216-almizan-03.08.09.mp3
زمان:
حجم:
12.4M
#المیزان
متن خوانی تفسیر المیزان
جلسه ۲۱۶
جلد1/سوره بقره/ ادامه آیات ۱۸۳ الی ۱۸۸
چهارشنبه ۰۳.۰۸.۰۹
#فقه_روز👇
https://eitaa.com/joinchat/1156972562C995b2572a2
002-osul-falsafeh-07-03.08.10.mp3
زمان:
حجم:
18.11M
#اصول_فلسفه
🗓جلسه۲ ، ۰۳.۰۸.۱۰
📔موضوع: ادامه مقاله۷، اصل واقعیت، توضیح نظر علامه و اشاره به دیدگاه آیت الله مصباح و اشاره به برهان صدیقین علامه، خواندن عبارات ابتدایی مقاله
🔗گروه آموزش فلسفه و پرسش و پاسخ جلسات
▫️کانال فقه روز👇
https://eitaa.com/joinchat/1156972562C995b2572a2
هدایت شده از نشریه خط
🔰 پیشنهادی برای پرکردن خلأهای آموزشی حوزه
💠 برای یادگیری هر مهارتی دو مرحله عمده طی میشود. مرحله اول آموزشهای تئوری و مرحله دوم دوره کارآموزی است. این دو مرحله حتما برای تحصیل مهارت لازم است و قابل چشمپوشی نیست.
🔻متأسفانه امروزه جای خالی مرحله کارآموزی در میان طلاب دیده میشود و وقت کافی برای آن اختصاص نمییابد. این معضل باعث سرخوردگی طلاب در رابطه با مهارت تطبیق قواعد اصولی در فقه میشود و نتیجتا علم اصول، علم بیثمری جلوه میکند.
🔺در این یادداشت حجت الاسلام ابراهیمی با توجه به سابقه تحصیلی خودشان که پیوست کارآموزی داشته به این دغدغه پرداختهاند و سعی در ارائه پیشنهاد و الگویی در راستای تحصیل کارآموزانه هستند.
💢 این یادداشت را در شماره جدید نشریه مطالعه نمایید. 👇
💻 جهت تهیه نشریه به
👈 فروشگاه خانه طلاب جوان 👉 مراجعه نمایید.
📂 پرونده «کارآمدی دروس حوزه»
👇پیوستن به کانال نشریه خط 👇
┈┄┅═✾ خــــــــــــــــــط ✾═┅┄┈
217-almizan-03.08.10.mp3
زمان:
حجم:
14.56M
#المیزان
متن خوانی تفسیر المیزان
جلسه ۲۱۷
جلد1/سوره بقره/ ادامه آیات ۱۸۳ الی ۱۸۵/ ادامه تفسیر آیه ۱۸۳
پنجشنبه ۰۳.۰۸.۱۰
#فقه_روز👇
https://eitaa.com/joinchat/1156972562C995b2572a2
5.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱 فَكَيْفَ أَصْبِرُ عَلَى فِرَاقِكَ
@rooz_fiq
💠 شیخ الرئیس بوعلی: جَلَّ جَنابُ الْحَقِّ عَنْ أنْ يَكونَ شَريعَةً لِكُلِّ وارِدٍ أوْ يَطَّلِعَ عَلَيْهِ إلاّ واحِدًا بَعْدَ واحِدٍ. وَ لذَلِكَ فَإنَّ ما اشْتَمَلَ عَلَيْهِ هَذا الْفَنُّ ضُحْكَةٌ لِلْمُغَفَّلِ عِبْرَةٌ لِلْمُحَصِّلِ؛ فَمَنْ سَمِعَهُ فَاشْمَأَزَّ عَنْهُ فَلْيَتَّهِمْ نَفْسَهُ، لَعَلَّها لا تُناسِبُهُ؛ وَ كُلٌّ مُيَسَّرٌ لِما خُلِقَ لَهُ.
💠 اقول (خواجه نصیر طوسی): و المراد ذکر قله عدد الواصلین الی الحق و الاشاره الی ان سبب انکار الجمهور للفن المذکور فی هذا النمط هو جهلهم به و الی ان هذا النوع من الکمال لیس مما یحصل بالاکتساب المحض بل انما یحتاج مع ذلک الی جوهر مناسب له بحسب الفطرة.
📚 شرح نمط نهم اشارات
@rooz_fiq
هدایت شده از KHAMENEI.IR
Khamenei.ir4_5850508531106583994.mp3
زمان:
حجم:
5.18M
✌ #کلیپ_صوتی جدید KHAMENEI.IR از بیانات امروز رهبر انقلاب درباره پاسخ قطعی دندانشکن به دشمنان
📥 از طریق یکی از سکوهای زیر بشنوید:
castbox | shenoto
هدایت شده از فکرت
56.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تیزر| #درسگفتار
🎞 اسلام سیاسی ۴۵۰ ساله
درسگفتار تاریخی و تحلیلی اسلام سیاسی از محقق کرکی تا انقلاب اسلامی
🎙حجهالاسلام علی امیری
♻️ اسلامِ میداندار و تمدنسازی که بذر آن را محقق کرکی کاشت، در چند برش و نهضت بزرگ تاریخی رشد کرد و ریشه دوانید و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که دنیا نمیتواند در هیچ تحول و کنشگری کلانی آن را نادیده بگیرد. بررسی پنج نهضت بزرگ معاصر(نهضت محقق کرکی، نهضت سید جمالالدین اسدآبادی، نهضت تنباکو، نهضت مشروطه، و انقلاب اسلامی ) این تمدن را به عنوان یک موجود زنده واحد در حال تکامل تصویر میکند که جریان عظیم اسلام سیاسی کنونی را به نمایش گذاشته است.
🌐 لینک دانلود جلسات دوره 👇
http://m-soda.ir/courses/eslam-siasi/
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام |اینستاگرام|توییتر
003-osul-falsafeh-07-03.08.13.mp3
زمان:
حجم:
19.44M
#اصول_فلسفه
🗓جلسه۳ ، ۰۳.۰۸.۱۴
📔موضوع: ادامه مقاله۷، ادامه گامهای مدخل فلسفه (اصل واقعیت، تکثیر واقعیت، خطا)، وجه نیاز به علم فلسفه برای تشخیص واقعیت از غیرواقعیت
🔗گروه آموزش فلسفه و پرسش و پاسخ جلسات
▫️کانال فقه روز👇
https://eitaa.com/joinchat/1156972562C995b2572a2