eitaa logo
سیمای صالحان -ثامن فلاورجان
210 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
6.9هزار ویدیو
1.1هزار فایل
اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پناهیان: عده‌ای دوست‌دارند شان ولایت را پایین بیاورند حجت‌الاسلام پناهیان: 🔹بعضی‌ها از زمان امام خمینی (ره) و همچنین بعد از ایشان دوست‌دارند شان ولایت را پایین بیاورند و عادی‌سازی کنند. مقاله‌ها نوشتند که آقا قداست ندهید! بحث قداست دادن نیست. 🔹یکبار دانشجویی در حضور رهبری پرسید چرا نمی‌شود به رهبر انتقاد کرد؟ آقا هم در جواب گفتند چرا نمی‌شود؟ هم در اینجا می‌شود و هم در مطبوعات. 🔹 آن زمان هم مطبوعات در اختیار کسانی بود که مثل آب‌خوردن انتقاد می‌کردند. حتی در حد روسای جمهور بوده که رهبری یک حرفی می‌زدند و آنان دو روز دیگر حرف دیگری می‌زدند. 🔹رهبری مظلومانه جمله‌ای را فرمودند و من خدا را شاهد می‌گیرم که معلوم بود ایشان این حرف را برا خودشان نگفتند. 🔹رهبری تعبیری شبیه به این داشتند که چه وجهی دارد کسی که با یک اشاره او در لحظه‌های حساس باید نیروها بسیج شوند، مدام او را در جامعه تخطئه کنند؟ و شان او را پایین بیاورند؟ 🔹وقتی امام خمینی(ره) می‌فرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، نمی‌خواهند خودشان را مطرح کنند. ‌🍃🇵🇸🇮🇷🍃 🌍 https://eitaa.com/samen_felavarjan
💠 درّ و یاقوت قرآنی 9️⃣1⃣ 📖جزء 19: «قالَ كَلاَّ إِنَّ مَعي‏ رَبِّي» (شعراء، آیات 61 به بعد) 🌺 آنگاه که هیچ امیدی نباشد...! 🔹بالاخره موعدش فرا رسید و فرمان خروج و نجات بنی اسرائیل صادر شد و می بایست سحرگاهان با رعایت همۀ اصول امنیتی، شهر را ترک کرده و به سوی سرزمین موعود حرکت کنند؛ کار به خوبی پیش می رفت تا این که به رود عظیم نیل رسیدند بدون این که پل یا وسیلۀ نجاتی دیده شود! در فکر چاره بودندکه به ناگاه خبری چنان وحشت و هراس را سبب شد که گویا قلبهایشان نزدیک بود از جا کنده شود و نفسهایشان در سینه حبس شود! 🚩 سپاه فرعون.... 🔺این جا بود که با نهایت یأس و ناامیدی «ياران موسى گفتند: ما در چنگال فرعونيان گرفتار شديم!» 🔹ولی امام و منجیشان بدون کمترین هراسی با کمال اطمینان «گفت: چنين نيست! يقيناً پروردگارم با من است.» آخر چگونه؟خدای تو می خواهد چه کند؟ سپاه قدرتمند فرعون...... 🟡 «و بدنبال آن به موسى وحى كرديم: «عصايت را به دريا بزن!» (عصايش را به دريا زد،) و دريا از هم شكافته شد.» و این چنین امداد و نصرت الهی شامل حالشان شد؛ با خروج آخرین آن ها از دریا، آخرین نفر از فرعونیان وارد شد و آبها از دو طرف جمع و همه غرق شدند و «حَتَّى إِذا أَدْرَكَهُ الْغَرَقُ قالَ آمَنْتُ...» 📌در شرائطی که هیچ امیدی برای نجات نباشد بالاترین امید را به وعدۀ الهی داشته باشیم. ⚠️ 💎 ۱۹
🌼 درّ و یاقوت مهدوی 🌹راه تشرف محضر امام زمان علیه السلام 🟡«فَأَغِثْ يَا غِيَاثَ الْمُسْتَغِيثِينَ، عُبَيْدَكَ‏ الْمُبْتَلَى‏،» بار الها! ای فریادرس فریاد خواهان! به فریاد بنده مبتلایت برس «وَ أَرِهِ سَيِّدَهُ يَا شَدِيدَ الْقُوَى،» و مولایش را با او نشان بده. 🔺چه کنم تا از طرفی، گرفتار شیادان و فرصت طلبان و طبیب نماها نشوم و از طرف دیگر، به آرزویم برسم؟ «هَلْ إِلَيْكَ يَا ابْنَ أَحْمَدَ سَبِيلٌ‏ فَتُلْقَى‏،» مهدی جان! آیا راهی برای دیدار توهست؟ ✅ آری خداوند، راهِ وصال را این گونه معرفی می کند: 🟢 به پيامبرش فرمود: هر كس به رضاي من و آن چه من مي‏خواهم، عمل كند و وظايف‏اش را انجام دهد، واجبات را به جا آورد و محرمات را ترك كند، من، سه مطلب را به او مي‏دهم. ( يكي از آن سه، اين است ) « وَ لَا أُخْفِي عَلَيْهِ خَاصَّةَ خَلْقِي‏.» (۱) بندگان خاصّ خودم را از او مخفي نمي‏كنم . ⬅️ بالاترين و برترين بنده‏ي خاص خداوند، در اين زمان، حضرت ولي عصر است. اگر ما به رضاي الهي عمل كنيم، خداوند، او را از ما مخفي نخواهد كرد . 👌نتیجه این که راه تشرف محضر امام زمان این است که پیوسته در زندگیمان، خواسته خدا را بر خواسته دل و نفسمان ترجیح دهیم. 📚منابع: ۱) . «يَا أَحْمَد...فَمَنْ‏ عَمِلَ‏ بِرِضَايَ‏ أُلْزِمُهُ ثَلَاثَ خِصَالٍ أُعَرِّفُهُ شُكْراً لَا يُخَالِطُهُ الْجَهْلُ وَ ذِكْراً لَا يُخَالِطُهُ النِّسْيَانُ وَ مَحَبَّةً لَا يُؤْثِرُ عَلَى مَحَبَّتِي مَحَبَّةَ الْمَخْلُوقِينَ فَإِذَا أَحَبَّنِي أَحْبَبْتُهُ وَ أَفْتَحُ عَيْنَ قَلْبِهِ إِلَى جَلَالِي» بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏۷۴، ص:۲۷ ن.ک: فصل نامه انتظار، ش ۵، ص ۲۷. ☀️ 💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 12 فروردین، روز همه پرسی و رای قاطع ملت ایران به جمهوری اسلامی گرامی باد. 🔴 امام خمینی(ره): جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر ، نه یک کلمه بیشتر ✅ با ما همراه باشید https://eitaa.com/samen_felavarjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 پاسخ امام خامنه ای به این شبهه که مردم در رفراندوم سال ۵۸ نمیدانستند که چه میخواهند ۷۹/۲/۲۳ 🇮🇷 امام خامنه ای در جایی دیگر هم فرمودند: «مهم‌ترین کار اصولی‌ای که انقلاب کرده است، تبدیل نظام طاغوت‌سالار به نظام مردم‌سالار است؛ آن هم با الهام از تعالیم اسلامی.» ۹۶/۱۱/۲۹ 📝۱۲ فروردین روز ✅ با ما همراه باشید 🇮🇷https://eitaa.com/samen_felavarjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️با اهتمام بیشتر این کلیپ رو ببنید 🔴 وصیت حضرت امیرالمؤمنین برای همه ی شیعیان در طول همه ی عصرها و زمانهاست. امشب بر همه ی ما واجب است وصیت این امام همام رو یکبار دیگر بخوانیم . امروز آفت بزرگ بشریت تک تک ما نسبت به اتفاقات غزه و جهان اسلام مسئولیم . ✅ با ما همراه باشید 🇮🇷https://eitaa.com/samen_felavarjan
✌️ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ الله «ایّام الله» را به آنان يادآورى كن!  🇮🇷یوم الله دوازدهم فروردین ماه، روزی که سلطه مستکبرین بر کشور، برای همیشه رخت بربسته و نظام ولایی با پرتوی از خورشید غدیر در سپهر کشور تابید، به وسعت درک یوم الله ظهور و تجلّی ولایت عظمای مهدی آل محمد(ص)، گرامی باد. 🔸ما مدافعان حرم در تلاشیم که صحن و سرای این حرم را تا کل جهان گسترش دهیم هر چند کافران را ناخوش آید. ✅ البته باید با ازاله سلطه سایبری دشمنان و انواع فحشاگرامها و قلع و قمع مفسدان فرهنگی و اوباش اجتماعی_سیاسی_اقتصادی_ و وحوش سلبریتی، و از طرفی برخورد با مظاهر منکراتی در هر سطحی از جامعه و بانیان وضع موجود و...، حافظ صحن و سرای این حرم ولایی(جمهوری اسلامی) بود. در آخر باید گفت وای بر کسانی که با ترک فعل و بعضاً ضد فعل خود، موجب خراباتی در این حرم امن رسول الله(ص) شده اند! 🤲اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
💠 درّ و یاقوت قرآنی ۲۰ 📖جزء 20: «..كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ»(عنکبوت، 41) 🌺 این را به شبی، آن را به تبی ♦️کوه برای پسر نوح؛ ارتش و خدم و حشم برای فرعون؛ ثروتِ هنگفت قارون؛ هیچکدام نتوانست تکیه گاهی مطمئن برای وقت نیازشان باشد! 🔺به مال و جمالت نناز که این به شبی 🔺بند است و آن هم به تبی. ❌ «مثَل كسانى كه غير از خدا را اولياى خود برگزيدند، مثَل عنكبوت است كه خانه ‏اى براى خود انتخاب كرده؛ در حالى كه سست‏ ترين خانه‏ ها، خانه عنكبوت است اگر مى‏ دانستند!» 💠اما این چه تکیه گاهی است که: وقتی ضربت شمشیر جمجمه سر را می شکافد لبخند بر لبانش نقش می بندد و صدای عاشقانۀ «فُزْتُ‏ وَ رَبِ‏ الْكَعْبَة» اش شنیده می شود. ✅با یاد مرگ قلم به دست می گیرد و همانند کسی که بعد از مدت ها فراق می خواهد به وصال معشوقش برسد، چنین می نگارد: «با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوارِ به فضل الهی از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم.» 🔹و آن چه را که همه از آن فراریند و از نامش وحشت دارند(مرگ) حاج قاسم بی قرار آن است و می گوید: «دشت ها ،کوه به کوه، بیابان به بیابان و کشور به کشور به دنبال شهادت می گردم» 🟡 «آنها كسانى هستند كه ايمان آورده‏ اند، و دلهايشان به ياد خدا مطمئن (و آرام) است؛ آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش مى ‏يابد!»(رعد، 28) 📌و اکنون! خانه ای عنکبوتی یا خانه ای از جنس ایمان؟! فرار از خدا یا فرار به سوی خدا؟ «...فَمَنْ دَخَلَ‏ حِصْنِي‏ أَمِنَ مِنْ عَذَابِي‏» «وَلَايَةُ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ حِصْنِي...» ⚠️ 💎 ۲۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟠 مگر در شب قدر چه اتفاقی می‌افتد که عبادت چنین ارزش وصف‌ناپذیری پیدا می‌کند؟ 🎤شهید 🥀کانال نهج‌البلاغه🥀
خداوند در «آیةالکرسی» ولایت‌الله را به دست‌آویزی بسیار استوار و محکم تشبیه نموده: «فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى»؛ لذا هر کسی غیر از خدا را در این جایگاه قرار دهیم ولو باعث همبستگی ظاهری شود مانند نخ تسبیح ضعیف با کمترین فشار پاره خواهد شد چنانچه در آیه ۴١ سوره عنکبوت به تار عنکبوت تشبیه شده است؛ نمونه چنین بنیان سستی را می‌توانیم در جهان معاصر در چند ماه قبل و پس از در بین کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی حول محور آمریکا و رژیم صهیونیستی ببینیم که رهبر معظم انقلاب در همان زمان فرمودند که این‌ها روی اسب بازنده شرط بندی کرده‌اند و امروز شاهدیم که این همبستگی شکسته شده و حتی بسیاری از کشورهای غربی نیز از جنایات اسرائیل برائت می‌جویند! ✍️ بنابر آنچه دیروز و امروز در رابطه با «ولایت» عرض کردیم، می‌توان جمع‌بندی نمود که «ولایت» دو جلوه دارد که مکمل يکديگر است؛ یکی «جلوه عرضی» و یکی «جلوه طولی»؛ «ولایت عرضی» به این معناست که همه‌ی مؤمنین حول محور خدا با یکدیگر پیوند بخورند و بدانند که هیچ کسی در این پیوند نسبت به دیگری برتری ندارد و همگی باید به داد یکدیگر برسند؛ مانند آنچه در ایام اربعین مشاهده می‌نمائیم که مسلمانان از هر نژادی که باشد، حول محور حضرت سیدالشهدا با هم پیوند عرضی می‌خورند و در این میان شیعیان عراقی نمی‌گذارند حتی یک نفر از آن جمعیت عظیم، گرسنه و بی‌جا و مکان بماند! ✍️ براساس ضرورت همین «ولایت عرضی» است که رهبر فرزانه انقلاب به صورت مکرر، جامعه اسلامی را دعوت به وحدت کرده و نسبت به هرگونه افتراقی هشدار می‌دهند؛ چراکه هرگونه گسلی میان جمع مسلمین در پذیرش ولایت الهی خلل ایجاد میکند؛ ایشان در این موضوع بیاناتی می‌فرمایند: «اتحاد مسلمانان یک فریضه‌ی قطعی قرآنی است؛ این یک چیز دل‌بخواه نیست! این را به عنوان یک وظیفه باید نگاه کنیم؛ قرآن دستور داده: «وَاعتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا» (آل‌عمران/١٠٣) ... این یک دستور است یک حکم الهی است که باید بر طبق این عمل کرد» (بیانات معظم‌له مورخ ۱۴۰۰/۸/۲) ✅ به غیر از «جلوه عرضیِ ولایت» که عرض شد؛ «ولایت»، یک جلوه طولی هم دارد که منظور از آن، این است که مؤمنین تحت قیمومیت و سرپرستی چه کسی می‌خواهند دربیایند؟ و حاکم روابط زندگی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی آنها چه کسی باید باشد؟ ✍️ جواب این مسئله با عنایت به ولایت عرضی که گفتیم، معلوم می‌شود که مسلماً این حاکم و هادی باید منتصب از جانب ولایت‌الله باشد لذا انبیاء و اولیاء الهی و در غیبت آنها، جانشینان به «اسم» یا به «وصف» اولیای الهی یعنی در راویان احادیث و فقها تجلی یافته است. در پایان سخن با عنایت به آیات متعدد قرآنی در رابطه با «ولایت‌الله» همچون آیه ۹ سوره مبارکه شوری، جای بسی شگفتی است که عده ای اصرار دارند برای قوام جامعه و جلوگیری از فروپاشی آن به ولایت غیر خدا متوسل شده و به طاغوت‌ها و استکبار پناه ببرند! «ولیّ» امثال آنها در مسائل فرهنگی و آموزشی سند ۲۰۳۰ غربیان! حاکم بر روابط سیاسی و اجتماعی‌شان، سازمان به اصطلاح ملل! و حاکم بر روابط اقتصادی‌شان، اف.ای.تی.اف (FATF) است در حالی که علاوه بر آیات قرآن و کلام ائمه معصومین، تاریخ بر این اشتباه آشکار، شهادت می‌دهد؛ «دکتر مصداق» مصداق بارز این اشتباه در پذیرش ولایت طاغوت است که پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و در ابتدای دوران نخست وزیری خود، به جای تکیه بر پشتوانه مردمی و علمای بزرگ همچون آیت الله کاشانی، از ترس مکر انگلیس به آمریکا تکیه و اعتماد کرد که در نهایت هم با کودتای نظامی آمریکایی انگلیسی سقوط کرد! لذا آن کسانی که در مسائل ریز و درشت کشوری تصمیم می‌گیرند، باید آیات مورد بحث را در محل کار خود نصب کنند تا هرگز به خانه عنکبوت اطمینان نکنند و راه حل مشکلات کشور را در اتکای به غیرخدا و چراغ سبز کدخدایان دروغین زمین ندانند!
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم موضوع امروز: «ولایت، نخ تسبیح؟» ✍️ مناسبت روز: در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن قرار داریم، لذا امروز نیز به تبیین یکی دیگر از آیات نورانی قرآن با بهره‌گیری از کتاب ارزشمند «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» که بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان درسال ١٣۵٣ تهیه شده، می‌پردازیم؛ ✅ جزء ٢٠، سوره عنکبوت، آیه ۴١ «مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِياءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ» «مَثَلِ كسانى كه غير خدا را ولیّ و سرپرست خود برگزيدند، همانند مَثَل عنكبوت است كه (براى خود) خانه‌اى ساخته که البتّه سست‌ترين خانه‌ها خانه‌ى عنكبوت است اگر مى‌دانستند» خداوند در این آیه، پذیرش ولایت غیر خدا و هم جبهه شدن با مشرکین را به خانه‌ى عنكبوت تشبیه کرده؛ بنایی که او فکر می‌کند، خانه‌ای استوار است اما سست‌ترین و بى‌اساس‌ترین خانه‌هاست و اصلاً پایه و بنیانی ندارد: «أَوْهَنَ الْبُيُوتِ» اما در برابر «ولايت خدا»، بنيانى مرصوص و آهنين دارد، «كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ» (صف/۴)؛ با این وجود، متأسفانه برخی بازهم از سر جهل و بى‌خبرى به سراغ غير خدا مى‌روند: «لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ» ✍️ کشت توتون و تنباکو و استعمال آن در دوره قاجاریه به کالایی پرمصرف در ایران تبدیل شده بود؛ در این دوران، ناصرالدین شاه سفری به اروپا داشت و مذاکراتی را با کمپانی «تالبوت» انگلستان انجام داد که منجر به قراردادی تحت عنوان «رژی» شد، که طبق آن، امتیاز کلیه معاملات داخلی و خارجی توتون و تنباکو به مدت ۵۰ سال به این شرکت انگلیسی واگذار گردید و در عوض، آن شرکت موظف شد که سالانه ۱۵ هزار لیره به شاه ایران پرداخت کند، البته علاوه بر این مبلغ ماهانه، تالبوت ۲۵ هزار لیره به شاه رشوه داد و مبالغی گزافی نیز به صدراعظم و نایب‌السلطنه و تنی چند از درباریان دیگر پرداخت نمود! انگلیسی‌ها بعد از امضای این قرارداد، تنباکو را به کمترین قیمت از کشاورزان ما می‌خریدند و سپس با فروش انحصاری آن به مردم ایران، سود کلانی می بردند؛ این موضوع کم کم صدای مردم را درآورد و خبر آن به میرزای بزرگ شیرازی مرجع عظیم‌الشأن جهان تشیع در عراق رسید؛ ایشان هم چند بار به شاه تذکر دادند ولی فایده‌ای نداشت؛ سرانجام میرزا، فتوای تاریخی خود در تحریم توتون و تنباکو را بدین شرح صادر نمودند: «بسم الله الرحمن الرحيم ؛ اليوم استعمال توتون و تنباکو بِاَیِِّ‌نَحوٍکان در حکم محاربه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه است». این حکم ولایی در مدت کوتاهی به سراسر ایران رسید و همه طبقات مردم مسلمان و حتی یهودی و مسیحی از آن پیروی کردند و تمامی توتون فروشی‌ها در کشور تعطیل شد و حتی در ادارات دولتی و اندرونی حرم‌سرای شاه نیز، همه‌ی قلیان‌ها شکسته شد! و بالاخره این پیوستگی عظیم اجتماعی میان تمام طبقات مردم بر حول محور حُکم بزرگترین فقیه زمان، ناصرالدین شاه را مجبور به عقب‌نشینی و ابطال قرارداد مذکور نمود. (تحریم تنباکو تیموری، ص ۱۳ تا ۲۹) و این موضوع قدرت «ولایت» و همبستگی مردم را به دنیا و مخصوصاً استعمار پیر انگلیس نشان داد. ✍️ در جلسه قبل عرض کردیم که «ولایت» به‌معنای پیوستگی بین مؤمنین در راستای یک هدف واحد است که جریان تحریم تنباکو، قطعاً یکی از مصادیق اعمال ولایت و همبستگی و اتصال بین همه آحاد جامعه بود که به هدف نهایی رسید. ❓حالا سؤال مهم در اینجا این است که چه چیزی یا چه کسی عامل این همبستگی و هم جبهه‌گی و اتصال می‌شود؟ و این به هم پیوستگی شدید حول چه محوری باید شکل بگیرد؟ ✅ برای جواب به این پرسش ابتدا یک تسبیح را در نظر بگیرید که عامل پیوستگی و اتصال دانه‌های آن به یکدیگر، وجود نخ تسبیح است؛ نخ تسبیح اگر نباشد یا پاره شود دانه‌های از هم جدا شده و پراکنده می‌شوند و دیگر تسبیحی وجود ندارد؛ در این مبحث نیز اینکه در جلسه قبل عرض کردیم که برای قدم برداشتن در مسیر نبوت و به دوش کشیدن بار رسالت، «ولایت» و همبستگی و پیوستگی بین کسانی که یک هدف مشترک دارند لازم است، این ولایت و هم جبهه‌گی نیاز به یک نخ تسبیح دارد تا همبستگی بر محوریت آن شکل بگیرد و اگر در جامعه‌ای این نخ تسبیح و عامل اتصال، اشتباه انتخاب شود و این نخ ضعیف و غیر قابل اتکا باشد، به جای اینکه نقطه قوت شود، نقطه ضعف می‌گردد! لذا هرکسی و هرچیزی نمی‌تواند این نقش محوری را بازی کرده و نخ تسبیح شود! این محور و نخ تسبیح در جامعه توحیدی تنها خداوند است که قدرت لازم برای ایجاد حلقه واسطه و وجه اتصال بشریت را دارد و به این موضوع، اصطلاحاً «ولایت الله» می‌گویند..
تنها روش مورد تائید شیخ قمی برای کمک به مردم فلسطین و حزب الله، یمن وارد سایت رسمی بیت حضرت آقا بشوید: https://www.leader.ir/fa/monies بخش کمک ها را انتخاب کنید سپس نوع کمک را انتخاب کنید که برای کدوم کشور می خواهید هزینه بشه. چون زیر نظر حضرت آقا هست قطعا می رسه به دستشون. بقیه جاها اگر رسمی نباشد قابل اعتماد نیست. شیخ قمی
بگذارید بدانیم.pdf
12.33M
🔰 زنان و جمهوری اسلامی (1) 🔹به مناسبت روز دوازده فرودین کاربردی مطالعه مقایسه ای مسئله زن در غرب، پهلوی و نظام جمهوری اسلامی
✅ بخش مکتوب و رسانه‌ مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی، بمناسبت ۱۲ فروردین کتاب الکترونیک با عنوان «روز جمهوری اسلامی» تولید و منتشر کرد. ✳️ در این کتاب به چند پرسش سیاسی، پاسخ داده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈دلار قبل انقلاب هفت تومن بوده الان شده پنجاه و پنج هزار تومن 👈مردم رو بیچاره کردید 👈ببین قدرت خرید مردم رو چکار کردید؟ 👈چرا دست از سر این مردم بر نمی دارید. لطفا تا انتها کلیپ رو ببینید... •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀ https://eitaa.com/samen_felavarjan
«جمهوری اسلامی» 🇮🇷 شهید حاج قاسم سلیمانی: خداوند جمهوری اسلامی را، که امروز همه عالم اسلامی و غیر اسلامی و همه آزادگان دنیا به آن چشم امید دوخته‌اند؛ این جمهوری اسلامی را حفظ بفرماید..
یادداشت به مناسبت روز جمهوری اسلامی 🔰جمهوری اسلامی همان اسلام است (۱) 🔸حضرت امام «نظام جمهوری اسلامی» را همان اسلام می دانند و از این روی حفظ آن را اوجب واجبات ــ واجب ترین واجب ها ــ دانسته اند . چرا ؟ 🔸از حضرت امام(ره) است که: «آن‌قدر آیه و روایت که در سیاست وارد شده است، در عبادات وارد نشده است. شما پنجاه و چند کتاب فقه را ملاحظه مى‌کنید، هفت- هشت تا کتابى است که مربوط به عبادات است، باقى‌‏اش مربوط به سیاسیات و اجتماعیات و معاشرات و این‌طور چیزهاست » و جای دیگر تاکید می فرمایند که «نسبت اجتماعیات قرآن با آیات عبادی آن از نسبت صد به یک هم بیشتر است» 🔸نسبت «یک به صد» یعنی احکام و آیات مربوط به اجتماعیات و سیاسیات صد برابر آیات مربوط به احوال فردی و شخصی است. بنابراین کسانی که دین را جدای از سیاست می‌دانند و این عقیده انحرافی را ترویج می‌کنند، بخش اعظم و گسترده‌ای از دستورات اسلامی را قابل اجرا نمی‌دانند (!) و این، نمی‌تواند مفهومی غیر از کنار گذاشتن اسلام داشته باشد! 🔸این جماعت در مقابل این پرسش که آیا دیدگاه شما به معنای نادیده گرفتن بیشترین احکام و دستورات اسلامی نیست؟! و هنگامی که از آنها سئوال می شود که؛ آیا این دیدگاه مصداق آیه ۱۵۰ سوره نساء درباره کفار نیست که به برخی از دستورات اسلام ایمان آورده و به برخی دیگر کفر می‌ورزیدند؟! 🔸پاسخ می‌دهند که ضرورت اجرای دستورات سیاسی و اجتماعی اسلام را انکار نمی‌کنند ولی معتقد به اجرای آن در دوران غیبت نیستند! و مفهوم این سخن آن است که امامت در دوران غیبت تعطیل شده است، و امام زمان - ارواحنا لتراب مقدمه الفداء - در دوران غیبت کبری منشأ اثر نیستند! و عجیب آن که شماری از این جماعت , سنگ پیروی از امام زمان علیه‌السلام را هم به سینه می‌زنند! 🔸حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در این باره می فرمایند : «یک دسته دیگر هم تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد شود تا حضرت صاحب بیاید. حضرت صاحب مگر برای چی می آید؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد؛ معصیت کنیم که او بیاید »؟! 🔸دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در آمریکا کتابی با عنوان «دین و سیاست» چاپ و منتشر شده بود که یکی از برادران دانشجو نسخه‌ای از آن را برای سپاه ارسال کرده بود. در این کتاب که امروزه در آرشیو دفتر سیاسی سپاه موجود است، آمده بود «هنگامی که گفته می‌شود دین باید از سیاست جدا باشد، تصور عمومی و حتی بسیاری از عالمان دینی آن است که هر یک از دو مقوله دین و سیاست به طور جداگانه در بستر مخصوص به خود حضور داشته و فعالیت کنند. 🔸اما این برداشت اگر در حوزه مسیحیت امکان‌پذیر باشد، در اسلام ناممکن است زیرا، اسلام در امور سیاسی نیز مانند امور فردی و شخصی افراد دارای نظر و دستورالعمل است و دستورالعمل‌های سیاسی اسلام برای مسلمانان دقیقا مثل دستوراتی که در زندگی فردی و اخلاقی ارائه کرده است، لازم‌الاجرا بوده و بخش جدانشدنی از دین تلقی می‌شود». 🔸نویسنده در ادامه به موفقیت غرب و جریان مدرنیته در جداسازی دین و سیاست و به حاشیه بردن دین در کشورهای اسلامی اشاره کرده و ابراز نگرانی می‌کند که با انقلاب اسلامی در ایران، این روند ناپایدار و شکننده خواهد بود و می‌نویسد «با توجه به آمیختگی دین و سیاست در اسلام، وقتی می‌گوئیم دین از سیاست جداست، مقصود ما آن است که دین به نفع سیاست خودکشی کند»! و با تأسف! می‌گوید؛ «این نکته‌ای است که فقط [امام] خمینی به آن پی برده و انقلاب اسلامی را برپایه آن پدیده آورده است». 🔸بازهم از امام راحلمان است که : «چپاول‌گران حیله‌گر کوشش کردند به دست عمال به اصطلاح روشن فکر خود اسلام را، هم چون مسیحیت منحرف و به انزوا کشانند و علما را در چارچوب مسائل عبادی محبوس کنند و… در این امر توفیق به سزایی پیدا کردند و از این جهالت و غفلت ما سوء استفاده نمودند و بلاد مسلمین را یا مستعمره خویش نمودند و یا به استثمار کشیدند و بسیاری از سلاطین و حکام مسلمین را استخدام نموده و با دست آنان ملت ها را به استضعاف و استثمار کشاندند و وابستگی و فقر و فاقه و پیامدهای آن ها گریبان گیر توده های در بند گردید». 🔸رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل حکومت اسلامی، این ضرورت را نه با شعارهای متداول، بلکه با تکیه بر مبانی و اصولی بیان داشته اند که با هیچ نگاه منطقی و «دو، دوتا، چهارتای» علمی قابل تردید نیست. حضرت ایشان ابتدا با استناد به کلام خدا، هدف از بعثت انبیاء علیهم‌السلام را ایجاد «حیات طیبه» دانسته و در توصیف حیات طیبه می فرمایند : « این حیات طیّبه یعنی چه؟ حیات طیّبه به معنای رشد و شکوفایی عقل بشر و علم بشر از سویی و آرامش روحی بشر، آسایش مادی بشر، امنیت محیط زندگی بشر و رفاه بشر و شادکامی بشر و بالاتر از همه‌ اینها تکامل معنوی و عروج روحی انسان است».
یادداشت به مناسبت روز جمهوری اسلامی 🔰جمهوری اسلامی همان اسلام است (۲) 🔸حضرت آقا در ادامه با اشاره به این که؛ « این هدف‌ها، هدف‌های بسیار بزرگی است» درباره تحقق آن می‌فرمایند؛ «اگر چنانچه نبی اسلام، نبی حق، فرستاده‌ الهی در هر دوره‌ای بخواهد این اهداف را تحقق ببخشد، ناچار بایستی به تناسبِ این اهداف، مناسبات اجتماعی ایجاد بکند. مطلب دوّم هم قدرت سیاسی است، یعنی این مناسبات اجتماعی را یک انسان منزوی یا یک نصیحت‌کننده که فقط مردم را نصیحت می‌کند نمی‌تواند به وجود بیاورد، قدرت لازم است، قدرت سیاسی لازم است». 🔸این سخن حکیمانه نیز از حضرت روح‌الله است: «خدای تبارک و تعالی می فرماید که انبیا رافرستادیم بینات به آن ها داریم. آیات به آن ها دادیم.میزان بر ایشان فرستادیم«لیقوم الناس بالقسط» غایت این است که مردم قیام به قسط کنند؛ عدالت اجتماعی در بین مردم باشد؛ ظلم ها از بین رود؛ ستمگری ها از بین رود؛ ضعفا به آن ها رسیدگی شودو قیام به قسط شود. 🔸دنبالش هم می‌فرماید: «و انزلنا الحدید» تناسب این چیست؟ تناسب این است که با حدید باید این ها انجام بگیرد، با بینات، با میزان و با حدید «فیه بأس شدید» یعنی اگر چنان چه شخصی یا گروهی بخواهند یک جامعه را تباه کنند؛ یک حکومتی را که حکومت عدل است تباه کنند با بینات با آن ها باید صحبت کرد، نشنیدند با موازین، موازین عقلی، نشنیدند با حدید» . اشاره حضرت امام به آیه از سوره حدید است «لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَيِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الكِتابَ وَالميزانَ لِيَقومَ النّاسُ بِالقِسط » . 🔸بدیهی است که اجرای احکام حیاتبخش اسلام، مخصوصاً سیاسیات و اجتماعیات آن اولاً به قدرت، ثانیاً به تشکیل حکومت و ثالثاً به زمامداری فقیه عادل و آگاه به قوانین الهی نیاز دارد. و این نیاز مبرم که در فاصله کوتاهی بعد از رحلت رسول خدا‌(ص) ترک شده و به انحراف کشیده شده بود، در انقلاب اسلامی تحقق یافته است. به بیان دیگر، انقلاب اسلامی احیای بعثت و ادامه راه به فراموشی سپرده شده رسول گرانقدر اسلام‌(ص) است. 🔸حالا به وضوح می‌توان دید که چرا قدرت‌های استکباری بلافاصله بعد از تولد جمهوری اسلامی ایران، از همه سو و با همه توان به مقابله با آن برخاستند و چرا اصرار دارند که اسلام غیرسیاسی را ترویج کنند و فقهی که با مسائل سیاسی و اجتماعی فاصله دارد را به عنوان شیعه اصیل معرفی کنند؟! ایران عزیز ما از نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با انواع توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های قدرت‌های ریز و درشت رو‌به‌رو بوده و هنوز هم هست … نتیجه اما , تبدیل جمهوری اسلامی به یک قطب قدرتمند و … به گفته جیمز ولسلی( رئیس اسبق سازمان سیا ) : « باید بپذیریم , این قطب قدرتمند اسلام است که با پرچمداری خمینی و خامنه‌ای، ساختار کدگذاری شده جهان را به چالش کشیده است » و …
🔷 ماجرای سرهنگ جوانمردی و شباهت برخی ابعاد رسانه ای آن به پروژه مهسا امینی! خطر بزرگ در کمین است! 🔸طبق روال معمول، متأسفانه این روزها هم شاهد چالش مجازی دیگری به نام مشروعیت یا عدم مشروعیت حکم قصاص سرهنگ جوانمردی فرمانده انتظامی بندر انزلی به دلیل تیراندازی در ناآرامی‌های سال گذشته از سوی برخی ها هستیم. اینترنشنال و سربازانش خواهان اعدام او و برخی دغدغه مندان داخلی هم خواهان نقض این حکم هستند و وجه اشتراک هر دو گروه هم قضاوت مبتنی بر جهل در امور قضایی و کیفیات حاکم بر پرونده است (البته گروه اول معاند و گروه دوم دلسوز نظام هستند). 🔸اول سخنی با قوه قضائیه: این شخصیت حقوقی تقریباً در هیچ یک از چالش‌های اجتماعی مربوط به حوزه قضا آنگونه که باید مبادرت به تزریق اطلاعات و شفافیت‌های لازم به عوام و خواص ننموده تا آنجا که رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال ۱۴۰۲ و در جلسه سالانه با مسئولین عالی این دستگاه خواستار تقویت بُعد رسانه‌ای این رکن مهمِ نظام شد و عمق این ضعف را تا آنجا دانست که با شوخ طبعی بیان نمود که: «اخبار قوه قضائیه بعد از خبر آسفالت شدن جاده فلان شهر پخش می‌شود!» 🔸مگر معظم له لزوم حفظ آرامش اذهان عمومی را یکی از مصادیق مهم حقوق عامه که مسئولین قضایی باید اقدامات مقتضی را در خصوص آن انجام دهند معرفی نکرد؟ البته تا قبل از این هم ناگفته پیدا بود که تزریق اطلاعات صحیح به جامعه یکی از مصادیق حکم حکومتی ایشان مبنی بر جهاد تبیین در شعار سال ۱۴۰۱ به شمار می رفت. متأسفانه این سکوت مرگبار و عدم ارائه نقشی فعال در فضای رسانه‌ای همیشه به ضرر کل نظام و دستاوردهایی بوده که حاصل خون شهدا است. 🔸قوه قضائیه باید پاسخ دهد که چرا در این مسأله و دیگر مسائل سابق، در جنگ روایت‌ها سینه خود را سیبل تیرهای زهرآگین دشمن نموده‌است؟ این سکوت منطق و دلیل خاصی داشته و یا ناشی از تغافل بوده است؟ پرواضح است که برخی تصمیمات قضایی نه فقط جنبه قانونی و فنی، بلکه جنبه سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی دارند که چالش‌های موجود در فضای مجازی در خصوص پرونده صدرالذکر نیز حکایت از این امر دارد. 🔸بنابراین ریاست محترم قوه قضائیه سریعاً باید به فرموده رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانده و یک کمیته تخصصی در خصوص پاسخگویی به چالش‌های اجتماعی قضایی (بخوانید نقشه های دشمن) تدارک ببیند و داشتن یک سخنگو که آن هم در آنجا که باید سخنی نمی گوید هیچ دردی را دوا نمی‌کند. 🔸دوم سخنی با دلسوزان مجازی: از شما انتظار بیشتری می‌رود. اگر بخواهیم «غیرمنطقی» بحث کنیم باید بپرسیم که چرا همان دفاعی را که از عملکرد یکی از بازوهای نظام (نیروی انتظامی) در ماجرای خانم مهسا امینی انجام دادید حالا هم چشم بسته در خصوص یکی از ارکان نظام (قوه قضائیه) انجام نمی‌دهید؟ چگونه قوه قضائیه مثل آب خوردن به خاطر مسأله‌ای که از آن شناختی نداریم زیر سوال می‌بریم؟ متأسفانه در ماجرای خانم امینی هم معاندین کمی همین منطق را به کار گرفتند. 🔸می‌گویند چرا در اغتشاشات سال قبل برخی مخلین آزاد شدند؟ خب پاسخ روشن است: قانون! می‌پرسند چرا یک یا دو نفر از فعالین حوزه امنیت محکوم شده اند؟ باز هم پاسخ روشن است: قانون و تخطی از قانون! البته بحث تخصصی است و نباید کلیشه ای صحبت کرد. 🔸یک بار هم به جای دشمن خودمان را سرزنش کنیم! خطای شناختی و غرق شدن در امواج حاصل از طوفان مُهلک فضای مجازی نه برای معاندین و نه برای خودمان شاخ و دُم ندارد! همین اظهارنظرهای سهل اندیشانه و فاقد پشتوانه تخصصی حکایت از این امر دارد. 🔸یک روز نظام زیر سوال می‌رودکه چرا در پرونده شهیدان عجمیان و علی وردی همه کسانی که حتی کوچک‌ترین نقشی در ماجرا داشته و مثلاً آن عزیزان را فقط یک هُل داده اند اعدام نمی‌شوند (امری سهل اندیشانه و خلاف قانون و شرع) و روزی دیگر در نقطه مقابل گفته می شود که قانون هیچ ارزشی ندارد و حتی تخطی فاحش از آن باید برای برخی ها دارای مسئولیت صفر درصدی باشد! 🔸در هر دو حالت برای نظام ایجاد هزینه می شود. البته مرادم از نگارش این مطلب فقط نقد این رفتار خطرناک مجازی بود نه ورود در پرونده‌ای که گفته شد زیرا امکان تخطی ضابطین از قانون امر تازه‌ای نیست که بخواهم در این مقطع زمانی به لحاظ تخصصی به آن بپردازیم. 🔸کمپین «نه به اعدام» دقیقاً همان کمپین معاندین نظام در خصوص سوژه‌های مورد نظر خود است. مجازات قتل عمد «قصاص» نفس است نه «اعدام» که مربوط به محاربین و خائنین ملی است! نهایتاً درست این بود که کمپینی با عنوان «اخذ رضایت از اولیا دم» تشکیل دهید تا اینگونه در زمین دشمن بازی نشود، بازی بسیار خطرناکی که در آینده می تواند با سوژه‌های جدید آن وَرِ آبی تجدید قوا کرده و به میدان بیاید و این رفتار امروز مانعی است در جهت سینه سپر کردن فردا در مقابل آن! ✍علی جهانبخش، قاضی دادگستری
تبیین شعار سال جهش تولید.pdf
9M
پرده نگار تبیین شعار سال جهش تولید۱۴۰۳
💠 تبیین رهبر انقلاب در مورد رد دین حداقلی از نظر قرآن 🔰امام خامنه ای (مدظله العالی): 🔹آنچه ما از مجموع معارف قرآنی استفاده میکنیم و درمی‌یابیم، این است که مطالبه‌ی اسلام از مسلمین، ایجاد نظام اسلامی به‌نحو کامل است؛ مطالبه‌ی اسلام، تحقّق کامل دین اسلام است. این آن چیزی است که انسان در مجموع آن را احساس میکند. 🔸دین حدّاقلّی و اکتفای به حدّاقل‌ها، از نظر اسلام قابل قبول نیست؛ ما در معارف خودمان چیزی به‌عنوان ، بلکه در قرآن کریم در موارد متعدّدی اکتفای به بعضی از تعالیم دینی دون بعضی، شده است؛ «اَلَّذینَ جَعَلُوا القُرءانَ عِضین» یا آیه‌ی شریفه‌ی «وَ یَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَ نَکفُرُ بِبَعض» که مربوط به منافقین است، اشاره‌ی به همین است. حتّی برخی از بخشهای دین که خیلی برجسته است - مثل اقامه‌ی قسط - هم کافی نیست که انسان دل خود را خوش کند که ما حالا دنبال اقامه‌ی قسطیم و اقامه‌ی قسط خواهیم کرد، پس اسلام تحقّق پیدا کرد؛ نه، این نیست. بله مسلّماً اقامه‌ی قسط در جامعه، یک قلم مهم است. 🔹از این آیه‌ی شریفه در سوره‌ی مبارکه‌ی حدید، لَقَد اَرسَلنا رُسُلَنا بِالبِیِّنت وَ اَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتبَ وَ المیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط این‌جور به‌نظر میرسد در بادی امر، که هدف از ارسال رسل و انزال کتب و معارف الهی، اقامه‌ی قسط است که حالا این جمله‌ی «لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط» را هرجور معنا کنیم - چه به این معنا بگیریم که «لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط» یعنی «لِیُقیمَ النّاسُ القِسطَ» که مثلاً «باء» را «باء تعدیه» بگیریم، که این وظیفه‌ی مردم است که در محیط زندگی خودشان اقامه‌ی قسط کنند؛ یا نه، «باء تسبیب» که «لِیَقومَ النّاسُ بِسَبَبِ القِسط»، یعنی با قسط با مردم [رفتار کنیم]؛ هرکدام از این دو معنا یا معانیِ احتمالیِ دیگری که وجود دارد، اگر در نظر گرفته بشود - اهمّیّت اقامه‌ی قسط را در جامعه روشن میکند. 🔸لکن این بدین معنا نیست که شارع مقدّس از ما قبول میکند که ما مثلاً اکتفا کنیم به اقامه‌ی قسط و همه‌ی همّت خودمان را بگذاریم برای اینکه اقامه‌ی قسط بشود، ولو برخی از احکام دیگر اسلام - مثلاً - مورد بی‌توجّهی قرار بگیرد؛ نه، آیه‌ی شریفه میفرماید که «اَلَّذینَ اِن مَکَّنّهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصّلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوةَ وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَر». یعنی انتظاری که خدای متعال از متمکّنین در ارض دارد، اینها است که اوّلش «اَقامُوا الصّلوة» بعد «وَ ءاتَوُا الزَّکوةَ وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ للهِ‌ عاقِبَةُ الاُمور» [است]. این‌جور نیست که اگر ما به قسط توجّه میکنیم، حق داشته باشیم که از اقامه‌ی صلات و اهمّیّت دادن به صلات یا به زکات یا به امر به معروف و نهی از منکر غفلت کنیم، بلکه «اَنِ اعبُدُوا اللهَ وَ اجتَنِبُوا الطّاغوت» - که چندین بار این لفظ و این مضمون در قرآن تکرار شده - نشان میدهد که اصلاً خدای متعال پیغمبران را فرستاد برای توحید، برای اجتناب از طاغوت، برای عبودیّت خداوند؛ اساس کار این است. 🔹یا وصیّتی که خدای متعال در آن آیه‌ی شریفه‌ی سوره‌ی شوری، به نوح و به ابراهیم و به موسی‌ و به بقیّه کرده است: اَن اَقیمُوا الدّین؛ آنکه مورد نظر است، اقامه‌ی دین است؛ یعنی همه‌ی دین را باید اقامه کرد؛ وَ لاتَتَفَرَّقوا فیهِ کَبُرَ عَلَی المُشرِکینَ ماتَدعوهُم اِلَیهِ اللهُ یَجتَبی اِلَیهِ مَن یَشآءُ وَ یَهدی اِلَیهِ مَن یُنیب؛ یعنی همه‌ی دین - همه‌ی اجزا و همه‌ی ارکان دین - مورد توجّه است، و معارض اصلی هم در مقابل این حرکت و این رویکرد - یعنی اقامه‌ی دین بتمامه، بجمیع اجزائه، بکلّه - عبارتند از قلدرهای عالم، مستکبران عالم؛ کَبُرَ عَلَی المُشرِکینَ ما تَدعوهُم اِلَیه؛ (۶) آنچه تو به آن دعوت میکنی، برای مشرکین‌[گران است]؛ یا در آیه‌ی شریفه در اوّل سوره‌ی مبارکه‌ی احزاب؛ یاَیُّهَاالنَّبِیُّ اتَّقِ اللهَ وَ لا تُطِعِ الکفِرینَ و المنِفقینَ اِنَّ اللهَ کانَ عَلیمًا حَکیمًا؛ یعنی هم علیم است خدای متعال که احاطه‌ی علمی دارد به تمام اجزا و ذرّات عالم و سازوکار زندگی ذرّات، و هم حکیم است؛ با حکمت، راه تو را در این مجموعه مشخّص کرده و باید دنبال کنی. وَ اتَّبِع ما یوحی‌ اِلَیکَ مِن رَبِّکَ اِنَّ اللهَ کانَ بِما تَعمَلونَ خَبیرًا * وَ تَوَکَّل عَلَی اللهِ و کَفی‌ بِاللهِ وَکیلًا؛ در مقابله‌ی با این حرکت تو، دشمنی وجود خواهد داشت. بنابراین [قضیّه] این است. https://khl.ink/f/29151 ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ بیانات در دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى ‌🍃🇵🇸🇮🇷🍃
هدایت شده از خط شکنان فلاورجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫سرهنگ جوانمردی باید اعدام شود! ✅زیرا هیچ سند قطعی، مبنی بر شلیک او به مقتول وجود ندارد... 🚫او باید اعدام شود! ✅زیرا باید به همه جهان نشان داد که نیروی انتظامی ایران هیچ اقتداری ندارد... 🚫او باید اعدام شود! ✅زیرا اغتشاشگران بدون ذره ای نگرانی در کمال آرامش فتنه به پا کنند... 🚫او باید اعدام شود! ✅زیرا زمانی که آشوبگران در خیابان ها چاقو به سینه ی پلیس فرو میبردند، او به خیابان می رفت... 🚫او باید اعدام شود! ✅زیرا او به دنبال حفظ آرامش و امنیتِ مردم کشورش بود... ✅ شما هم به بزرگترین پویش حمایت از بپیوندید👇 @sarhang_javanmardi 🇮🇷خط شکنان فلاورجانhttps://eitaa.com/khatshekananfal
✅ پاسخ دکتر مرندی به اظهارات اخیر ظریف ♦️واکنش و پاسخ سید محمد مرندی مشاور رسانه ای وزارت خارجه به سخنان اخیر  ظریف؛ 《برجام ایران را به جنگ امریکا کشاند.》 ♦️سخنان مغرضانه شما را دیدم... قبل از آمدن شما آقای ظریف و روحانی،  انرژی هسته ای ما بالای ۲۳ درصد غنی سازی می چرخید در حالیکه ایران روزی 1میلیون بشکه نفت صادر می کرد که قیمت هر بشکه اش حداقل ۱۲۰ دلار بود، با این پول کلان ➖ طرح فاضلاب در سراسر کشور اجرا شد ، ➖۷ میلیون واحد (مسکن مهر و روستایی وانبوه سازی آپارتمانی و ویلایی) ساخته شد. ➖تمام جاده های اصلی کشور از شمال به جنوب و شرق به غرب دو بانده شد جاده ی تهران مشهد که سالها دو طرفه بود دو بانده شد. بزرگراهها و اتوبانها احداث شد. درتمام کلان شهرهای ایران خط مترو باعظمت احداث گشت... ➖خط ریلی قطار از تهران به شیراز رفت. ➖هزاران دامداری و گاوداری با وامهای دولتی راه اندازی گردید و صف های شیر شیشه ای جمع شد و کارهای بزرگ دیگر... با رویکرد برجامی شما و سقوط قیمت نفت و گدایی دولت و رکود و گرانی چه آشوبها که در کشور برپا گردید. آشوب گرانی سال ۹۶ و آشوب بنزین و آشوبهای فراوان مقابل موسسات مالی و بانکهای ورشکسته... یک خانه نساختید... هیچ کاری نکردید... از بس که در داخل ضعیف و بی ثبات گشتیم و دستمان از انرژی هسته ای و اقتدار خارجی هم خالی شد مرتب از همه جا تهدید شدیم حتی امارات یک وجبی هم تهدید به تدمیر (خرابی و نابودی) ایران کرد. وقتی کشورمان گدا شد و دستمان خالی بود نتوانستیم به تعهدات و قولهایمان به همسایگان عمل کنیم نه تنها صادرات برق به عراق را قطع کردیم بلکه خودمان هم دچار خاموشی شدیم. [قطع گاز وارداتی ترکمنستان و مشکلات مردم خراسان شمالی را یادمان نرفته] مردم بی برق بصره و جنوب عراق علیه دولت مرکزی خود که دوست و شریک ایران بود شوریدند و تظاهرات کردند ودر تظاهراتشان به ایران فحش دادند. امریکای فرصت طلب موقعیت را غنیمت شمرد، وقتی ایران را ضعیف دید تحریمهای جدیدی وقانون انسداد را وضع کرد، پایگاههای خود اطراف ایران را توسعه داد و بالاخره پایگاههای جیش الشعبی عراق همسوی ایران رانیز بمباران کرد که ۲۴ جوان بسیج عراقی کشته شدند و پس از آن خانواده های این شهدا سفارت امریکا را آتش زدند و متعاقب آن در سوم ژانویه امریکا به تیم ژنرال سلیمانی حمله ی هوایی کرد و بزرگترین فرمانده نظامی ایران و همراهانش را به شهادت رساند. اینجا بود که جنگ بزرگ بین ایران وامریکا علنی شد وشکل فیزیکی به خود گرفت  و ایران درپاسخ آن، به پایگاههای امریکا حمله کرد. قبل از برجام هیچگاه چنین جنگ نمایانی بین امریکا و ایران شکل نگرفته بود. کسی جرات تهدید ایران را نداشت. اگر نبود که امریکا و همپیمانانش در اکراین گرفتار بودند و از موشکهای ایران ترس نداشتند قطعاً مثل لیبی به ایران  که به تصور آنها خلع سلاح شده حمله میکردند. ایران دوره شما در مقابل تهاجم اطلاعاتی و فرهنگی امریکا از راهکارهای سیاسی ومواضع مقتدر بازدارنده در تضعیف و عقب نشینی امریکا استفاده نکرد حالا و آینده  چه بسا مجبور شود برای خلاصی از فشار و سلطه ی امریکا تن به جنگ بدهد. شما در پیچ تاریخی افول امریکا اروپا و دوران اقتدار وپیشرفت ایران سر کار آمدید اما اقتدار ایران را گرفتید وآن را متعهد به امریکا کردید و سقوط امپریالیسم را عقب انداختید به ثبات دوباره غرب کمک نمودید و به سلطه ی آن در سازمان ملل و شورای امنیت رسمیت دادید... آری هر کشوری تسلیم شود برای رهایی از زور و باج خواهی راهی جز جنگ نخواهد داشت... آقای مدعی لغو تحریم، تحریم خود شما را فراموش نمی کنیم... ...حال که رفتید خدا کند هیچوقت برنگردید.