eitaa logo
مدرسه مجازی رویش اندیشه
889 دنبال‌کننده
514 عکس
19 ویدیو
78 فایل
👤 ارتباط با مدیر کانال : @RouyeshAndishe 🔶 دسترسی به مطالب کانال 👇👇 🔹 #کلاس_مجازی (دسترسی به #فهرست_کلاس ها) 🔹 #کپسول 🔹 #کتاب_صوتی 🔹 #جزوه 🔹 #e_book
مشاهده در ایتا
دانلود
مدرسه مجازی رویش اندیشه
🔶 بخش دوم از مستند «مصاف (۱)» #کارگزاران #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
📢 قبل از استفاده از جلسه پنجم کلاس مجازی تکنوکراسی، حتما بخش دوم از مستند «مصاف (۱)» را مشاهده نمایید👆
📚📚کتاب زمان، مکان و جهان مجازی 📚📚 ✅✅نویسنده: دکتر شیرزاد کلهری ✅✅تعداد صفحات: 101 #e_book @rouyesh_andishe
zaman-makan-jahan.pdf
2.11M
📚📚نام کتاب: زمان، مکان و جهان مجازی 📚📚 ✅✅نویسنده: دکتر شیرزاد کلهری ✅✅تعداد صفحات: 101 @rouyesh_andishe
📝درباره کتاب📝 📚📚📚 کتاب حاضر سعی کرده تا برخی از مواردی که در فیزیک جدید مورد بحث است را به زبان ساده و برای کسانی که دیپلم دبیرستان را به پایان رسانیده اند، توضیح داده، گاهی تنها با طرح برخی از مسائل، ذهن خواننده را به تکاپو وادارد. در این کتاب به فلسفه هم تا حدی که ذهن خواننده را اذیت نکند، پرداخته شده است. 🌿🌿🌿 بخش فلسفی آن به پرسشهای بنیادی فلسفه پرداخته است. فرق فیزیک و متافیزیک در هر کجا که لازم دیده شده، و بالاخص از زاویه فیزیکی بررسی شده است. فلسفه بزعم برخی از دانشمندان جزو رشته های علمی محسوب نمیشود. ولی بیشترین تحریک برای فیزیکدانها از جانب فلسفه صورت میگیرد. بدان جهت کتابهای فیزیک و فلسفه و یا فلسفه برای فیزیکدانها و فیزیک برای فیلسوفان حسابی بازار کتاب را پر کرده است. 📜📜📜 اما فلسفه هم بی در و پیکر نیست. آنهم برای خود قوانینی دارد و از اصول خاصی پیروی میکند. بدان جهت هر کس هرچه گفت فلسفه محسوب نمیشود. برخی از اجزائی که یک فیلسوف بایستی بداند و دقیقا مرزها را برای خود روشن کند، مانند: علت و معلول، وجوب و حدوث، خاص و عام، جزء و کل، قیاس و استقراء و … هنوز هم بسیار مهم هستند. @rouyesh_andishe
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(۶)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: ادامه بررسی شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت سازندگی #کلاس_مجازی #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
Technocracy-P6.mp3
11.56M
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(۶)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: ادامه بررسی شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت سازندگی @rouyesh_andishe
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(۷)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: «اتمامِ» بررسی شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت سازندگی #کلاس_مجازی #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
Technocracy-P7.mp3
5.12M
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(۷)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: «اتمامِ» بررسی شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دولت سازندگی @rouyesh_andishe
مدرسه مجازی رویش اندیشه
🔶 بخش سوم از مستند «مصاف (۱)» #کارگزاران #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
📢 قبل از استفاده از جلسه هفتم کلاس مجازی تکنوکراسی، حتما بخش سوم از مستند «مصاف (۱)» را مشاهده نمایید👆
📊 اقدامات رهبر معظم انقلاب در خصوص #مشکلات_اقتصادی چه بوده است؟ #جنگ_اقتصادی #مبارزه_با_فساد #امام_رهبری
اسناد شکنجه.pdf
15.5M
🔞 اختصاصی/ اسناد و اعترافات/ 🔻به بهانه سالروز جنایت منافقین در 22 مرداد 1361 🔴 در سال 67 چه کسانی اعدام شدند؟ ۶۰ ⚠️ 🔞 @rouyesh_andishe
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(جلسه آخر)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: بررسی مسائل اقتصادی دولت سازندگی #کلاس_مجازی #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
Technocracy-P8.mp3
14.49M
🔉نقد و بررسی تکنوکراسی(جلسه آخر)🔉 👤 مدرس: محمدجواد اخوان ✅موضوع: بررسی مسائل اقتصادی دولت سازندگی @rouyesh_andishe
مدرسه مجازی رویش اندیشه
🔶 بخش چهارم از مستند «مصاف (۱)» #کارگزاران #دولت_سازندگی #تکنوکراسی @rouyesh_andishe
📢 قبل از استفاده از جلسه هشتم (آخر) کلاس مجازی تکنوکراسی، حتما بخش چهارم از مستند «مصاف (۱)» را مشاهده نمایید👆
💊 کپسول 💊 مطالعه ساندویچی با کمترین زمان ممکن بزودی در مدرسه مجازی رویش اندیشه ... #کپسول 🔶لینک عضویت 👇 @rouyesh_andishe
💊💊کپسول مطالعاتی : نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد 💊💊 🔴 گفتگو با موسی حقانی به بهانه سالروز کودتای 28 مرداد زمان مطالعه : 14 دقیقه @rouyesh_andishe
نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد.pdf
936.7K
💊💊کپسول مطالعاتی : نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد 💊💊 🔴 گفتگو با موسی حقانی به بهانه سالروز کودتای 28 مرداد زمان مطالعه : 14 دقیقه @rouyesh_andishe
گزیده هایی از برنامه « » - جلسه اول ✅مدرس: استاد رحیم پور ازغدی ✅موضوع: آیا گسست فکری بین نسل حاضر و نسل اول انقلاب وجود دارد؟ @rouyesh_andishe
مدرسه مجازی رویش اندیشه
گزیده هایی از برنامه « #بدون_توقف » - جلسه اول ✅مدرس: استاد رحیم پور ازغدی ✅موضوع: آیا گسست فکری ب
🎥 گزیده هایی از برنامه « » - جلسه اول ✅موضوع: آیا گسست فکری بین نسل حاضر و نسل اول انقلاب وجود دارد؟ 🔗 فایل در آپارات👇👇👇 🌐 www.aparat.com/v/kZTsz 🆔 @rouyesh_andishe
Bedoune Tavaghof-P01.mp3
12.61M
🔉 گزیده هایی از برنامه « #بدون_توقف » - جلسه اول ✅مدرس: استاد رحیم پور ازغدی ✅موضوع: آیا گسست فکری بین نسل حاضر و نسل اول انقلاب وجود دارد؟ #کلاس_مجازی #فلسفه_جمهوری_اسلامی #کارآمدی_نظام_اسلامی #صوتی @rouyesh_andishe
مدرسه مجازی رویش اندیشه
گزیده هایی از برنامه « #بدون_توقف » - جلسه اول ✅مدرس: استاد رحیم پور ازغدی ✅موضوع: آیا گسست فکری ب
📝 گزیده هایی از برنامه « » - جلسه اول ✅ - استاد رحیم پور ازغدی ⁉️ آیا شکاف و گسست فرهنگی و اعتقادی بین نسل حاضر و نسل اول انقلاب وجود دارد؟ 🔸 مقداری از این گسست، طبیعی است. همیشه بین نسل قدیم و نسل های بعدتر، تفاوت فکری و رفتاری وجود دارد. نسل اول انقلاب هم همینطور بوده و نمی توانسته افکار و رفتار نسل قدیمی ترِ خود را درک کند و بفهمد و همینطور بقیه نسل ها. 🔸 پس اینطور نیست که فکر کنیم این شکاف فقط الان بوجود آمده یا الان خیلی عمیق تر از نسل های گذشته بوده باشد. همیشه بوده است. مخصوصا در این 100 سال گذشته به علت تحولات صنعتی و رسانه ای تشدید هم شده است. ⁉️ چرا نسل امروز نمیتواند بفهمد که چرا نسل قدیم انقلاب کرد؟ چرا از دلایل انقلاب نسل قدیمی تر قانع نمی شود؟ 🔸 شاید برخی بگویند نسل قدیم دچار بیماری های شده باشد که انقلاب کرده است؛ البته این حرف را تئوریسین های سرمایه‌داری از 1960 به بعد، با حذف برخی اطلاعات درست و اضافه کردن اطلاعات غلط و تفسیر مجدد تاریخ، سعی کردند جا بیندازند. 🔸 بعضی از بدیهیات را راحت زیر سوال می برند. مثلا انگلیس در کودتای رضاخان را کسی انکار نمی کند. خود رضاخان بارها گفته است و زن رضاخان هم در خاطراتش نوشته است. 🔸 پهلوی دوم برای شما تاریخ است مثل تاریخ و . این طبیعی است و اسم آن شکاف بین نسلی نیست، اسمش عدم انتقال درست مفاهیم است و هرنسل و جامعه ای به آن مبتلا است. اگر یک ملتی نتواند تجربه تاریخی خودش را به ملتش انتقال بدهد آن جامعه ابتر است. ⁉️ آیا شما فکر می کنید همین نسل امروز، اگر در زمان ما بود انقلاب نمی کرد؟ 🔸 شما فکرمی کنید نسل دهه 50 همه یک نسل انقلابی و نسل دهه 60 همه اهل جهاد وشهادت بودند و بعد با نسل فعلی مقایسه می کنید و این نتیجه را می گیرید. 🔸 آن نسل یک اقلیتی بودند و یک اکثریت که مثل همه ی تاریخ به دنبال زندگی خودشان بودند و هستند. در زمان ما هم خیلی از هم سن و سال های ما، به دنبال ارتباط با جنس مخالف و از این قبیل کارها بودند و یک اقلیتی هم به دنبال درس و فعالیت های انقلابی بودند. 🔸همیشه کسانی که شروع می کنند در هستند و اگر حرفشان ریشه در ساختار فکری_فرهنگی جامعه داشته باشد، اکثریت به او می پیوندد؛ که برای انقلاب ما نیز اینگونه شد. ❓❓❓ اگر کسی بگویید را نمی خواهم ، چه باید کرد؟ 🔸 پاسخ این است که اگر در ساختار جمهوی اسلامی قرار میگیرد با ، راههای زیادی هست برای اصلاح نقص ها ولی اگر در ساختار قرار نمی گیرد، انقلاب کند. اگر بحث زور است ما هزاران شهید برای انقلاب و ادامه آن دادیم؛ خب شما هم شهید بدهید اما اگر بحث و انتقاد و نهی از منکر است، خود ما در خط مقدم اعتراض به و تبعیض هستیم. @rouyesh_andishe