🌀
تحول کتب درسی
📝 پرونده ویژه مناهج
🖋 درآمد / علی مهدوی
🔸 سخن از تحول که به میان میآید یکی از اولین ایستگاههای مورد انتظار برای اصلاح و ساماندهی، نظام آموزشی و در رأس آن، تغییر و تحول کتب دراسی حوزههای علمیه است.
❓اما مجری اصلاح کتب دراسی چه کسانی هستند؟ این کار، کاری ستادی است یا صفی؟! به دست مراجع معظم و بزرگان حوزههای علمیه باید انجام بگیرد یا هرکسی میتواند برای تألیف کتب درسی اقدام کند؟
❓یک برنامه واحد درسی برای آحاد طلاب باید تعریف شود یا میتواند از چند برنامه منعطف برای تعلیم به طلاب بهره برد؟
❓نقاط قوت و ضعف کتب و برنامه درسی فعلی چیست؟
🔹همه اینها سؤالاتی است که اطلاع دقیق از آنها باعث آگاهی از صراط مستقیم تحول خواهد بود و نقش مبارزه برای تحول و مطالبهگری صحیح را برای آحاد حوزویان باز میکند.
✅ با مناهج، پرونده «تحول کتب درسی» را دنبال کنید.
✍🏻 اساتید، فضلا و تمامی فرهیختگان محترم عضو مناهج، میتوانند ایدهها، نظرات و یادداشتهای خود را برای تحریریه مناهج ارسال کنند:
📩
@Manahejj_Admin
〰️〰️〰️〰️〰️
🗂
#تحول_کتب_درسی
#تحول_حوزه
@Manahejj