eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
92 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
| 🔘صدا و سیما؛ ملی یا تمدنی؟ ✍️ سید محمود احمدزاده ▫️مدتهاست که موضوعی تحت عنوان صدا و سیمای ملی یا میلی را می‌شنویم و مطالب گسترده و نظرات مختلفی در این خصوص مطرح میشود. اما باید گفت که طرح این مسئله یک فریب بزرگ و یک انحرافی است که بعنوان تغییر مرجع در حال اجرا است. ◾️ در اساسنامه صدا و سیماآمده است که : هدف اصلی سازمان به عنوان یک دانشگاه عمومی نشر فرهنگ اسلامی، ایجاد محیط مساعد برای تزکیه و تعلیم انسان و رشد فضائل‌اخلاقی و شتاب بخشیدن به حرکت تکاملی انقلاب اسلامی در سراسر جهان می‌باشد. ▫️یعنی رسانه ای که در امتداد صراط مستقیم باشد. همان صراطی که امتداد راه کربلا تا ظهور حضرت است. صراطی که انقلاب اسلامی ایران در امتداد آن شکل گرفت. و هدف رسانه در آن باید پرورش نسل هایی باشد که در تراز تمدن نوین اسلامی باشند. رسانه ای تمدن ساز! ◾️ اما متاسفانه با همه تلاش ها هنوز فاقد یک مدل یا فلسفه رسانه ای جهت سیاست گذاری های صحیح در این صراط مستقیم هستیم. و با کاربرد الگوهای رسانه ای مرسوم که مبتنی بر فلسفه های نظام سرمایه داری است. خواسته و ناخواسته مخاطب را از حرکت در امتداد صحیح غافل نموده ایم. آنچنان که امیرالمومنین علی ( ع ) میفرماید: کم می‌شود کسی خود را شبیه قومی سازد و اندک اندک از آنها نشود. ▫️اگر صدا و سیما جهت خود را در امتداد تمدن سازی نوین اسلامی، آنچنان که تعریف شده، قرار دهد. آنگاه ذیل آن میتواند سطوح ملی و بومی را نیز برای خود تعریف و انجام دهد. اما اگر تحت تاثیر شعار انحرافی « رسانه ملی» صرفا بدنبال بالا بردن مخاطب باشد، نه تنها از تمدن سازی نوین اسلامی، در امتداد صراط مستقیم خارج میشود بلکه در رقابت با شبکه های پر زرق و برق بیگانه و شبکه های اجتماعی، عقب خواهد ماند. ◾️شایان ذکر است که داشتن فلسفه رسانه ای جهت رسیدن به رسانه تمدن ساز باتولید برنامه‌هایی با محتوای دینی و جذاب متفاوت است. ▫️با توجه به شاخص های قرآنی، مشغول کردن ذهن مخاطب که بنیاد فلسفه رسانه غربی است هدفش جهت بخشی جوامع به « غَی» ( بیراهه ای که آخرش ضلالت و تباهی است) می‌باشد و در مقابل آن « رشد » است، که ذهن مخاطب را در راه رسیدن به حقیقت هستی ( صراط مستقیم) امتداد خواهد داد. و رشد اساس کار رسانه تمدن ساز نوین اسلامی باید قرار گیرد. ◾️اگر تمدن سازی راهبرد محوری در رسانه باشد. آنگاه سیاستگذاری ها و تعیین جایگاه حضور افراد و فعالیت آنها بهتر مشخص خواهد شد. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 🔘 پشت‌پردهٔ شیطانی والت دیزنی ✍️ سهیل صفاری ▫️ کمپانی یکی از غول‌های اصلی دنیا در عرصه‌ی سرگرمی (به‌ویژه برای کودکان)، یکی از بازوهای اصلی جریان است که به‌دنبال برقراری » هستند. ◾️ دیزنی در پروژه‌های اصلی این جریان، از قبیل ترنس هیومانیسم، سیستم‌های واقعیت مجازی (از جمله متاورس)، ترویج هویت‌های جنسی جدید، اجرای سند توسعهٔ پایدار (معروف به ۲۰۳۰)، حاکم کردن هویت دیجیتال، عادی‌سازی آمیزش گونهٔ انسان با سایر گونه‌ها و… همواره عضو مهمی از جریان ادراک‌سازی و القاء بوده و هست. ▫️ اما حمله به دنیای معصومانهٔ کودکان و ترویج ، نابودی بنیان و عادی‌سازی و حتی «دوستانه» نشان‌دادن موجودات شریر و اهریمنی، بلاتردید نشان از ریشه‌های شیطانی این شرکت دارد. ◾️ آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از مقالهٔ مهم و مصوّر «پشت‌پردهٔ شیطانی والت دیزنی». متن کامل این مقاله و تصاویر مستندات آن را در آدرس زیر بخوانید: https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-culture/17777 🔻منبع مطلب @jscenter 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | شخصیت‌شناسی آوینی ▪️شهید آوینی بر این اعتقاد بوده است که با وقوع انقلاب اسلامی و ظهور انسان کاملی مثل حضرت امام(ره) بشر وارد عهد تاریخی جدیدی شده است که آن را عصر توبه بشریت نامیده است که این عصر به انقلاب جهانی امام عصر(عج) و ظهور دولت پایدار حق منتهی خواهد شد. 🔘 بازخوانی تحلیلی کتاب «آینه‌ی جادو، شهید آوینی» 👤 دکتر حسین شرف الدین 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
💢با عرض سلام و احترام خدمت شما فرهیخته گرامی 🔻با توجه به اکران فیلم مصلحت در برنامه دکوپاژ و مباحث مطرح شده از جانب حضار در جلسه، مدرسه علوم انسانی فکرت و انجمن سواد رسانه طلاب بر این شده‌اند که نشست صمیمانه‌ای جهت طرح مساله و گفت و گوی دوستانه پیرامون تحلیل و نقد فیلم مصلحت با حضور عزیزان صاحب نظر برگزار کنند. ♦️لذا از جنابعالی دعوت می‌شود در صورت تمایل جهت شرکت در این جلسه حضور خود را به آیدی زیر اعلام فرمایید. @mostafagoodarzi 🛑چالش های مورد بحث: ▫️ضرورت ساخت فیلم ◾️بررسی پیام فیلم ▫️فیلم به چه اندازه در انتقال مضمون خود موفق بوده (بررسی فرمی فیلم) ◾️بررسی تاثیرات روانشناختی و جامعه‌شناسی فیلم ⏰ زمان: دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۷ 📌مکان : قم، بلوار بسیج، موسسه شناخت 🌹با تشکر 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 🔘زیستگاهی بنام اربعین ✍️ ▫️زیارت و پیاده روی اربعین را نباید و نمی توان با زیارت ایام عادی سال مقایسه نمود. اربعین یک مُدل است. اربعین یک متفاوت است. با نوشتن و ‌خواندن از اربعین این زیست را نمیتوانیم درک و یا حتی به آن نزدیک شویم. اربعین باید شود. ◾️ملاک روابط در زیستِ اربعین، ارزش‌های دنیای مدرن نیست. در اربعین غربیه ترین ها با یک "سلام" و یک "زائر الحسین" گفتن با یکدیگر آشنا و شوند. هر چه غریب تر باشید به شما خدمت بیشتری ارائه می دهند. نمی گذارند بلکه می خرند ▫️زیستِ اربعین متفاوت است. در تمامی سفرهای عادی انسانها از قبل هتل، قطار، اتوبوس و ابزار سفر را مهیا می کنند. همه چیز را از قبل رزرو دارند تا در ازدحام جمعیت سرگردان نشوند. اما در اربعین که میلیونها انسان آمده اند تو یقین داری بدون هتل، قطار و پارتی به همه چیز خواهی رسید ◾️در این زیستِ متفاوت، ملاکِ ارزش گذاری بین انسان‌ها برگ کاغذی بنام "پول" نیست. از ابتدای اگر جیب تان خالی هم باشد هرگز گرسنه نخواهید ماند. هرگز نیاز نیست شما به سمت غذا بروید. از هر ملیت که باشید هیج گاه بدون سرپناه و موکبی برای خواب معطل نخواهید ماند ▫️زیستِ اربعین جداگانه ای دارد. در تمام مسیر باید در صف های طولانی بمانی اما هیچ گاه از صف عصبانی نخواهی شد. برعکس صف پمپ بنزین، ترافیک خسته کننده شهر خودت یا صف ادارات، در اربعین افراد در صف صبورند به یکدیگر می زنند. رقابتی وجود ندارد ◾️حتی کسانیکه گرایشات دینی ندارند، آنانی که از بیخ و بُن دین را نمی پذیرند باید برای یکبار هم که شده بعنوان "بیننده" این زیستگاه را تجربه کنند ▫️زیستِ پیاده روی باید در شهرهای بی روح و مادی محور ما در کل سال جریان داشته باشد که ندارد ◾️اگر آن و گذشت زیستِ اربعین در شهرها و روابط انسانی ما وجود داشت در سال میلیونها و پرونده در قوه قضاییه شکل نمی گرفت. آیا سزاوار نیست که زیستِ اربعین را وارد شهر و روابط خانوادگی خودمان کنیم!؟ @Politicalhistory 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 💢 دورهمی تحلیل و بررسی فیلم سینمایی مصلحت 🛑 پیرامون مباحث: ▫️ضرورت ساخت فیلم ◾️بررسی پیام فیلم ▫️فیلم به چه اندازه در انتقال مضمون خود موفق بوده (بررسی فرمی فیلم) ◾️بررسی تاثیرات روانشناختی و جامعه‌شناسی فیلم 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
| 🔘 «اسکار» بنگاه الگوسازی و معرفی افسران جنگ نرم آمریکا ◾️ الگوهایی که توسط «مدیریت فرهنگی» ایالات متحده آمریکا تولید می‌شوند، پس از سال‌ها و فعالیت مستمر و منطبق بر اهداف تعیین‌شده، به کسوت درآمده و توسط ساختاری با عنوان به دنیا معرفی ‌شده و در قامت در معرض نمایش قرار می‌گیرند. ▫️ موجودیت مهم و اعتباربخشی همچون «اسکار» را نباید صرفاً یک تلاش سینمایی و برآمده از ذوق و یا میل به دور هم باشی تعدادی سینماگر تلقی نمود، بلکه اصل تأسیس مجموعه‌ای همچون «آکادمی علوم و هنرهای سینما» (AMPAS) را می‌بایست در راستای همان تعریف کرد که فعالیت خود را معطوف به بالا بردن سطح آمریکا ساخته است. ◾️ نهادی که در سال ۱۹۲۷م با ظاهری غیردولتی تأسیس و فعالیت گستردهٔ خود را تحت حمایت و اشراف مستقیم جامعهٔ و با ریاست فردی یهودی‌الاصل به‌نام «لوئیس بی. مایر» آغاز نمود. شخصیّتی که در جایگاه بنیان‌گذار یکی از عظیم‌ترین کمپانی‌های فیلمسازی در آن زمان، یعنی کمپانی ، به‌سرعت توانست مقبولیّت لازم را برای این مجموعه ایجاد نماید. ▫️ اساس تأسیس «آکادمی علوم و هنرهای سینما» و حرکت بر مدار ترسیم‌شده توسط «مدیریت فرهنگی» ایالات متحده آمریکا را بیش از هر چیز می‌بایست محصول دوران گذار نظام بین‌الملل از «جنگ جهانی اول» به «جنگ جهانی دوم» تلقّی نمود. دورانی که میزان اثرگذاری جدّی رسانه‌های نوین و به‌ویژه بر وقایع جاری معلوم شد. ◾️ (Oscars) یک پدیدهٔ ویژه در «تاریخ سینمای جهان» است. محفلی که در سال‌های پایانی دههٔ ۱۹۲۰ تأسیس گردید و گرچه به‌نوعی محصول هژمونی و شرایط حاکم بر نظام بین‌الملل در دوران پس از «جنگ جهانی اول» قلمداد می‌شد؛ اما به‌خوبی توانست مبدع گردهمایی‌های‌ «اهالی سینما» شود. ▫️ تندیس «شوالیه اسکار» معتبرترین جایزهٔ «صنعت سینما» است که «شمشیر مبارزان جنگ‌های صلیبی» را در دست دارد. شوالیه‌ای برنزی که از روکشی مُطَلّا برخوردار است و به‌خوبی را تداعی می‌کند. مجسمه‌ای ساخته شده در سبک «هنر تزیینی» یا «آرت دکو» (Art Deco) که بر روی پایهٔ فلزی سیاه‌رنگی به شکل یک حلقه فیلم پنج شبکه‌ای ایستاده و پنج بخش اصلی در فرایند تولید یک اثر سینمایی را نشان می‌دهد؛ پنج بخشی که در قالب «نویسندگی»، «کارگردانی»، «تهیه‌کنندگی»، «بازیگری» و «عوامل فنی» هرکدام نشانگر بخش‌های اصلی «اسکار» می‌باشند. 🔻منبع مطلب: @jscenter 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
💢 جسارت دانستن! حاشیه‌ای بر مطالعه کتاب «روایت تفکر، فرهنگ و تمدن» © شهاب‌گرافی کپی‌رایت ندارد...🔻 💯📮@SHAHAB_GRAPHY
💢 جسارت دانستن! «ندانستن» برای بعضی از ما، به عادت تبدیل شده است. اگر دوست ما در موقعیت سختی قرار گرفته،‌ خود را به ندانستن می‌زنیم؛ یا اگر مبتلا به یک بیماری شدیم به دنبال دانستنِ علت و مداوای آن نیستیم؛ یا اینکه اگر همسایه‌مان در مسائل مالی آسیب دیده، دانستن آن را بر خود حرام می‌کنیم؛‌ یا اگر در محل کار می‌توانیم با جستجوی بیشتر آن را بهتر حل کنیم، دریغ می‌کنیم؛ و این نمونه‌ها می‌تواند تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند. می‌گوییم هرچه کمتر بدانیم، ضررش کمتر است. اما چرا؟ به این دلیل که دانایی، مسئولیتی بر دوش ما می‌گذارد. وگرنه ندانستن‌ ما، نتیجه جمله دوم را در پی دارد. حالا خواندن کتاب «روایت تفکر، فرهنگ و تمدن» ندانستن‌های ما در پیشگاه تاریخ را یادآور می‌شود؛ فصل دوره صفویه را که می‌خواندم به این فکر می‌کردم که چه بر سر این مملکت ۲۵۰۰ ساله آمده و اکثریت از آن خبر ندارند و این ندانستن هم به کسی برنمی‌خورد. حتی کسی ‌نمی‌داند که بعد از پادشاهی چند سلطان صفویه، حکومت تشیع در زمان سلطان طهماسب اول به ثبات رسید. محقق کرکی‌ها، علامه مجلسی‌ها و دیگر علمای شیعه در این زمان بود که بُروز علمی پیدا کردند. حتی به خود اجازه نمی‌دهیم تا بدانیم که شاه عباس صفوی اول در زمان خود مقتدرترین حکومت شیعه را داشته است. این ندانستن‌ها به قدری گسترده است که برای همچون منی که فقط سه دهه از عمرش گذشته، بیشتر خود را نمایان می‌کند. حتی اگر عُمری به درازای یک قرن از خالق آسمان‌ها و زمین بگیریم، باز ندانستن‌های ما فراوان است. به فرمان «سیروا فی الارض» که خوب بنگریم، پی به این می‌بریم که خداوند این خصلتِ ندانستن را در وجود انسان‌‌ها به درستی می‌د‌اند. اگر بیشتر بپرسیم و بدانیم، مسئولیت‌مان هم بیشتر می‌شود؛ این حتمی است. اگر از تاریخ بدانیم در تاریخ می‌مانیم و آینده را رقم خواهیم زد. © شهاب‌گرافی کپی‌رایت ندارد...🔻 💯📮@SHAHAB_GRAPHY
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 💢 دورهمی تحلیل و بررسی فیلم سینمایی مصلحت 🛑 پیرامون مباحث: ▫️ضرورت ساخت فیلم ◾️بررسی پیام فیلم ▫️فیلم به چه اندازه در انتقال مضمون خود موفق بوده (بررسی فرمی فیلم) ◾️بررسی تاثیرات روانشناختی و جامعه‌شناسی فیلم 🔗لینک گفتگوی کامل https://aparat.com/v/Yr4A7 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
| 🔘ترویج عشق‌های غیرطبیعی در پویانمایی‌ها ✍️زهرا خندان ◾️در پویانمایی «المنتال:Elemental» محصول جدید پیکسار، عنصر آتش که دختری آتش‌پاره‌ (از جنس آتش) معرفی می‌شود و عنصر آب که پسری بامحبت است، وارد رابطه عاشقانه‌ای می‌شوند، رابطه‌ای غیرطبیعی که امکان نابود شدن دارد. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
انجمن سواد رسانه طلاب
#بازنشر | #یادداشت 🔘ترویج عشق‌های غیرطبیعی در پویانمایی‌ها ✍️زهرا خندان ◾️در پویانمایی «المنتال:
| 🔘ترویج عشق‌های غیرطبیعی در پویانمایی‌ها ✍️زهرا خندان ◾️این رابطه از طرف خانواده‌ی پسر که شهری و از طبقه متمول هستند کاملا قابل پذیرش و دوست‌داشتنی است اما این عشق از طرف خانواده‌ی دختر که تعصب سنتی دارند در طی ماجراهایی مورد پذیرش قرار می‌گیرد. ▫️ماجرا آنجا جالب می‌شود که این رابطه به علت امکان بخارشدن آب یا خاموش شدن آتش تا اواسط پویانمایی به شکل رابطه دوستی معمولی بود اما با یک جمله‌ که «بگذار کم‌کم امتحان کنیم شاید اتفاقی نیفتد»، تغییر کرد و نه تنها اتفاقی نیفتاد بلکه هردو زیباتر و درخشان‌تر شدند. ◾️این نوع رابطه‌ی غیرطبیعی در پویانمایی «زوتوپیا: Zootopia» نیز دیده می‌شود، رابطه‌ای عاشقانه بین دو موجودی که در واقعیت یکی غذای دیگری است، غیرمنطقی است اما در این پویانمایی جذاب و دوست‌داشتنی نمایانده می‌شود. ▫️در پویانمایی «عروس مرده: Corpse Bride» نیز رابطه‌ی غیرطبیعی بین عروس مرده و پسر جوانی نمایش داده می‌شود! که البته عروس مرده، در پایان به یک رابطه‌ی طبیعی رسمیت می‌بخشد. ◾️وجود رابطه‌های عاشقانه‌ی غیرطبیعی و غیرفطری در این پویانمایی‌ها به ویژه «المنتال» که دوعنصر متضاد در آن به وصال هم رسیدند، وصلتی ضدطبیعت است! که متاسفانه جامعه غرب به شدت در حال تبلیغ و ترویج آن است! ▫️این نوع وصلت سبب ایجاد زمینه برای پذیرش روابط غیرمعمول و عادی‌سازی آنان می‌شود، به گونه‌ای که «LGBT‌» و «روابط با اجنه» برای بینندگان این پویانمایی‌ها قابل پذیرش است زیرا در ناخودآگاه خود از روابط عاشقانه دو حیوان شکار و شکارچی، دوعنصر آتش (نماد اجنه) و آب و زن مرده و مرد زنده با جذابیت بالا تاثیر پذیرفته است. ◾️پس چرا نتواند گونه‌های مختلف انحرافات جنسی حاصل از طبیعتِ مست تمدن غرب را عادی انگارد؟! ▫️براستی چرا ما از ظرفیت صنعت پویانمایی برای «مفاهیم غنی» خود کمتر بهره می‌بریم؟ ظرفیتی که می‌تواند به عادی‌سازی چنین مفاهیم پستی بپردازد آیا قادر نیست گوش‌های شنوای جهان را با نور «عشق واقعی» آشنا سازد؟ @irwipe 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
🔻قابلیت جدید پیام‌رسان بله برای زائران اربعین رسم دیرینه‌ای بین ما ایرانی‌ها وجود داره که هر وقت به زیارت میریم به اونایی که دوستشون داریم پیام میدیم که ❤ حالا پیام رسان بله رباتی منتشر کرده که شما زائر امام حسین (ع) میتونی به راحتی یه پوستر زیبا با موقعیت مکانی که حضور داری تهیه و اونو در هر پیام‌رسانی تقدیم عزیزانت کنی.  این پوسترو میتونی بفرستی برای اونایی که تا حالا کربلا نرفتن و یا حتی افرادی که چند وقته ازشون بی‌خبری و شایدم بینتون کدورتی هست. قطعا امام حسین نقطه اشتراک خوبی برای رفاقت و صمیمیت ما با همدیگست. حالا تا دیر نشده با ربات زیر یه عکس بگیر و بهش بگو به یادش هستی... 👇 https://ble.ir/BeYadetam_bot
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انجمن سواد رسانه طلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🔘«پرونده ناتمام» ◾️مستند «پرونده ناتمام»، حاصل پژوهشی پنج ساله در یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های امنیتی تاریخ جمهوری اسلامی است؛ انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360. ▫️برخی از شاهدان، مطلعان و متهمان این پرونده علی‌رغم پیگیری‌های متعدد حاضر به مصاحبه تصویری نشده‌اند. این مستند به پرسش‌های زیادی که برای عموم مردم و به ویژه نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب مطرح است و تا کنون بی پاسخ مانده پاسخ می‌دهد. 🎥 کارگردان :جواد موگویی 🎞 تهیه شده :سازمان هنری رسانه ای اوج 🔗لینک دانلود از عماریار https://ammaryar.ir/m/ofww2 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | کوله پشتی ▪️در مسیر حسین(ع) فقط انسانها عاشق نیستند... ▪️کارگردان: محمدمهدی محمدی 🎦مشاهده و دریافت نسخه‌ی باکیفیت | | @KHATTMEDIA 👇به [مدرسه تولید محتوا] وارد شوید👇 @toolid_mohtava
👈 مبنا (مجمع بررسی و نقد آثار) تقدیم میکند: نقد جامع فیلم سینمایی انگل (پارازیت) از منظر تکنیک و فرم هنری پیام کلی فیلم پیش زمینه ذهنی فیلمساز و نقاط قوت و ضعف فیلمنامه و کارگردانی در لینک زیر👇 https://s30.picofile.com/d/8467658442/413133da-48f0-40c4-a354-2b09b7ec08a3/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84_%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84.mp4 یا لینک زیر👇 https://www.uplooder.net/files/2ae3ee72266445b9b2c62a20d9f82991/تحلیل-جامع-فیلم-انگل.mp4.html 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انجمن سواد رسانه طلاب
| 🔘سند تا فرات ◾️مستند «سند تافرات»، روایت حضور گروهی از مردم پاکستان در ایام اربعین حسینی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا و مشکلاتی که برای رسیدن به این راه سراسر عشق دارند را به تصویر می‌کشد. کارگردان :مسعود امجدیان 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh