eitaa logo
روشنگر مدیا
916 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
581 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 صهيونيسم و ترويج خرافات ديني ❗️با کمي تامل و مروري بر اسناد و مدارک و بررسي عملکرد صهيونيست‌ها خواهيم يافت که بين المللي به کمتر از تصاحب کامل جهان قانع و براي رسيدن به اين هدف از هيچ عملي رويگردان نيست. ترويج خرافات ديني يکي از اين راه‌ها است و عمدتاً ترويج اين خرافات از طريق فيلم‌هاي سينمايي صورت می‌گیرد و همين امر باعث شده تا حجم گسترده‌اي از فيلم‌هايي که به ظاهر ديني و در باطن خرافي با سرمايه و مديريت صهيونيست‌ها تولید شوند. ❎در سال 2005 اسقف اعظم کليساي گرين ويل در مراسم سوزاندن کتاب‌هاي هري پاتر نوشته «خانم رولينگ»- که مجموعه فيلم‌هاي هري پاتر براساسي اين کتاب‌ها توليد شده است- گفت: کتاب‌هاي هري پاتر مروج جادو و جادوگري است که مردم را به مي‌کشاند. 💢مبناي وجودي دنياي سحر و جادو صرفاً جهت دسترسي به قدرت و دانش پنهان است و اين همان آييني است که براي تضعيف (در غرب به عنوان نماد دين مسيحيت) پا به عرصه وجود گذاشت. با توليد و پخش گسترده مجموعه‌هايي چون هري پاتر با پررنگ نشان دادن جشن‌هاي‌هالووين، گرايش به و شيطان پرستي و علاقه به جادو و جادوگري به طور روزافزون بويژه در غرب در حال گسترش است. به گونه‌اي که پس از پخش و انتشار اين مجموعه از تلويزيون و فيلم‌هاي مشابه، گرايش به جادو و جادوگري بشدت رواج پيدا کرده است. بديهي است به دليل جذابيت تخيلي و هنري در فرم و محتوا تاثيرگذاري آن در قشرهاي کودک و نوجوان بيشتر خواهد بود. @feraghvadayn
18.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هارون یاشایایی؛ فعال اجتماعی و فرهیخته کلیمی: جامعه ایران تنها جامعه متشکل و سازمان‌یافته در میان جوامع است. @feraghvaadyan
🔴 خطر شبه معنویت‌ها بر فرهنگ دینی جوانان 🔘 مشکلات روحی و روانی و بحران هویت در تلاقی سنت و مدرنیته یکی از مشکلات فرهنگی و اخلاقی جوامع در حال توسعه است. در چنین حالی است که هر ندای رهایی‌بخش و آرامش آفرینی که شنیده شود، افراد به سوی آن متمایل می‌شوند. با اینکه بعضی از آموزه‌های آن‌چنان سطحی و بی‌محتوا است که بطلان آن‌ها بدیهی به نظر می‌رسد ولی شخصیت‌های اصلی این فرقه‌ها آن‌چنان با جادوی کلام و بازی با کلمات ذهن مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهند که به راحتی جذب آثار مکتوب این فرقه‌ها می‌شود و چه بسا متوجه انحراف آموزه‌های آن‌ها نشود در حالی که این آثار مملو از انحراف است. ♨️ وجود جریانات ضد فرهنگ اصیل و پذیرفته شده هر کشور و ملت امری انکارناپذیر است که در طول تاریخ هر ملتی به سهم خود با آن دست و پنجه نرم کرده است در کشورهایی که گرایشات دینی در آن شدید است یکی از آسیب‌های مهم وجود فرقه‌های متفاوت شبه مذهبی است. براساس آخرین آمار و اطلاعات به دست آمده «چهار هزار فرقه شبه مذهبی در جهان وجود دارد که دو هزار و پانصد به طور رسمی به ثبت رسیده است. از این تعداد تن‌ها در ایالات متحده آمریکا بیش از هزار فرقه، در انگلستان هفتصد فرقه، در سوئد و نروژ بیش از صد فرقه به ثبت رسیده است »(1) در سال‌های اخیر فرقه‌های نوظهور معنویت‌گرا در ایران رشد قارچ‌گونه‌ای داشته‌اند که خاستگاه بیشتر آن‌ها خارج از ایران بوده است. بعضی از این فرقه‌ها خاستگاه شرقی دارند مانند اشو، دالائی لاما، سای‌بابا و راما... و بعضی خاستگاه غربی دارند ماننده آکنکار، سرخپوستی ساحری، ، کابالا، تی اس‌ام، . 📚1.شفیعی سروستانی، «فرقه‌سازی در جهان معاصر»، فصلنامه پیام، بهار 1388. @feraghvadayn
🔸برگزاری مراسم بزرگداشت یکصد و پنجمین سالگرد کشتار ارامنه, پشت در های بسته 👈ارامنه ایران, سالروز ۲۴ آوریل را بدون برپایی تجمع, گرامی داشتند 🔹صد و پنجمین سالگرد کشتار ارامنه, صبح امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل), با حضور جمعی از روحانیون کلیساهای ارمنی گریگوری و کاتولیک تهران, "آرتاشس تومانیان", سفیر ارمنستان در ایران و تنی چند از مسیولان جامعه ارامته تهران در محوطه کلیسای سرکیس مقدس تهران برگزار شد. 🔹اگرچه این مراسم همه ساله به شکلی گسترده و با حضور جمعی از ارامنه انجام می شد و از ماه ها پیش نیز کمیته ای از سوی خلیفه گری ارامنه تهران جهت تدارک ویژه برنامه های سالروز کشتار ارامنه تشکیل شده بود, لیکن علیرغم هماهنگی های صورت گرفته, به سبب شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی, این مراسم به صورت محدود و پشت درهای بسته برگزار گردید. 🔹مراسم امسال به صورت زنده از شبکه های اجتماعی اینستاگرام, فیس بوک , تلگرام و واتس آپ پخش شد. 👈همچون سال های گذشته, بیانیه ای نیز در محکومیت این کشتار و لزوم توجه اذهان انسانی بدان قرایت شد. تاکنون کشورهای زیادی, کشتار ارامنه را به رسمیت شناخته اند . این مراسم, همه ساله با حضور خیلی از جامعه ارامنه برگزار می گردد و امسال با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا با ساز و کاری متفاوت انجام گرفت. @feraghvaadyan
🛑 ضربه زدن به دین هدف اصلی زورگویان جهان 🔹«ضربه زدن به «دین» و «وفاداری مردم» را دو هدف اصلی زورگویان جهانی است. اگر عنصر نبود، ممکن بود مسئولان انقلاب با گرفتن برخی امتیازات، در مقابل دشمن کوتاه بیایند اما دین اسلام اجازه تسلیم در برابر ظالم را نمی دهد و عدالت و آزادی و معنویت و پیشرفت را به همراه می آورد، به همین علت، مسئولان نظام تاکنون در مقابل استکبار کوتاه نیامده اند و از این به بعد نیز، به برکت دین، به مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد. 🔸تضعیف و انکار حقایق دینی از توطئه های جبهه استبداد بین‌الملل است؛ ماجرای سلمان رشدی، برخی فیلم های ضد دینی غربی، کاریکاتورهای موهن و قرآن سوزی از جمله تلاشهای ناکام دشمنان دین است ضمن اینکه در داخل کشور هم، دنباله روی آنان اشاعه، بی بند و باری، اباحی گری، و حرکات مشابه درصدد سست کردن عقاید دینی مردم به ویژه نسل جوان هستند.»(1) 1.بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم مردم قم، 1389/7/27. @feraghvadayn
35.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥هویک بهبو حقوقدان آشوری: پس از انقلاب اسلامی اکثر مشکلات حقوقی ایران مرتفع شد و حتی امتیازهای خاصی به این قشر تعلق گرفت. @feraghvaadyan
⭕️ گفتگوی ادیان و «دیگریِ دینی» در ادیان ✅ گفت‌وگوی جلوه‌ای از پذیرش تکثّر دینی است و مهم‌ترین مؤلفه‌ی آن گفت و شنود حقیقی میان ادیان مختلف و هم سخنی میان سنت‌های دینی متفاوت است. گفت‌وگوی ادیان دست‌کم در سطح الهیاتی آن، همواره در بستر یکی از پارادایم‌های الهیاتی صورت می‌پذیرد. «آگوستین دی‏نویا»، در گونه‌شناسی مفیدی که از مواضع الهیاتی نسبت به «دیگریِ دینی» ارائه کرده است، سه رویکرد انحصارگرایی، شمول‌گرایی و کثرت‌گرایی را بر شمرده است. هر یک از این سه پارادایم که در الهیات ناظر به ادیان دسته‌بندی می‌شوند، تفسیر الهیاتی متفاوتی از «دیگریِ دینی» ارائه می‌دهد که زمینه‌ی متفاوتی برای گفت‌وگوی ادیان فراهم می‌آورد. ♦️با استفاده از گرامرهای هویّت/ غیریت و تطبیق آن‌ها بر الگوهای الهیات ناظر به ادیان چنین استفاده می‌شود که رابطه‌ای معنادار میان گفت‌وگوی ادیان و چگونگی تفسیر «دیگریِ دینی» برقرار است. به‌گونه‌ای که هر چه الهیات مسیحی به سوی گشودگی نسبت به «دیگریِ دینی» و به رسمیت شناختن دیگر ادیان پیش می‌رود، امکان تحقق گفت‌وگوی ادیان به معنای مصطلح آن بیشتر است. این ویژگی به موازات آن‌که میزان گشودگی نسبت به «دیگریِ دینی» را افزایش می‌دهد و گفت‌وگوی ادیان را به سمت گفت‌وگویی حقیقی پیش می‌برد، را از حالت ایستایی و خودبسندگی به سمت تکثر و یا پویایی سوق می‌دهد. بیشتر بخوانید: 👇🏻 https://b2n.ir/651326 @feraghvaadyan
✝️گلایه «سعید عابدینی» از «صدای امریکا» 🔹عصبانیت عنصر تبشیری از به حاشیه رفتن
روشنگر مدیا
✝️گلایه «سعید عابدینی» از «صدای امریکا» 🔹عصبانیت عنصر تبشیری از به حاشیه رفتن
👈«سعید عابدینی»، عنصر شاخص جریان مسیحیت‌نبشیری در تازه‌ترین اظهارنظرها، نسبت به بی‌توجهی شبکه معلوم‌الحال «صدای امریکا»(وی.او. ای فارسی) در قبال خود، واکنشی تند ابراز داشته، ضمن تاختن به این رسانه امریکایی، آن را «ابزار دست رژیم ایران» خوانده‌است. 🔹این عنصر تبشیری کشیش‌نما، اعلام کرده: من بارها به هزینه خود به واشنگتن دی‌سی سفر کرده و در ساختمان کنگره امریکا با بسیاری از اعضای مجلس سنا ملاقات داشته‌ و برای آن‌ها روشن نموده‌ که رسانه صدای فارسی امرکیا با مالیات ما در امریکا به ابزاری در دست رژیم تبدیل شده.» 🔹وی درادامه، با اشاره به توجهی شبکه مذکور نسبت به خویش، اینچنین گلایه می‌کند: »صدای امریکا بارها از بازداشت و زندانی شدن...من در طول سال‌ها خبر داده، اما به علت حمایت‌ علنی من از اسرائیل و احزاب مخالف دولت ایران، خصوصاً طیف مجاهدین خلق و سلطنت‌طلب‌ها، رسانه صدای فارسی امریکا، هرگز با من مصاحبه نکرده‌است.» 🔹این عصبانیت نسبت به بی‌توجهی صدای امریکا در حالی صورت می گیرد که اخیراً اختلافات عابدینی با سران گروه‌های مسیحیت جماعت ربانی که به مضروب شدن و در نهایت، طرد وی از کلیسای مذکور انجامید، شرایط خاصی را برای این عنصر تبشیری رقم زده و به نظر می‌رسد واکنش‌های اعتراضی وی نسبت به صدای امریکا نیز متأثر از همین امر باشد. 👈یادآور می‌شود، سعید عابدینی، از سران گروه های تبشیری فارسی زبان و عناصر شاخص جریان مسیحیت‌صهیونیستی است که حواشی مربوط به زندانی شدن و آزادی وی در سال‌های گذشته، خبرساز شده و وی را به چهره‌ای رسانه‌ای در جریان مزبور مبدل ساخت، لیکن طی ماه‌های گذشته با وجود تندروی‌های وی در ارتباط مستقیم با سران امریکا، حمایت از «دونالد ترامپ» و همگرایی با جریان‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلب، به چهره‌ای منزوی و به حاشیه ‌رفته،‌ مبدل شده که اختلافاتش با کلیسای جماعت ربانی نیز در این امر، بی‌تأثیر نبوده‌است. 🔹به نظر می‌رسد، عابدینی با هراس از دست دادن حمایت‌های رسانه‌ای و مادی ومعنوی غرب و جریان‌تبشیری،‌ بیش از هر زمان دیگری دست و پنجه نرم می‌کند که وی را به چنین مواضع تندروانه‌ای واداشته.🔹 @feraghvaadyan
🛑 لزوم حضور بهائیان در مراسم‌های فرهنگی برای تبلیغ 🔘 سرکردگان بهائی برای تبلیغ بیشتر برای پیروان خود این‌چنین نسخه می‌پیچند: «بهائیان می‌توانند و می‌بایست در مراسم و آیین‌های سنتی و فرهنگی بی‌ضرر شرکت نمایند؛ در اتخاذ تصمیم که آیا در چنین فعالیت‌هایی مشارکت نمایند یا خیر؟ احبا باید احتیاط لازم در رعایت اعتدال را نموده و از دو بی‌نهایت احتراز نمایند: یکی دوری و جدا کردن بی‌جهت خودشان از مراسم و آیین‌های بی‌ضرر فرهنگی و بیگانگی خودشان از خانواده‌ها و دوستان غیربهائی و دیگری، ادامه عادت و عرف منسوخ آیین‌ها و رسوم ظهورات قبل و بنابراین تضعیف استقلال دیانت و ایجاد امتیاز نامطلوب مابین خودشان و دوستان و پیروان بهائی.»(1) 🔷اینکه «باید» شرکت کنند، به دلیل امکان فرصت تبلیغی و دیده شدن در بین سایرین است و کلمه «بی‌ضرر»، معطوف می‌شود به عدم‌تأثیرپذیری که به طور کلی به منفعت‌طلبی و ابن‌الوقت بودن این تشکیلات اشاره می‌کند. منظور تشکیلات از به کار بردن لفظ «بی‌ضرر» آن است که ماهیت مذهبی مراسم، نمود چندانی نداشته باشد. 1. هورنبی، هلن، انوار هدایت،، بند 183. @feraghvaadyan
13.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی: ما مخالفیم با طرح‌های آمریکایی چون وعده‌های که از مبتکرین طرح «» دیده ایم، همگی دروغ بوده است. @feraghvaadyan