🌀 تحول کتب درسی 📝 پرونده ویژه مناهج 🖋 درآمد / علی مهدوی 🔸 سخن از تحول که به میان می‌آید یکی از اولین ایستگاه‌های مورد انتظار برای اصلاح و ساماندهی، نظام آموزشی و در رأس آن، تغییر و تحول کتب دراسی حوزه‌های علمیه است. ❓اما مجری اصلاح کتب دراسی چه کسانی هستند؟ این کار، کاری ستادی است یا صفی؟! به دست مراجع معظم و بزرگان حوزه‌های علمیه باید انجام بگیرد یا هرکسی می‌تواند برای تألیف کتب درسی اقدام کند؟ ❓یک برنامه واحد درسی برای آحاد طلاب باید تعریف شود یا می‌تواند از چند برنامه منعطف برای تعلیم به طلاب بهره برد؟ ❓نقاط قوت و ضعف کتب و برنامه درسی فعلی چیست؟ 🔹همه اینها سؤالاتی است که اطلاع دقیق از آنها باعث آگاهی از صراط مستقیم تحول خواهد بود و نقش مبارزه برای تحول و مطالبه‌گری صحیح را برای آحاد حوزویان باز می‌کند. ✅ با مناهج، پرونده «تحول کتب درسی» را دنبال کنید. ✍🏻 اساتید، فضلا و تمامی فرهیختگان محترم عضو مناهج، می‌توانند ایده‌ها، نظرات و یادداشت‌های خود را برای تحریریه مناهج ارسال کنند: 📩 @Manahejj_Admin 〰️〰️〰️〰️〰️ 🗂 @Manahejj