هدایت شده از 'پناه☕️'
945.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو هنوز داری ادامه میدی که به هدفت برسی⭐️!
روز پنجمِ دووم آوردن:
همچنان زشت و کبود ولی رو به بهبودی
حال روح و جسمم بهتره چون یکم از انرژیم برگشته،
میتونم غذای مامان رو به شکل واقعیش بخورم،
و همچنان دارم میفهمم که کدوم اطرافیانم توی سختی هم به یاد هستن و واقعا حواسشون هست. چون اونها هستن حالم خوبه. این رو خوب یادم میمونه🌱.
تا الان توی کانال سیدرضا نریمانی معروف شدیم
یه دست دیگم برسونید که بریم اسپانیا😭😭
ســادات☁️
با اینکه دلم برای آفریقا میسوزه ولی بنظرم کلاه چیپسی🙏🏻
هعی ما که بردیم
ولی قشنگ تموم نشد.