eitaa logo
صالحین تنها مسیر
243 دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
7هزار ویدیو
271 فایل
جهاد اکبر، مبارزه با هوای نفس در تنها مسیر آرامش کاری کنیم ورنه خجالت براورد روزیکه رخت جان به جهان دگر کشیم خادم کانال @Yanoor برایم بنویس tps://harfeto.timefriend.net/16133242830132
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ یه مطلبی رو در مورد درمان بیماری کرونا قرار میدیم استفاده بفرمایید. خدا رو شکر در این مدت تعداد زیادی درمان کرونا داشتیم که شما بزرگواران هم میتونید استفاده بفرمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آفریدگارا من جهان را دریای بیکرانی می بینم و خودم را موجی از دریا وه چه دریایی و چه دریایی و چه دریایی، وه چه موجی و چه موجی، اینهمه امواج چه می کنند مرا به زبان آنها آشنایی ده و مرا از من رهایی ده
🌱روز طبیعت گرامی باد به جای «سیزده به در» به «کرونا به در» بیندیشیم
4_287842952921744332.mp3
11.19M
 يُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ هرچه در آسمان و زمین است تسبیح پروردگار می گویند.(سوره مبارکه جمعه-آیه یکم) سجاده ی زمردین طبیعت و عبادت بی نظیرش، در ترانه ی جویبار،آواز پرندگان ، تنفس باد و نقطه چین های نمناک باران متجلی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سبزه ام را می سپارم دستِ آقای نجف طالِعم دستِ علی باشد, برایم بهترستـــ اِعتقاد هــر کسی باشد برایش محتــرم سیزده را دوست دارم,زاد روزِ حیدرست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴چگونه در ای به خودمان شلیک می کنیم؟! 🔺خبرگزاری ها را که مرور کنیم، با خبرهای شده متعدد مواجه می شویم. خبرهای تکذیب شده، ماهیت، اهمیت و اهداف مختلف دارند؛ اما در چند ویژگی مشترکند؛ 1️⃣هیجان مخاطب را برمی انگیزند. 2️⃣منبع نامشخص، نامعتبر یا جعلی دارند. 3️⃣به خاطر خاصیت تحریک کنندگی به سرعت توسط رسانه های غیر حرفه ای و گاها حرفه ای و در میان افراد منتشر می شود. 🔹اساسا خاصیت محرک بودن و آنان برای مخاطب است که توجه صاحبان رسانه را برای انتشار و جذب مخاطب جلب می کند و گاها رسانه های معتبر را در دام خود می اندازد. یعنی اصحاب رسانه با وجودی که از صحت خبر و اعتبار منبع مطمئن نیستند، ریسک کرده و مزیت را در مواجهه با نامعتبر بودن ترجیح می دهند و حتی شده با اما و اگر آن را منتشر می کنند. درحالیکه روانشناسی مخاطب رسانه به ما می گوید مخاطب معمولی در مواجهه با خبرهای حساسیت برانگیز تنها جملات اصلی را به ذهن می سپارد و نقل می کند، نه حواشی و اما و اگرها را! این تقدم دادن به است. 🔹چه بسا در بسیاری مواقع، خبرهای کذب با هدف در دام انداختن رسانه های جبهه مقابل در طراحی شوند. اینگونه است که رسانه ها به راحتی اعتبار خود را در این بازی رسانه ای از دست می دهند و به اصطلاح پازل دشمن را تکمیل می کنند. بعد از ساعتی هم که دروغ بودن آشکار می شود، موج تکذیب ها به راه می افتد. درحالی که رسانه معتبر اصلا نباید در دام خبر جعلی می افتاد که مجبور به تکذیب شود. 🔹خصوصیت تکذیب چیست؟ 1️⃣معمولا به صورت رفع تکلیف و برداشتن بار مسوولیت حقوقی صورت می گیرد. 2️⃣به دلیل بار منفی اعتباری برای رسانه ها تلاش زیادی برای بازتاب دادنش صورت نمی گیرد. 3️⃣به دلیل پایین بودن ارزش سرگرم کنندگی و تحریک هیجانی توجه مخاطبین کمتری را جلب می کند. 🔻، گلوله ایست در خشاب سلاح جنگ رسانه ای. گاه چنان در هیجان اولین بودن و سرعتیم که متوجه نیستیم با انتشار یک خبر کذب، اسلحه را سمت جبهه خودی گرفته ایم! گلوله که شلیک شد، هزینه تاثیر تثبیت شده آن روی مخاطب هرگز با مرهم کم خاصیت تکذیب خبر، جبران نمیشود! هزینه هایی چون یاس، ناامیدی، ترس، پذیرش قدرتمندی دشمن... ✍ «رها عبداللهی»