رئیسی: لذت من با مردم بودن است
رئیسجمهور در جمع مردم جیرفت:
🔹لذت من با مردم بودن، گوش کردن به سخنان مردم و رفع دغدغههای مردم است.
🔹برای من بهعنوان یک طلبه خدمتگزار بسیار دلنشین است که گرهای از زندگی مردم باز شود. وقتی در اجتماعات مردمی هستم احساس خستگی نمیکنم.
📍 آیتالله رئیسی در جریان سفر استانی به کرمان علیرغم وزش بادهای ۱۲۰ روزه و طوفان شن در میان مردم روستای سیلزده کروچان در جنوب کرمان حضور یافت و با اهالی دیدار و گفتوگو کرد.
#دولت_مردمی
#طلبه_خدمتگزار
#روحانیت_مردمی
@rohaniat_mardomi
💠 رفتار امامجمعه باید مردمی باشد؛ #سلوک_مردمی.
«سلوک مردمی» چیست؟ این است که شما به عنوان یک فردی از مردم بروید بین مردم، با آنها حرف بزنید، از مردم فاصله نگیرید، فقط با یک جمع مخصوص و ممتازی نشست و برخاست نکنید و گاهی [اگر] لازم شد، خانههای مردم بروید، زیر سقفشان و روی فرششان بنشینید، با آنها احوالپرسی کنید. صِرف این رفتن میان مردم، خود این یک کار مهم است.
#شبکۀ_امامت جمعه تا امروز جزو مردمیترین نهادهای انقلاب است.
@rohaniat_mardomi
موسسه میراث فقاهت با همکاری جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی و دیگر مجموعه های حوزوی و فرهنگی برگزار میکند:
پیشنشست
بزرگداشت عالم مردمی و احیاگر شعائر حسینی
مرحوم آیتالله حاج شیخ محمدحسین سیبویه
همراه با:
🔹نمایش فیلم مستند فقیه مبلغ
🔹اعلام برنامههای نکوداشت آیتالله سیبویه در سال آینده
🔹رونمایی از نمایشگاه تصویری و اسناد خاندان سیبویه
🔹اهداء نخستین شمعدانی خاندانهای بافت تاریخی مشهد
◾️چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷/۳۰
◾️مشهدمقدس - بلوار وحدت - وحدت ۳/۱ ساختمان مکتب بافت
#روحانیت_مردمی
#آیت_الله_سیبویه
@rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه توی هواپیما بلند شدند سوت و کف زدند گفتند: حاجآقا دمت گرم!
ــــــــــــــــــــــــ
خاطره شنیدنی حجتالاسلام صالحپرور از برخورد صادقانه و مسئولانه با مردم
#امید_آفرینی
#روحانیت_مردمی
@rohaniat_mardomi
🏴 پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت عالم ربانی و معلّم اخلاق، آیتالله ناصری
بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم ربانی و سالک الی الله آیتالله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رحمةاللهعلیه را به عموم مردم اصفهان و به همهی ارادتمندان و مستفیدان از فیوضات آن مرحوم، و بالخصوص به فرزندان محترم و مکرّم ایشان تسلیت عرض میکنم.
این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفهی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهرهمندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار میبردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد.
از خداوند متعال قبول خدمات و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنهای
۵ شهریور ۱۴۰۱
#آیت_الله_ناصری
#معلم_اخلاق
@rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی از علمای تهران، اساتید برجسته فلسفه اسلامی و استاد تمام دانشگاه امام صادق (علیه السلام) پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی دارفانی را وداع گفت.
🎥 تواضع و فروتنی مرحوم آیتالله سید حسن سعادت مصطفوی رحمة الله علیه:
برای بنده مراسم بزرگداشت درست نکنید.
@rohaniat_mardomi
💠 حکیم مدرسه، امام محله
آیت الله #سیدحسن_سعادتمصطفوی بقیهالماضین نسل بینظیری بود از عالمان تشیع که جامع معقول و منقول و #فقه و #فلسفه بودند.
او همچنین آخرین یادگار سلسله مکتب حکمی تهران محسوب میشد، مکتبی که حیات فرهنگی و علمی معاصر ایران و تشیع را بهجهات متعدد تحتتاثیر خود قرار داده است.
ایشان مشخصا فیلسوف سینوی و ابنسینا شناس بزرگ عصر حاضر بود که درکنار علوم دینی، از واپسین مدرسان طبیعیات کلاسیک محسوب میشد و ازاین جهت هم باید از جامعیت او گفت.
اما از اینها گذشته فیلسوف و فقیه بزرگ ما، بیش از هرچیز #عالم_محله و #امام_مسجد بود و پشت و پناه مردم عادی او که اساتید دانشگاه و حوزه شاگردانش بودند، هرشب با همه خستگی پیش و پس از نماز شنوای مسائل اهالی محل و چارهجوی مشکلات ایشان بود. ما شاگردانشان گاه ازاینکه این شخصیت علمی چنین وقت خود را صرف امور جزئی و دمدستی مردم عادی میکند اندوهناک میشدیم اما او خود این کسوت را با هیچ منزلت دیگر جایگزین نمیکرد.
دیگر آنکه با همه شان علمی و کسوت و سن و سابقه، درمقام درس، بیهیچ گله و باهمه حوصله اشکالات شاگردان را میشنید و پاسخ میگفت و نهتنها پاسخ میداد که گفتوگو میکرد، با لحنی همتراز و همافق.
من گاه در درس به خود میآمدم و میدیدم که ما شاگردان جوان داریم با صدای بلندتر از استاد همزمان با ایشان بحث و جدل میکنیم و آنقدر روی ایشان به گفتگو گشوده بود که ما حتی احساس نمیکردیم که شرط ادب را فروگذاشتهایم.
بحث فلسفی او را بهنشاط میآورد و این خود مجلس فلسفه او را به محفلی گرم و دلنشین بدل کرده بود.
او در عین ذوق لطیف عرفانی و ادب که شرح آن مجال خود را میطلبد، جداً از استواری استدلال و پیروی از خرد و عقل نقاد دفاع و مراقبت میکرد و پروای علمیت و عقلانیت مباحث الهی و الهیاتی داشت.
اما درعین منطقگرایی و خردباوری، درمقام عبادت و ولایت عزمی جزم و دلی گرم و جانی عاشق داشت. مراسم عزای اباعبدالله زیرنظر او در مسجد و تکیه نیاوران با آداب سنتی اهل محل برگزار میشد و او در همه عمر منبر وعظ و ذکر مناقب و مصائب آلالله را رها نکرد. درحالیکه بسی از علمای بزرگ در این سطح نه دیگر درمقام پیشنماز و نه در موضع منبر ظاهر میشوند و طبق رسمی ناخوب در مراتب بالای فقه و فلسفه این دو مشغولیت کنار نهاده میشود.
خدایش با خوبانش همنشین فرماید.
چندکلمهای اجمالی نوشتم برای شناخت بهتر عموم با این عالم الهی، سخنها ناگفته بسیار است و قدرشناسیهای انجام نشده فراوان.
افسوس...
✍ به قلم سید حسین شهرستانی
#روحانیت_مردمی
#عالم_ربانی
@rohaniat_mardomi
امامان جماعت مساجد این روزها با افزایش سطح دغدغهمندیها و شناخت جایگاه خود به عنوان یک #امام_محله برای رفع مشکلات اهالی محله گامهای خوب و اساسی برداشتند. این رویه اما در حوزه بانوان با مشکلاتی مواجه بود. بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی برای رفع و پوشش این خلأ، طرح #شریکة_الامام را راهاندازی کرد. طرحی جامع برای استفاده از توانمندیهای همسران مبلغان دینی برای اجرای برنامههای فرهنگی، مذهبی و دینی در محلات شهری و روستایی است.
حجتالاسلام مجید اصلی و همسرشان فعالیتهای تبلیغیشان را از دوسال پیش به عنوان #امام_روستا در روستای «نوغابخور» و «گیت» در خراسان جنوبی آغاز کردهاند و اقدامات موثری در زمینه اشتغال بانوان، فرزندآوری و فعالیتهای فرهنگی و تربیتی دارد.
گزارش این اقدامات به روایت خبرگزاری فارس را اینجا بخوانید.
#روحانیت_مردمی
@rohaniat_mardomi
آیتالله العظمی مکارم شیرازی:
⬅️ خداوند در قرآن میفرماید که ما هیچ رسولی را نفرستادیم مگر به زبان قومش «و ما ارسلنا من رسول الا بلسان قومه» من عقیده دارم که #ساده_گویی و #ساده_نویسی، اصل مهمیاست که بسیار هم کارگشا و مفید است. در محیط های ما، این #هنر هنوز جای خود را نیافته است و حتی برخی آن را عیب هم میدانند! اگر مدرّسی پیدا شود که مباحث را ساده و شفاف کند، میگویند سطح درسش پایین است!… گاهی اغلاق در عبارت است نه در مطلب، متاسفانه گاهی هنر ساده گویی و #شفاف_سازی را عیب میدانند و مغلق گویی را نشانه سنگینی مطلب و سواد بالای گوینده میشمرند.
🔻 یکی از مدرّسان فلسفه که همه میشناسیم، به منبریهایی که برای تبلیغ به شهر و دیارشان می رفتند، توصیه میکردند که یک سوم منبر خود را به حرفهایی اختصاص دهید که مردم نمیفهمند. اگر مردم، همه حرفها و گفتههای شما را بفهمند، شما را متهم به بیسوادی میکنند!
#روحانیت_مردمی
@rohaniat_mardomi
♨️ مراسم نکوداشت #مبلّغ_جهادگر و #شاعر_اهلبیت(علیهمالسلام) حجتالاسلام مصطفی نصیری و همسر ایشان برگزار میشود.
📆 زمان: یکشنبه ۱۳ شهریور ماه
⏰ ساعت: ۹ تا ۱۱
🕌 مکان: میدان ده دی، ساختمان شماره ۲ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان
@rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 پیشبینی کنگره جهانی اربعین در بیان آیتالله خامنهای سال ۵۲
@rohaniat_mardomi
روحانیت مردمی
💠 پیشبینی کنگره جهانی اربعین در بیان آیتالله خامنهای سال ۵۲ @rohaniat_mardomi
💠 پیشبینی کنگره جهانی اربعین در بیان آیتالله خامنهای سال ۱۳۵۲
✍ زمانی که هنوز مراسم اربعین، به شکوه امروز شکل نگرفته بود، حضرت آیتالله خامنهای در تاریخ ۵۲/۱۲/۲۴ (روز جمعه ۲۰صفر سال ۱۳۹۴ هجری قمری) در جریان سلسله جلساتی در مسجد امام حسن علیهالسلام در مشهد مقدس که به شرح و تفسیر خطبههای نهجالبلاغه اختصاص داشت، بهمناسبت تقارن با شب اربعین حسینی، با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام تحلیلی تاریخی و جامع از چرایی اهمیت زیارت اربعین ارائه دادند
♨️متن روایت:
امام حسن عسکری علیه السلام:
عَلَامَاتُ الْمُؤْمِنِ خَمْسٌ صَلَاةُ الْإِحْدَى وَ الْخَمْسِینَ وَ زِیَارَةُ الْأَرْبَعِینَ وَ التَّخَتُّمُ بِالْیَمِینِ وَ تَعْفِیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ.
مؤمن پنج نشانه دارد: اقامه ۵۱ رکعت نماز (مجموع واجبات و مستحبات)، زیارت اربعین، انگشتر عقیق در دست راست کردن، در سجده پیشانی بر خاک نهادن و «بسم الله الرحمن الرحیم» را (در نماز) بلند گفتن.
وسائل الشیعه جلد ۱۰، صفحه ۳۷۳
🔻بیانات رهبر معظم انقلاب:
🔹میدانید یکى از علائم ایمان زیارت اربعین است؟ بنده نمیدانم این روایت چقدر صحیح است، اصرارى هم ندارم که بگویم معناى این روایت همین است که من گمان کردهام، واقعش هم این است که احتمال میدهم معنایش یکى از شقوق و احتمالات دیگرى باشد که در این زمینه بیان میشود؛ امّا اگر این احتمال هم که من میگویم باشد، مؤیّد فراوانى دارد؛ «زیارة الاربعین».
🔹 شیعه یک جمع متفرّقى بود؛ یک جامعهاى بود که در یک جا و در یک مکان زندگى نمیکرد؛ در مدینه بودند، در کوفه بودند، در بصره بودند، در اهواز بودند، در قم بودند، در خراسان بودند -اطراف و اکناف بلاد- امّا یک روح در این کالبدِ متفرّق و در این اجزای متشتّت در جریان است؛ مثل دانههاى تسبیح، یک رشته و یک نخ، همهى اینها را به هم وصل میکرد. آن رشته چه بود؟ رشتهى اطاعت و فرمانبَرى از مرکزیّت تشیّع، از رهبرى عالى تشیّع یعنى امام؛ همهى این رشتهها به آنجا متّصل میشد؛ قلبى بود که به همهى اعضا فرمان میداد؛ و به این ترتیب، تشیّع یک سازمان و یک تشکیلات بود. ممکن بود دو نفر از حال هم خبر نداشته باشند، امّا بودند کسانى که از حال همه باخبر بودند. اطاعت و فرمانبَرى آنها بهحساب، فریاد زدنشان از روى دستور، سکوتشان برطبق نقشه، همه چیزشان با حساب. فقط یک عیبى کار آنها داشت و آن اینکه همدیگر را کمتر میدیدند. اهل یک شهر و شیعیان یک منطقه، البتّه یکدیگر را میدیدند، امّا یک کنگرهى جهانى لازم بود براى شیعیانِ روزگار ائمّه (علیهمالسّلام). این کنگرهى جهانى را معیّن کردند، وقتش را هم معیّن کردند؛ گفتند در این موعدِ معیّن، در آن کنگره هرکس بتواند شرکت کند. آن موعد، روز اربعین است؛ و جاى شرکت، سرزمین کربلا است؛ چون روح شیعه روح کربلائى است، روح عاشورائى است؛ در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است؛ شیعه هرجا که هست دنبالهروِ عاشوراى حسین است. این است که مىبینیم همه جا این تپشهایى که در شیعه مکشوف شده، از آن مرقد پاک ناشى است؛ اینها شعلههایى بوده که از آن روح مقدّس و پاک و از آن تربت عالىمقدار سرکشیده؛ به جانها و روحها زده؛ انسانها را به گلولههاى داغى تبدیل کرده و آنها را به قلب دشمن فرو برده.
🔹 اربعین یعنى میعاد شیعیان در یک کنگرهى بینالمللى، جهانى، در یک سرزمینى که خود آن سرزمین خاطرهانگیز است؛ سرزمین خاطرهها است؛ خاطرههاى باشکوه، خاطرههاى عظیم؛ سرزمین شهدا، مزار کشتهشدگان راه خدا. اینجا جمع بشوند پیروان تشیّع، و دست برادرى و پیمان وفادارىِ هرچه بیشتر ببندند. این اربعین است.
🔹 و البتّه شنیدهاید که جابربنعبدالله انصارى هم آمد. به نظر من این بزرگوار سوّمین کسى است که به زیارت قبر حسینبنعلى (صلواتاللهوسلامهعلیه) آمده است؛ سوّمین جمعى که به زیارت آمدند، جمع جابر است و عطیّه؛ قبل از او کسانى به زیارت آمده بودند؛ شاید اوّلین کسانى که زیارت کردند این تربت پاک را همان بنىاسد بودند که آمدند نعش مقدّس حسینبنعلى (صلواتاللهوسلامهعلیه) را دفن کردند؛ آنها اوّلین کسانى بودند که این تربت را زیارت کردند؛ و جابر هم آمد به قصد زیارت، با آن تفصیلاتى که شنیدهاید و آن سخنى که آنجا سر قبر گفت که امروز البتّه آقایان [میگویند]؛ در مجالس و محافل بودهاید و مکرّر شنیدهاید و قبلاً هم شنیده بودید.
🔸 اجمالاً، یادآورى خاطرهى عاشورا و خاطرهى آن جهاد و ازخودگذشتگى و فداکارى عظیم، در روز اربعین انجام میگرفته؛ و در آن سرزمین. اگر امروز هم بتوانند شیعیان آن سرزمین پاک و مقدّس را یک چنین میعادى قرار بدهند، البتّه بسیار کار بجا و جالبى خواهد بود و هم دنبالهگیرى از راهى است که ائمّهى هدیٰ (علیهمالسّلام) به ما ارائه دادند. ...
@rohaniat_mardomi
تقدیر رییس جمهور محترم از خانواده مرحوم حجت الاسلام علی شاملو جهت فعالیت جهادی موثر ایشان در حاشیه شهر و محرومیت زدایی.
این لوح تقدیر با حضور اعضای هیات امنای خیریه رویش به فرزند ارشد مرحوم شاملو اهدا شد.
#علی_صفوی_شاملو
#روحانیت_مردمی
#جهاد_ادامه_دارد
@rohaniat_mardomi
https://yk8.ir/javan
👆👆👆👆👆👆👆👆
از همه عزیزان طلبه که علاقمندند در این حوزه فعالیت کنند دعوت میکنیم از طریق لینک بالا ثبت نام کنند و از دوره آموزشی فوق العادهای که تدارک دیده شده استفاده کنند.
هزینه دوره ۷۰۰ هزار تومان است؛ اما برای دوستان طلبه با انتخاب «قرارگاه جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» در مراحل ثبتنام رایگان خواهد شد.
@rohaniat_mardomi
♨️ حضور تبلیغی جهادی طلاب و روحانیون در حماسه عظیم اربعین
گوشههایی از حضور طلاب حوزه علمیه قم، مشهد و سایر شهرستانها برای خدمتگزاری به زوار اهلبیت به روایت تصویر
#روحانیت_مردمی
#روحانیت_خدمتگزار
#خدمتکم_شرف_لنا
📌نگاهی تحلیلی به ابعاد رسانهای فوت غمانگیز مهسا امینی
درگذشت خانم مهسا امینی احساسات جامعه را تحت تاثیر قرار داد و با فوت غم انگیز او عملا یکی از خبرسازترین و پربسامدترین اتفاقات شبکههای اجتماعی یکسال اخیر رقم خورد.
🔸سوال اساسی اول این است که چرا خبر فوت مهسا امینی اینقدر پربازتاب شد؟!
1️⃣ جامعه ایران همانند جوامع غربی که دیدن تصاویر و اخبار بسیار بدتر از وفات مهسا امینی را تجربه کرده، نیست. حجم تصاویر منتشر شده خشونت پلیس با زنان در برخی کشورهای غربی آنقدر فرآگیر و عادی شده است که حس برانگیختگی جمعی در این جوامع را سخت و معیوب کرده است. اما در ایران نادر بودن برخی از این نوع حوادث و بالا بودن شاخص اخلاقیات، احساسات پاک انسانی و نگاه عاطفی و دینی به زنان در بطن جامعه ایران سبب میشود که ایرانیان در واکنش به این نوع حوادث با تاثر عمیقتری روبهرو شوند. نکته اول همینجاست واکنش گسترده جامعه ایرانی به اتفاقاتی همچون مهسا امینی اتفاقا خبر از بالابودن شاخصهای اخلاقی و انسانی در باطن جامعه ایران میدهد.
2️⃣ مساله دوم که خبر وفات مهسا امینی را تبدیل به یک اتفاق کم سابق خبری و اجتماعی تبدیل کرد به انباشت و رسوب ذهنی جامعه بر میگردد. گشت ارشاد به هر دلیلی درست یا غلط طی چند ماه گذشته مورد نقد و یا تخریب گستردهای هم در داخل و هم در خارج از ایران و هم در طیفی از انقلابیون و هم اصلاحطلبان و هم ضدانقلاب و رسانههای وابسته به آن به صورت مستمر بوده است. به این فضای نقدگونه یا تخریبی کم سابقه، بازنشر هرازچندگاه گسترده کلیپهای منتشر شده از حواشی گشت ارشاد در شبکههای اجتماعی نیز باید اضافه کرد. موارد گفته شده، چنان رسوب و انباشت ذهنی در جامعه ایجاد کرد که بخش وسیعی از جامعه ایران نسبت به کارکرد و یا کارنامه گشت ارشاد دچار تردید جدی شدند. همین رسوب و انباشت ذهنی چنان وسیع در بطن جامعه ریشه دوانده بود که خبر فوت مهسا امینی را حتی با روایت های غیر معمول همچون شکنجه نیز برای آنها باورپذیر کرد و گویی بسیاری انتظار یک حادثه تلخ را از قبل داشتند.
🔸اما سوال اساسی دوم؛ چرا جریان انقلابی نتوانست ماجرا مهسا امینی را به صورت مطلوب مدیریت کند؟!
1️⃣ عدم توجه به شرایط غالب در افکار عمومی؛ یکی از ضعفهای عمده در تولید محتوا عدم توجه به فضای غالب در افکار عمومی هست. وقتی بخشی قابل توجهی از جامعه تحت تاثیر و تاثر حادثه فوت مهسا امینی قرار گرفته نمیتوان با ادبیات و روشهای روزهای عادی کار رسانهای کرد. برخی از جریان انقلابی هم در این حادثه و هم در حوادث مشابه این اصل را رعایت نمیکنند و به همین دلیل ناخواسته نه تنها نتوانستند اقناع ایجاد کنند، بلکه بر حواشی حادثه و بر مشکلتر شدن کار تبیین نیز افزودند.
2️⃣ این یک اصل ثابت است که وقتی بخشی از جریان انقلاب دچار خطا یا تردید در اعلام مواضع می شود، سرعت پیچیده شدن و سختی تبیین یک حادثه چند برابر میشود. بخشی از جریان انقلابی که خود منتقد گشت ارشاد بود همانند طیفهای دیگر منتقدانهتر از قبل وارد شد و حتی برخی از آنها ادبیاتشان و تقاطع مواضعشان فراتر از اصلاحطلبان و فرصتطلبان با ضدانقلاب خارجنشین یکی شد! اشتباه بزرگ این بخش از جریان انقلاب این بود که آنها نیز همانند طیفهای دیگر این حادثه را فرصت درست بودن ادعاهای گذشته خود دیدند و از بزرگی و ذوابعاد شدن حادثه و قاطی شدن حق و باطل در اخبار و تحلیلها غفلت کرد. در این میان برخی از طیفهای انقلابی یا تحت تاثیر شبکههای اجتماعی قدرت عملیات کردن را از دست دادند یا در ناتوانی در تولید ادبیاتی متفاوت از اصلاحطلبان، غرب گرایان و ضدانقلاب خارج نشین فرصت تولید محتوا نیافتند.
🔸سوال اساسی سوم؛ چه باید کرد؟!
1️⃣ به رسمیت شناختن و محترم شمردن احساسات جریحه دار شده افکار عمومی
2️⃣ کمک به جامعه برای عبور از احساسات و مهیا شدن برای قضاوت عادلانه و واقع بینانه
3️⃣ ایستادگی بر حرف حق دین در حوزه حجاب و عدم آلوده شدن محتواها و مواضع به التقاط
4️⃣ فاصله گذاری در تولید محتوای خبری، تحلیلی و ادبیات و روایت حادثه با جریاناتی همچون ضدانقلاب، فرصت طلبان و اصلاح طلبان
5️⃣ صبر، انعطاف معقول و تلاش مستمر و نه مقطعی برای تنویر افکار عمومی
✍️ به قلم مهدی جهان تیغی
#تحلیل
#گشت_ارشاد
#مهسا_امینی
@rohaniat_mardomi
بررسی و تحلیل مساله مهسا امینی.pdf
3.03M
📃رصد جامع فضای مجازی پیرامون بررسی و تحلیل حواشی مساله مهسا امینی
📌تهیه شده در معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما
#رصد
#فضای_مجازی
@rohaniat_mardomi
شهید محمدرسول دوست محمدی که دیشب در اغتشاشات مشهد در دفاع از موکب عزای سیدالشهدا به شهادت رسید، در تصویر جلسه رایزنی درباره الزامات ترویج عفاف و حجاب مشاهده میشود (نفر سوم از سمت راست).
این جلسه با مشارکت جبهه روحانیت مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کمتر از دو ماه قبل در مشهد مقدس برگزار شد.
روحش شاد و راهش پرررهرو باد.
#شهید_دوست_محمدی
#حجاب
#حساب_مردم_از_اغتشاشگران_جداست
@rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظاتی از حضور پرشور و غیرتمندانه مردم مشهد در خیابانها برای خواباندن غائله اغتشاشات
عصر امروز پنجشنبه سی و یکم شهریورماه
#حضور_مردم
#اغتشاشات
@rohaniat_mardomi