سیستم برنامه ریزی خودتو بساز📆 🔰قدم اول : وظایف فعلی رو‌ از وظایف آینده جدا کن در طول روز از دو تا فهرست استفاده کن : 🔅وظایف آینده ← تمام کارهایی که بعداً انجام خواهند شد ← در طول روز با این فهرست کاری نداری ولی در پایین روز میری سراغش تا فهرست کارهای فردا رو درست کنی 🔅وظایف فعلی← کارهایی که باید قبل از پایان امروز انجام شود← این فهرست شامل موارد محدودی برای انجام دادنه و به راحتی قابل تمام شدنه همین که می‌دونی تمام شدنیه بهت انگیزه و روحیه میده 🌛🌒👇 @shabsobh ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌@time_khande