eitaa logo
🇮🇷سعیدکرمی(برساحل انتظار )🇵🇸
206 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
4.2هزار ویدیو
65 فایل
بصیرت دینی ، اخلاقی ، تربیتی مشاوره دینی خبرآمد خبری در راه است ... تحول در زندگی و آماده سازی زمینه ظهور ... پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذارید . ارتباط با مدیر: @S17140 لینک جوین: https://eitaa.com/joinchat/1479802927Cb0f645d36d
مشاهده در ایتا
دانلود
شهید حسین هریری با نام جهادی «سیدعمار» و ملقب به قمر فاطمیون در سوم آبان‌ماه سال ۱۳۶۸ در مشهد مقدس به دنیا آمد. او دانشجوی حقوق بود و در متروی مشهد اشتغال داشت. او پیش از آنکه به سوریه اعزام شود در پیامی به دوستانش گفته بود: می‌روم تا انتقام سیلی مادرم را بگیرم. سرانجام این مجاهد نستوه، در سن ۲۷ سالگی در کسوت مسؤول تخریب لشکر فاطمیون در ۲۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۵حین پاکسازی شهر حلب به شهادت رسید. مزار پاکش در بهشت رضا (ع) شهر مشهد قرار دارد. پدر شهید که از جانبازان دفاع مقدس است درباره بعد از شهادت پسرش چنین می گوید؛ ۱۲ روز از شهادت حسین گذشته بود. به فرزندانم گفتم دیگر بروید و ما را تنها بگذارید. بالاخره ما باید به دنیای بدون حسین عادت کنیم. رفتم روی تخت دراز کشیدم، ملافه را هم روی صورتم کشیدم و با خدا درد دل می‌کردم. در حال و هوای خودم بودم که حس کردم اتاق برای لحظه‌ای روشن شد. فکر کردم یکی از بچه‌ها لامپ را روشن کرده است. گفتم: لامپ را خاموش کنید. یک دفعه صدایی شنیدم که گفت: حسینم بابا جان! ملافه را از صورتم کنار کشیدم. دیدم حسین با همان لبخند همیشگی‌اش جلوی در ایستاده است. یک لحظه به یاد مناجاتم با خدا افتادم. در آن زمان چون از نظر جسمی تحلیل رفته بودم،‌ حسین کمکم کرد و از ساعت ۱۲ تا یک و نیم شب با من صحبت کرد. حسین می‌گفت: درست است که من شهید شده‌ام، اما نمرده‌ام. شما چون الان از خدا خواستی خدا به دل شما نگاه کرد، اهل بیت (ع) هم ضامن شدند تا من بیایم شما را ببینم. من الان بیش‌تر از زنده بودنم می‌توانم به شما خدمت کنم. الان هم که سال‌ها از آن روز می‌گذرد، قبل از اینکه من و مادرش نیت یا خواسته‌ای را مطرح کنیم، حسینم برایمان انجام می‌دهد. «و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله اموات بل احياء عند ربهم يرزقون » آل عمران 169 گمان نكنيد كسانيكه در راه خدا كشته شدند مرده اند بلكه زنده اند و در نزد خدای خويش روزی می خورند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زنان علیه زنان وقتی دررابطه‌با حضور عفیفانهٔ زنان در اجتماع صحبت می‌شود، آنچه را پررنگ‌تر نمایش می‌دهند تأثیر این امر بر امنیت روانی و اخلاقی مردان جامعه است. درحالی‌که حضور عفیفانهٔ زن در اجتماع بیش از اینکه بخواهد امنیت مردان را تأمین کند امنیت روانی و اخلاقی سایر زنان را تأمین می‌نماید. متأسفانه، امروزه شاهد زیست غیراخلاقی برخی زنان هستیم که نمودش را هم در متن اجتماع و هم در فضای مجازی شاهدیم. زنان با ردکردن خط‌قرمزهای پوشش، رفتار، گفتار، حرکات و سکنات به جلوه‌گری می‌پردازند و غافل از این موضوع هستند که این حضور، آرامش زنان دیگر را بر هم زده است. طبیعتاً آرایش‌کردن و بهره‌بردن از جذابیت‌های ظاهری باعث زیباتر شدن زن می‌شود. شما هم حتماً معجزهٔ بزک‌کردن را در کلیپ‌هایی که آرایشگران از یک زن شصت‌ساله جوان سی‌ساله می‌سازند، دیده‌اید. این زیبایی مصنوعی زنانی که ابایی از جلوه‌گری ندارند منجر به عدم اعتمادبه‌نفس در برخی زنان دیگر می‌شود. اگرچه برخی از بانوان با حفظ هویت خویش و تکیه بر استعدادهای علمی، هنری، فرهنگی و... جایگاه و اعتبار واقعی خویش را در خانه و اجتماع پیدا می‌کنند؛ اما همگان این‌گونه نیستند. به همین دلیل زنان زیادی را سراغ داریم که از جلوه‌گری سایر زنان نه به‌خاطر ترس گرفتار شدن مردانشان بلکه به‌خاطر برهم‌خوردن امنیت روانی خودشان معترض‌اند. این مسئله ما را با بحران خود زشت پنداری زنان مواجه می‌کند. برخی از زنانی که به‌صورت خود دست نمی‌زنند و خود را درگیر جراحی‌های زیبایی و انواع و اقسام روش‌های تغییر قیافه نمی‌کنند دائماً احساس خود زشت پنداری دارند و همین احساس امنیت روانی آنها و به‌تبع آن فرزندانشان را به خطر می‌اندازد. زیست عفیفانه زنان فقط در پوشش خلاصه نمی‌شود. امروزه در فضای مجازی افراد با به اشتراک گذاشتن تمام جزئیات زندگی خویش جذب مخاطب می‌کنند. سبک زندگی، وسایل خانه و آشپزخانه، آشپزی‌ها و سفره‌های رنگین، نوع کودک پروری، جشن ازدواج و زایمان و تولد و انواع و اقسام سورپرایزها یا همان شگفتانه‌هایی که زنان برای خودشان ترتیب می‌دهند و بعد هم به اشتراک می‌گذارند نوعی سَرخوردگی را برای سایر زنان ایجاد می‌کند. احساس طردشدن، حس تنهایی، عدم اعتمادبه‌نفس، حسادت و... را می‌توان از جمله اثرات این سرخوردگی دانست و در نهایت نتیجهٔ برهم‌خوردن نظام فکری و روانی زن چیزی جز آشفتگی اجتماعی نیست. خداوند در قرآن امنیت را عاملی در جهت افزایش ایمان معرفی می‌کند. «هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَةَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدادُوا إِیماناً مَعَ إِیمانِهِمْ»، او کسی است که آرامش را در دل‌های مؤمنان نازل کرد تا ایمانی بر ایمانشان بیفزایند. (فتح، آیه ۴) در واقع هرچقدر امنیت در جهات مختلف در جامعهٔ اسلامی برقرار باشد ایمان افراد آن جامعه نیز تقویت می‌شود. ناامنی و عدم امنیت روانی آرامش را از انسان می‌گیرد و انسان ناآرام ممکن است برای آرام نمودن خویش به هر ابزاری متمسک گردد. زنان بی‌عرضه نسبتی است که متأسفانه برخی از مردان با تحت‌تأثیر قرارگرفتن از فضای مسموم جامعه و اینترنت، به زنان ساده و عفیف خویش می‌دهند درحالی‌که از نگاه اسلام عرضه‌داشتن زن هرگز به معنی توانایی در جذب نامحرم نیست. هدف نویسنده از این نوشتار این است که دو گروه را متوجه خطایشان کند. گروه اول زنانی که با بهره‌بردن از تبرج، خود را برتر از سایر زنان تصور می‌کنند و گروه دوم مردانی که متأثر از رفتار این زنان با همسران خویش بدرفتاری می‌کنند. ارزش‌گذاری به زنان باحیا باید هم‌زمان از سوی خانواده و اجتماع مدنظر قرار داده شود. وقتی زن باحیا و ساده مورد مدح قرار گیرد توانایی‌اش در مدیریت فیزیکی و عاطفی خانواده به‌مراتب افزایش می‌یابد. زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht
زنان علیه زنان وقتی دررابطه‌با حضور عفیفانهٔ زنان در اجتماع صحبت می‌شود، آنچه را پررنگ‌تر نمایش می‌دهند تأثیر این امر بر امنیت روانی و اخلاقی مردان جامعه است. درحالی‌که حضور عفیفانهٔ زن در اجتماع بیش از اینکه بخواهد امنیت مردان را تأمین کند امنیت روانی و اخلاقی سایر زنان را تأمین می‌نماید. متأسفانه، امروزه شاهد زیست غیراخلاقی برخی زنان هستیم که نمودش را هم در متن اجتماع و هم در فضای مجازی شاهدیم. زنان با ردکردن خط‌قرمزهای پوشش، رفتار، گفتار، حرکات و سکنات به جلوه‌گری می‌پردازند و غافل از این موضوع هستند که این حضور، آرامش زنان دیگر را بر هم زده است. طبیعتاً آرایش‌کردن و بهره‌بردن از جذابیت‌های ظاهری باعث زیباتر شدن زن می‌شود. شما هم حتماً معجزهٔ بزک‌کردن را در کلیپ‌هایی که آرایشگران از یک زن شصت‌ساله جوان سی‌ساله می‌سازند، دیده‌اید. این زیبایی مصنوعی زنانی که ابایی از جلوه‌گری ندارند منجر به عدم اعتمادبه‌نفس در برخی زنان دیگر می‌شود. اگرچه برخی از بانوان با حفظ هویت خویش و تکیه بر استعدادهای علمی، هنری، فرهنگی و... جایگاه و اعتبار واقعی خویش را در خانه و اجتماع پیدا می‌کنند؛ اما همگان این‌گونه نیستند. به همین دلیل زنان زیادی را سراغ داریم که از جلوه‌گری سایر زنان نه به‌خاطر ترس گرفتار شدن مردانشان بلکه به‌خاطر برهم‌خوردن امنیت روانی خودشان معترض‌اند. این مسئله ما را با بحران خود زشت پنداری زنان مواجه می‌کند. برخی از زنانی که به‌صورت خود دست نمی‌زنند و خود را درگیر جراحی‌های زیبایی و انواع و اقسام روش‌های تغییر قیافه نمی‌کنند دائماً احساس خود زشت پنداری دارند و همین احساس امنیت روانی آنها و به‌تبع آن فرزندانشان را به خطر می‌اندازد. زیست عفیفانه زنان فقط در پوشش خلاصه نمی‌شود. امروزه در فضای مجازی افراد با به اشتراک گذاشتن تمام جزئیات زندگی خویش جذب مخاطب می‌کنند. سبک زندگی، وسایل خانه و آشپزخانه، آشپزی‌ها و سفره‌های رنگین، نوع کودک پروری، جشن ازدواج و زایمان و تولد و انواع و اقسام سورپرایزها یا همان شگفتانه‌هایی که زنان برای خودشان ترتیب می‌دهند و بعد هم به اشتراک می‌گذارند نوعی سَرخوردگی را برای سایر زنان ایجاد می‌کند. احساس طردشدن، حس تنهایی، عدم اعتمادبه‌نفس، حسادت و... را می‌توان از جمله اثرات این سرخوردگی دانست و در نهایت نتیجهٔ برهم‌خوردن نظام فکری و روانی زن چیزی جز آشفتگی اجتماعی نیست. خداوند در قرآن امنیت را عاملی در جهت افزایش ایمان معرفی می‌کند. «هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَةَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدادُوا إِیماناً مَعَ إِیمانِهِمْ»، او کسی است که آرامش را در دل‌های مؤمنان نازل کرد تا ایمانی بر ایمانشان بیفزایند. (فتح، آیه ۴) در واقع هرچقدر امنیت در جهات مختلف در جامعهٔ اسلامی برقرار باشد ایمان افراد آن جامعه نیز تقویت می‌شود. ناامنی و عدم امنیت روانی آرامش را از انسان می‌گیرد و انسان ناآرام ممکن است برای آرام نمودن خویش به هر ابزاری متمسک گردد. زنان بی‌عرضه نسبتی است که متأسفانه برخی از مردان با تحت‌تأثیر قرارگرفتن از فضای مسموم جامعه و اینترنت، به زنان ساده و عفیف خویش می‌دهند درحالی‌که از نگاه اسلام عرضه‌داشتن زن هرگز به معنی توانایی در جذب نامحرم نیست. هدف نویسنده از این نوشتار این است که دو گروه را متوجه خطایشان کند. گروه اول زنانی که با بهره‌بردن از تبرج، خود را برتر از سایر زنان تصور می‌کنند و گروه دوم مردانی که متأثر از رفتار این زنان با همسران خویش بدرفتاری می‌کنند. ارزش‌گذاری به زنان باحیا باید هم‌زمان از سوی خانواده و اجتماع مدنظر قرار داده شود. وقتی زن باحیا و ساده مورد مدح قرار گیرد توانایی‌اش در مدیریت فیزیکی و عاطفی خانواده به‌مراتب افزایش می‌یابد. زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht
بسم الله الرحمن الرحیم به لطف الهی نماز مغرب و عشاء به امامت حاج آقا حسین کرمی و دعای پر فیض توسل با حضور پر مهر مردم متدین ؛ به یاد و تسلی خاطر بازماندگان مرحومه حاجیه خانم هادیان در مسجد شهدای روستای اردال و صفی آباد برگزار شد. ستاد برگزاری نماز جماعت روستای اردال و صفی آباد ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
نماز جماعت مغرب و عشا قرائت وتفسیر قرآن کریم سوره بقره صفحه ۲۵ ۲۶دیماه ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی همراه با قرائت دعای توسل باحضور روحانی محل حاج آقا کرمی واهالی محترم ۲۶دیماه منزل خادم الحسين مرحوم حاج حسن آقایی ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
💎سرخپوست پیری برای کودکش از حقایق زندگی چنین گفت : در وجود هر انسان، همیشه مبارزه ایی وجود دارد مانند ، مبارزه ی دو گرگ! که یکی از گرگها سمبل بدیها مثل، حسد، غرور، شهوت، تکبر، وخود خواهی و دیگری سمبل مهربانی، عشق، امید، وحقیقت است. کودک پرسید : پدر کدام گرگ پیروز می شود؟ پدرلبخندی زد و گفت ، گرگی که تو به آن غذا می دهی .... ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹گرامیباد ٢٧ دی ماه سالگرد شهادت مجاهد مومن انقلابی شهید حجة الاسلام سید مجتبی نواب صفوی ویارانش 🌹(شادی روحشان صلوات) 🌴🌷✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امیدم فقط تویی ای منتهای آرزوها.... ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
تنها امید آرزومندان و مشتاقان ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نماز جماعت مغرب و عشا قرائت وتفسیر قرآن کریم سوره بقره صفحه ۲۷ ۲۸ دیماه تجليل واهدا هدیه به نونهالان محل و قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت حاج احسان فتحی ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روز‌نوشت
درست است که خمینیِ عزیزِ ما فرمودند: بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود! اما حقیقتا معنایِ حرفِ امام این نبوده که راهی جز مُردن، برای بیدار شدن وجود ندارد! زندگی موهبت عظیمِ الهی‌ست که نباید مفت از دستش داد. حاکمیت، برای اقناعِ اذهانِ عمومی و کم‌کردنِ رنجی‌ که به‌واسطه‌ی تروریست‌ها بر مردم عزیز تحمیل شد، خود را موظف به گرفتنِ انتقام سخت می‌داند و این بسیار ارزشمند است. اما انتقامِ سخت، لزوما به معنی مقابله‌به‌مثل نیست. می‌شود با تدابیرِ نرم در داخل کشور، انتقامی سخت از بیرون مرزها گرفت و این‌گونه مردم را قانع و همراه ساخت. منظور از تدابیر نرم هم، به‌کارگیری مدیریت صحیح در برخورداری از امکانات است. من که چیزی از سیاست حالی‌ام نمی‌شود، اما تنها چیزی که می‌دانم این است که جهانِ اسلام امروز بیش از تمام روزهایی که به‌خود دیده، به وحدتِ میانِ مسلمانان نیازمند است. اگر قلبِ مردمِ ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و ... نسبت به یکدیگر تکه‌تکه شود، این وحدت آسیب می‌بیند. در جنگ‌ها، مراقبِ تکه‌تکه‌شدنِ قلب‌ها هم باشید! 🖋زهرا ابراهیمی https://eitaa.com/roznevesht
شبِ لیله‌الرغائب است. گویند شب آرزوهاست اما در اصل،شب تفکر است،شب جهت دادن به انگیزه‌ها و رغبت‌هاست. خدایا من تاکنون رغبتم به امیال نفسانی بوده است؛جز خواب و خور و بریز و بپاش کاری برای تو نکرده‌ام... ساعتها به تلویزیون و گوشی و گفتگوهای بیهوده گذراندم اما ساعتی را در تاریکی و خلوت با تو نگذراندم. خدایا شیطان و نفس،رغبت و انگیزه‌ای برای آمدن به سمت تو برایم نگذاشته‌اند؛من به سویت آمدم تو دستم بگیر و به رغبتهایم رنگ الهی ببخش... ✍ ┏⊰✾🌹✾⊱━━━─━━┓ 🌿@saeed814 ┗━━─━━━⊰✾🌹✾⊱┛