، به‌واقع درکی مستدل از حقایق دارند. این احتمال، هرچند ناچیز، وجود دارد که شاید این شما هستید که در اشتباه به سر می‌برید. 🗞منبع: گزیدهای از مقاله‌ای با نام «چرا استدلال فلسفی یا حتی استدلال درست در اینترنت بی‌معناست؟» منتشر شده در شماره 114 ، آبان 1398 asrehooshmandi
🔻 بیش از ۴۵ میلیون مشارکت در هیأت‌های مجازی روبیکا ▪️ ویدئوهای زنده(لایو) و غیرزنده(آفلاین) برنامه هیأت‌ها در کانال‌های اپلیکیشن «روبیکا» در دهه اول محرم به ترتیب بیش از ١۵ میلیون و بیش از ٣٠ میلیون بازدید داشته است. ▪️ پس از پایان هر برنامه، ویدئوی پخش زنده هیأت‌ها در کانال‌های روبیکا باقی می ماند که مجموع این ویدئوها در دهه اول محرم بیش از ٣٠ میلیون بازدید داشته است. ▪️ کانال‌هایی که برای هیأت‌ها در نظر گرفته شد، در این ایام بیش از ۵ میلیون عضو گرفت و بیش از ١۵٠٠ هیأت در سراسر کشور به شبکه پخش زنده «عقیق» و «روبیکا» پیوستند. ▪️ بیشترین استقبال به ترتیب در استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان بود. ▪️ بیش از ۵۰ هیأت شاخص و برجسته در سراسر کشور پخش زنده خود را از طریق صفحه «عقیق» در «روبیکا» انجام دادند. ▪️ به زودی توسط «عقیق» پنلی اختصاصی برای هیأت‌ها در نظر گرفته می‌شود که می‌توانند پخش زنده خود را برنامه‌ریزی کرده و به اعضا خود از طریق پیامک یا اعلان(نوتیف) اطلاع‌رسانی کنند. asrehooshmandi
🔻یک تصویر جعلی و چند نکته ⬅️طرح «صیانت از حقوق مخاطبان در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» در مجلس مطرح است اما متاسفانه شاهدیم که برای به حاشیه بردن طرح، به جای ارائه پیشنهاد برای رفع نواقص، فیک نیوزها و بی اخلاقی های رسانه‌ای در جریان است مثل همین تصویر. 🔹چگونه بفهمیم این نامه جعلی است 1⃣طرح ۲۰ماده دارد اما نامه به ماده ای که وجود ندارد استناد کرده است(ماده ۲۴!!)، لطفا اصل طرح را بخوانید. برای مخالفت هم لازم است یکبار طرح را بخوانید. 2⃣در نامه رسمی نام طرح، کامل نوشته میشود و نه ناقص. 3⃣از اشکالات شکلی، به کاربردن واژه تک شوری، فرمت نامه های مجلس و آرم در نامه ها و ...عبور می‌کنیم. 🔹اصل طرح را بخوانید. همانها که برجام را نخوانده از آن حمایت میکردند، طرح را نخوانده با آن مخالفت میکنند. @asrehooshmandi
8️⃣5️⃣ 🔻پنج راهکار ساده برای شناسایی و شکست و فیک‌نیوزها اگر در داخل متن به مصاحبه یک فرد با یک‌ رسانه اشاره شده بود، حتما با یک جستجو، منبعی که ذکر شده را بررسی کنید. خواهید دید اصلا چنین متنی در منبعی که گفته شده وجود ندارد. ✍️معصومه نصیری
نحوه انتشار امواج Wi-Fi در خانه بدین شکل است! سعی کنید Wi-Fi رو در جایی قرار بدید که کمترین میزان رفت و آمد به اون‌جاست و اتاق خواب هم نباشه. جبهه
⛔️ باز هم یک قاتل پیدا شد و سلبریتی های هشتگ‌زن به راه افتادند... 🚫 فرد مورد نظر در تصویر که خانم ترانه علیدوستی از او حمایت کرده، یک کارمند بی‌گناه شرکت آب را با ضربات چاقو به قتل رسانده و قصد قتل یک نفر دیگر (یک بسیجی) را هم داشته که ناکام مانده است. 🚫 اگر یک نفر در خیابان به همین سلبریتی‌های ناناز کمتر از گل بگوید یا خدای ناکرده کیفشان را بقاپد، حکم اعدام برای همه صادر می کنند...! 🔸 دستگاه های قضایی و نظارتی و امنیتی تا کی میخواهند فقط نظاره گر شرار سلبریتی ها در حمایت از قاتلین و جاسوسها و اراذل و اوباش و سارقان باشند؟ آیا تشویش اذهان عمومی برای سلبریتی ها جرم محسوب نمیشود؟ ⚫️گروه رسانه‌ای تیٖـمورا ⚫️ @timoora
📌تعیین ساعات برگزاری کلاس‌ها در شبکه شاد 🔹حسن الحسینی، مسئول پروژه شبکه شاد : 🔸با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در ساعاتی از روز و احتمال قطع شدن اینترنت در حین آموزش یکی از مشکلات جدی برای اجرای برنامه ها در شبکه شاد و آموزش های مجازی موضوع زیرساخت های مربوط به آن است. 🔸در موضوع زیرساخت‌ها با ۲مساله مشکل دسترسی به اینترنت و دیگری بار ترافیکی آن مواجه هستیم؛ بر همین اساس کلاس های درس در شبکه شاد طبق زمان بندی در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد. 🔸طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزاری کلاس ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.
تولیدکنندگان محتوای داخلی مشمول تعرفه نیم‌بها می‌شوند: تولید‌کنندگان محتوای داخلی می‌توانند از تعرفه نیم‌بها و سرعت متفاوت بهره ببرند. همچنین تولیدکنندگان محتوای داخلی آموزشی با ثبت درخواست خود در سازمان فناوری اطلاعات ایران، می‌توانند از تعرفه ترجیحی اپراتورها برای مراجعه‌کنندگان خود استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، مسئله‌ی تفکیک تعرفه اینترنت داخل از بین‌الملل بود. این مسئله بدین معناست که برای وب‌سایت‌ها با سرورهای داخلی در مقایسه با وب‌سایت‌های خارجی، تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شد و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی از اینترنت ثابت و همراه، مطابق مصوبه سازمان رگولاتوری ملزم به رعایت این موضوع در محاسبه هزینه اینترنت برای کاربران شدند. از طرف دیگر با توجه به همه گیری شیوع کرونا در کشور، از اسفندماه سال ۹۸، حضور در مراکز آموزشی محدود شده و آموزش به صورت مجازی و الکترونیکی صورت پذیرفت و با توجه به هزینه بالای اینترنت برای تحصیل، در حالی که دانشجویان خواستار رایگان شدن حجم اینترنت مصرفی کلاس‌های مجازی شدند، وزارت ارتباطات از رایگان شدن اینترنت آموزش مجازی تا پایان خرداد خبر داد. همچنین با ادامه روند آموزش مجازی، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با اشاره به ایجاد بار ترافیکی بر اثر آموزش مجازی، بیان کرد: به‌دلیل عدالت آموزشی و عدم امکان خانواده‌ها در تامین مالی موجب عدم بهره‌گیری از تحصیل نشود،‌ تلاش می‌کنیم که بسته‌هایی را برای معلمان و دانش‌آموزان در نظر بگیریم. زیرا به دلیل حجم ویدیوهایی که در پیام‌رسان‌ها ارسال می‌شود،‌ هزینه‌هایی به معلمان تحمیل می‌شود که باید برایش فکری کنیم. اعمال تفکیک ترافیک داخل از بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات نیز در این راستا در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که بر اساس مصوبه شماره ۲۳۷ و ۲۴۸ کمیسیون تنظیم مقرارت ارتباطات مبنی بر اعمال تعرفه نیم‌بها و سرعت متفاوت برای تولیدکنندگان محتوای داخلی، کلیه اپراتورهای داخلی موظفند امکان تفکیک ترافیک داخل از بین‌الملل را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتواهای داخلی را به‌صورت ترجیحی و به میزان نصف تعرفه دیتای بین‌الملل محاسبه کنند. به همین منظور با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه آموزش الکترونیکی، از کلیه تولیدکنندگان محتوای داخلی آموزشی دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی https://g2b.ito.gov.ir نسبت به ثبت فهرست سامانه‌ها و برنامه‌های کاربردی (app) که در داخل کشور میزبانی می‌شود اقدام کنند تا اپراتورها تعرفه ترجیحی برای مشترکانی که به سایت‌های مذکور مراجعه می‌کنند را اعمال کنند. در این اطلاعیه همچنین آمده است که به دلیل پیچیدگی‌های اجرای فنی برای اعمال تعرفه یادشده، از زمان ثبت‌ درخواست تا فعال‌سازی، نیازمند یک ماه زمان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در برابر این همه دوربین هر جنایتی که می‌خواهند انجام می‌دهند. هر روز بمباران، هر روز کتک و قتل‌عام زن و کودک و پیر و جوان! پس آن چرندیات حقوق بشری، آن رسانه‌های آزاد، آن فعالین کثافت حقوق بشر کجا هستند؟؟؟؟ 💬 amirsalehi Fars_Plus
▪️درخواست ۳۰۰ تشکل دانشجویی برای احیای حقوق تضییع شده مردم توسط وزارت ارتباطات یک آلارم جدی به مجلس یازدهم است. Fars_Plus
▪️این سال ها بی‌بی‌سی فارسی، منوتو و اینترنشنال مهمترین ابزار رسانه‌ای اشرار و تروریست‌ها شدند؛ آنها با حذف بخش مهمی از واقعیت و ارائه روایتی که درگیر کننده احساسات مخاطبان است، بدون پرداخت به چرایی یک موضوع، با حرکت از پله دوم به فریب افکار عمومی می‌پردازند. 💬 سيد علي موسوي Fars_Plus
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ شایعه دوبار شلیک موشک توسط اپراتور سامانه موشکی به هواپیمای اوکراینی 🔸کارشناس بی‌بی‌سی فارسی: موضوع دوبار فشار دادن شاسی توسط اپراتور برای شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی صحت ندارد، عملکرد سامانه پدافند به گونه ای است که اگر با شلیک اول هدف سقوط نکند به شکل طبیعی سامانه موشک دیگری را شلیک میکند. @Fars_Plus
▪️‏الدنگ‌ها ادعای غرق شدن رو بدون گیومه گذاشتن، یعنی یه فکته، اما کلمه "بی اساس" رو گذاشتن تو گیومه، یعنی روایت ایرانه و ما قبولش نداریم! 💬 reza ramezannejad @Fars_Plus
▪️‏ترامپ برا نوید افکاری توییت زده یه آمریکایی گفته ما مشکلات خودمونو داریم یکیشون گفته معترضین خودمون تو خیابون اعدام میشن اونوقت ترامپ نگران معترضین ایرانه براندازا هم دارن زیر منشن آمریکایی ها قانعشون میکنن که ترامپ خیلیم خوبه 💬 ایگو @Fars_plus
⭕️ اینترنت روبیکا رایگان یا تمام بها⁉️ ♨️ معروف شده که اینترنت روبیکا رایگان هست و در عکس سایت هم همین طور کلی نوشته اند ولی متاسفانه همونطور که در اطلاعیه روبیکا که در صفحه اول نرم افزار هست ، نوشته اینترنت روبیکا ، به غیر از دو مورد ذکر شده، نه رایگان یا نیم بها بلکه تمام بها حساب می شود یعنی همان تعرفه اینترنت اینستاگرام و اپلیکیشن های خارجی‼️ 💢 این در حالی هست که با اجرای مصوبه شماره 256 تنظیم مقررات ارتباطات ، تعرفه اینترنت اپراتورها برای پیام رسان های داخلی به یک سوم کاهش پیدا کرده . چه کسی پاسخگوست؟‼️
‍ ⚠️سهامداران بورس مراقب فیک نیوز ها باشند 💢پخش شایعه و اخبار جعلی زمینه ساز تحریک جمعیت 🔻چند روز قبل مخالفان محدودیت‌های کرونایی با پخش شایعه، و هدفمند به پارلمان آلمان هجوم بردند. در یک خبر گفته شده پلیس به معترضین پیوسته و در جای دیگر شایعه‌ شده که دونالد ترامپ برای آزادسازی آلمان به برلین آمده است!! و با گذشت چند روز هنوز هم رسانه‌های آلمان به هجوم مخالفین به پارلمان این کشور می‌پردازند. همه می‌پرسند که چه شد که معترضان به ساختمان رایشستاگ محل پارلمان آلمان هجوم بردند؟ 🔻امروز کلیپی قدیمی با عنوان تجمع مردم در اعتراض به در حال بازنشر در شبکه‌های اجتماعی است؛ موضوعی که چندی پیش نیز در برخی کانال‌های تلگرام با عنوان فراخوان تجمع اعتراضی به بی‌کفایتی مسوولان بورس منتشر کرده بودند. البته موضوع به همینجا ختم نمی‌شود و برخی افراد با نشر متن‌هایی که احساسات مخاطب را درگیر می‌کند سعی در ایجاد زمینه روانی جهت اقدامات بعدی را دارند. از کجا بفهمیم کلیپ قدیمی است؟ در تجمعی که در دوران کرونا برگزار شود تجمع کنندگان باید از ماسک استفاده کرده باشند. به همین سادگی. سواد رسانه‌ای می گوید اخبار را از چند منبع پیگیری کنیم. حتما از خودمان بپرسیم هدف چیست؟ قرار است چه نتیجه ای حاصل شود؟ این نتیجه به نفع چه کسی است؟ عکس و کلیپ را بدون راستی آزمایی بازنشر ندهیم. ✍معصومه نصیری asrehooshmandi
4_5942542640808462114.pdf
5.11M
گونه‌شناسی الگوهای کاربران ایرانی در اینستاگرام asrehooshmandi
⭕️ خبر «رصد گروه‌های فضای مجازی» از سوی معاونت اجتماعی قوه قضاییه 🔹دبیر شورای ارتقاء آگاهی‌های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر کنترل تمامی گروه‌های ایجاد شده در فضای سایبری ایران توسط مرکز فناوری و اطلاعات قوه قضاییه را تکذیب کرد. 🔹 وی در این تکذیبیه با تاکید بر اینکه این است گفت که هیچ نقشی در تولید و انتشار خبر موصوف نداشته است و شناسایی و تعقیب منشاء تولید و انتشار آن را از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد کرد. منبع: ايسنا asrehooshmandi
4_5947084384040388410.pdf
271.3K
💢تـبلیغ؛ سبک زندگی و نقد فرهنگی تبلیغات بازرگانی این فایل شامل روئوس مطالب در خصوص رابطه تبلیغ بازرگانی و مسیر نفوذ و تاثیر آن بر سبک زندگی و نیز مواضع نقد آن است. مرور آن، ما را با بخشی از مباحث در این زمینه آشنا می‌کند. ✅یک نکته مهم آنکه، برخلاف تصور اغلب تحلیل‌گران، این برندها نیستند که سبک زندگی تولید می‌کنند؛ برعکس، این سبک زندگی است که برندسازی را در دل خود قرار می‌دهد. هر مجموعه محصولی که با سبک زندگی همنوایی کند، قابلیت برند شدن دارد. این همنوایی باید متضمن هویت ارزنده و کسب منزلت اجتماعی نزد مصرف‌کننده باشد. مطالعات فرهنگی و رسانه asrehooshmandi