دو دروغ براندازها که بر ملا شد
۱.گفتن #نسرین_قادری با ضربات باتوم کشته شده! اینم تو دهنی پدرش به کاسبای خون
۲.میگفتن پلیس پدر علم ژنتیک ایران بازداشت کرده که حالا پلیس ربایندگان ایشون رو گرفته
BisimchiMedia
آزادی بیان در غرب
هر کس مشتاق است بداند غرب چگونه با #آزادی_بیان مواجه می شود، مستندهای #اخراج_شدگان و #زن_چیست؟ را ببیند.
ملاحظه و تامّل در سرگذشت منتقدان #هولوکاست، #همجنسگرایی، #جنسیت_سیال، #نظام_سرمایه_داری، و #داروینیسم، تنها گوشه ای از حساسیت های غرب را برملا می سازد.
این موارد، می توانند برخی از محورهای رویکرد تهاجمی به غرب باشند.
بخاطر چی میگم نباید خودمون تیم ملی رو بزنیم و بهش حمله کنیم. بخاطر اینه. ایران قهرمان شده، پیجهای ضد انقلاب دارن توئیت های دیروز انقلابیون که نقد کرده بودن سرود نخوندن تیمملی رو.
نقد بکنید مشکلی نیست، چرا انقدر شدید؟
#حسین_دارابی
hosein_darabi
توئیتر با انتشار آپدیت جدید رسماً پولی شد
رویترز:
🔹شب گذشته آپدیت یا بهروزرسانی جدید توئیتر در اپاستور قرار گرفت و کاربرانی که میخواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه ۷.۹۹ دلار پول پرداخت کنند.
🔹این اقدام بخشی از سیاست جدید توئیتر پس از تملک از سوی ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، است. حدود یک هفته پیش ماسک توئیتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید و از آن زمان به بعد حدود نیمی از کارمندان توئیتر اخراج شده و قرار است برای استفاده از این شبکه اجتماعی پول بیشتری از مردم گرفته شود.
anapress_ir
🔴 ضد انقلاب و اصلاحطلبان از چه چیزی سوختهاند؟
🔹اخیرا مطالبی بر علیه شبکه سه توسط روزنامه هممیهن، سایت جماران، سینمادیلی، تلویزیون سلطنتطلب من و تو و گروهی از رسانههای ریز و درشت اصلاحطلب و ضدانقلاب منتشر شده است. مضمون این مطالب پیرامون استفاده از حامد سلطانی، مهران رجبی و سید بشیر حسینی در برنامههای اخیر شبکه سه سیما است.
🔹اما آنها چرا دست به تخریب شبکه سه سیما میزنند؟ پروژه مهم ضد انقلاب در ایام اغتشاشات بالا بردن التهاب در رسانهها و تزریق خشم در جامعه بود. همزمان با این موضوع شبکه سه در جهت خنثیسازی عملیات دشمن سه برنامه جذاب و با نشاط با عنوان «رویانیوم»، «خودمونی» و فصل جدید «اعجوبهها» را روی آنتن برد.
🔹 برنامههایی که از کیفیت ساخت بالایی برخودار هستند. بخصوص برنامه اعجوبهها در فصل جدید خود گرمتر و رنگارنگتر از فصل قبلی خود است.
🔹با توجه به مخاطب بالای شبکه سه، این برنامهها در خنثیسازی پازل خشمی که توسط رسانههای معاند طراحی شده بود، به خوبی عمل کرد و نظر بسیاری از خانوادههای ایرانی را به خود جلب کرد.
✍ یقینا کسانی که پلتفرم های خارجی را در کشور توسعه دادند، مقصر این وضعیت هستند. نخبه ایرانی اگر داخل کشور بازار کار داشته باشد، چرا مهاجرت کند؟
اما سوال اینجاست که چرا عده ای از یک طرف بر فرق سر ایرانی کوبیده اند که توان رقابت با دنیا را ندارد و همان ها از طرف دیگر حاضر نیستند دستاورد های نخبگان ایرانی در زمینه راه اندازی اپلیکیشن های ایرانی مثل پیام رسان های ایرانی را ببینند؟
11.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥توییتر برای آمریکا بد است، برای دنیا خوب است!
Fars_Plus
AJSM_Volume 6_Issue 19_Pages 115-136.pdf
حجم:
577K
مقاله: بررسی تاثیر ناخودآگاه در شکل گیری هویت انسان (با تاکید بر قرآن و روایات)
🚦چگونه رباتها و ترولها در شبکههای اجتماعی فریب میدهند؟
📍ابتدا رباتها از طریق #هوش_مصنوعی، رفتار کابران اینترنتی را شبیهسازی میکنند تا انتشار اخبار جعلی طبیعی به نظر برسد. به طور مثال در توئیتر، رباتها تعاملات اجتماعی را تقلید کرده و شبیه اکانتهای واقعی، طبیعی جلوه میکنند و سبب میشوند مردم آنها را کاربر عادی ببینند.
🔸یکی از ترفندهای این رباتها، پرسیدن سوال در توئیت اکانتهای بانفوذ و پرفالور است تا نظرشان را به خود جلب کنند و با تبادل نظر با آنها و سایر کاربران، اعتمادسازی کنند. حتی آنها فراتر از این، با نوشتن مطالبی با موضوعهای پرطرفدار، بحث ایجاد میکنند تا در الگوریتم ترندینگ جایگاهی پیدا کنند.
🔺رباتها حتی میتوانند محبوبیت مصنوعی ایجاد کنند و یک شخص یا جنبش را تاثیرگذار کرده و تقویت کنند. به طور نمونه تاثیرگذاری بر سیاست از جمله انتخابات و یا حتی تاثیرگذاری بر بازارهای مالی. رباتها حتی تلاش میکنند دیگران را ساکت کنند، هرزنامه پخش میکنند و حملات فیشینگی دارند.
🔹تعداد دقیق رباتها مشخص نیست اما تخمین زده میشود بین ۵ تا ۱۵ درصد از حسابهای کاربران شبکههای اجتماعی را تشکیل میدهند و آنقدر واقعی بهنظر میرسند و مردم بهگونهای به آنها واکنش نشان میدهند که گویی کاربران واقعی هستند!
📍چگونه رباتها به انتشار اخبار جعلی کمک میکنند؟
🔸رباتها، اخبار جعلی را ابتدا با جستوجو و بازیابی اطلاعات غیرمجاز در وب منتشر میکنند؛ سپس به طور مداوم در سایتهای رسانههای اجتماعی پست میکنند و با استفاده از موضوعهای پرطرفدار و هشتگها، بهعنوان استراتژیهای اصلی برای دستیابی به مخاطبان گستردهتر، محتوای غیرقانونی را پخش میکنند که در بسیاری از موارد به انتشار اخبار جعلی کمک میکند.
🔺آنها به «گفتن» یا «توئیت کردن» اخبار جعلی ادامه میدهند و از همان اطلاعات نادرست برای پاسخ دادن به پستهای کاربران واقعی رسانههای اجتماعی یا اظهار نظر در مورد آنها استفاده میکنند و مردم به دلیل احساساتی بودن در انتشار این اخبار جعلی به رباتها کمک میکنند.
🔸بر اساس تحقیقات انجام شده، بیشتر احتمال دارد که مردم اخبار جعلی را به اشتراک بگذارند تا اخبار درست و واقعی! چون مردم در تشخیص اخبار درست مشکل دارند. مردم بر این باورند که توانایی تشخیص خبر واقعی از جعلی را دارند و به خود اعتماد دارند و همین اعتماد فراتر از باور، سبب شده اخبار جعلی در رسانههای اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته شود؛ بهگونهای که در توئیتر ۷۰ درصد بیشتر از داستانهای واقعی، اخبار جعلی را بازنشر میکنند و این را میتوان به حساب تازگی خبر و عطش مردم گذاشت
🔹رباتها پس از القاء خبر نادرست به جای درست، به گروههای پنهان کوچکی از مردم اجازه میدهند اطلاعاتی را که از دستور کارشان پشتیبانی میکند، در مقیاس بزرگ تبلیغ کنند. رباتها محتوای خود را در نتایج جستوجو، سبد خرید مردم و به بالای فیدهای خبری هدایت میکنند تا آنجایی که میتوانند در انتخابات کشورها هم موثر باشند.
▫️ایرنا
savaderesanei