13.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘شبکه 12رژیم:موفقیت اطلاعاتی اسرائیل در نفوذ به حزب الله
▪️باز هم تلفن همراه
و باز هم فضای مجازی...
▪️ افشاء اطلاعات حزب الله از 2011 شروع شده و اوج درگیری ها در سال 1394 در محور مقاومت و عملایت محرم بود، متاسفانه سربازی عکس دوست شهیدش را منتشر می کرد که در آن سه فرمانده دیگر هم حضور داشتند و بسیاری از این اطلاعات بصورت خرد خرد لو می رفت و رژیم این اطلاعات را نگه می داشت
و همچنین با شنود تلفن های همراه و رصد تلفن های هوشمندشان باعث شدند بانک اطلاعاتی خوبی را به دست بیاورند...
▪️ یکی از ابعاد مهم سواد رسانهای توجه به این حقیقت است که:
تلفن همراه و فضای مجازی برای همه، خصوصاً نیروهای نظامی و امنیتی در حکم یک جاسوس همراه است و در استفاده از این ابزار جاسوسی حتماً باید احتیاط شود ...
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
48.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘تکنیکهای لو رفته استعمار برای غارت دنیا
▫️مامور سابق کا گ ب مسول پروژهی براندازی ایران:
▪️«باید کاری کنیم که افکار عمومی کشور ها خودشان کشور را در اختیار ما قرار دهند و ما را دشمن نبینند»
▪️«هنر جنگیدن این است که اصلا مبارزه ای انجام ندهید و بجای آن همهی ارزش های کشور دشمن را تغییر دهید»
▪️چهار مرحله ی بر اندازی هر کشور به روایت مسئول پروژه ی براندازی ایران در کا گ ب بعد از پیوستن به غرب
1️⃣ تضعیف روحیه یک نسل از کودکان و نوجوانان با ترویج خود کم پنداری
2️⃣ بی ثبات سازی روابط نهادهای حاکمیتی و بی اعتمادی اجتماعی
3️⃣ ایجاد بحران
4️⃣ جنگ داخلی و بعد اشغال نظامی
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
6.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید:
🔘سارقان سایبری چگونه به واسطه باجافزار، بدافزار و روبوکال اقدام به کلاهبرداری اینترنتی میکنند؟
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
💢شکوه نماز جمعه نصر و شکست رسانه ملی در جنگ روایتها
✍️زهرا راد
✅این تصویر جمعه نصر است که در رسانههای ایرانی منتشر شده است.
آن همه شکوه و وحدت و حضور در قابهای حقیر رسانه ملی اینچنین کوچک نمایش داده شد.
✅تمام مدتی که از رسانه ملی مشغول تماشای این بزرگترین حماسه ایرانی_شیعی برای حمایت از ایده مقاومت بودم، دریغ از یک تصویر غرور آفرین از این قدرتنمایی بیمثال.
✅رسانههای معاند حتی ایده حمله اسرائیل به مصلی را هم مطرح کرده بودند، گویی ملت ایران با پای خود به قتلگاه رفته بود و بزرگترین صحنه شهادت طلبانه تاریخ معاصر را مقابل چشم جهانیان به تصویر کشیده بود.
✅آنگاه رسانه ملی در غیرحرفه ای ترین وضع ممکن در چند قاب و نمای تکراری و نافرم با چند دوربین محدود دست و پا میزد و مخاطب هیچ تصویری از خیابانهای اطراف و حضور بیبدیل امت نداشت.
✅این یک شکست رسانهای برای جمهوری اسلامی در تصویرسازی همبستگی ملت ایران در حمایت از جبهه مقاومت بود.
✅رسانه ملی دچار تخیل تصویربرداری از یک نماز جمعه معمولی بود، گویا توجهی به عزم مردم برای حضور نداشت؛ پس خبری از تصاویر هوایی، خیابانهای اطراف و حتی تصاویر حماسی از خود مصلی نبود.
✅شکی نیست که جدال جبهه مقاومت با دشمن در دو سطح میدانی و رسانهای در جریان است و شکست روایت درست و قدرتمند باعث تفوق بازنمایی دشمن از وضع موجود خواهد بود.
✅رسانه ملی حتی نتوانست تصویر مطابق با واقع از این اجتماع عظیم برای هموطنان مخالف یا موافق چون من بیتوفیق ارائه دهد و این به معنای ناتوانی ما در تصویر سازی و شکست در جنگ روایتهاست.
@banooytamaddonsaz
📲 ایتا | آپارات
1402-08-23-event_ai_philosophy1.mp3
39.11M
#صوت
🔘 نشست علمی:
«چیستی و تاریخچه هوش مصنوعی»
▪️ با ارائهی «دکتر کاظم فولادی قلعه»
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#پارا_کتاب|#باز_نشر 🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین 🔳بخش اول ▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و
#پارا_کتاب|#باز_نشر
🔘بررسی رویکردهای رسانه و دین
🔳بخش دوم
▪️درباره تکنولوژی و نسبت آن با فرهنگ و دین و یا به تعبیر دقیق در حوزه مطالعات رسانه و دین سه رویکرد نظری مهم وجود دارد:
2️⃣ رویکرد دوم: ذات گرایی یا جبر تکنولوژیک
▫️این رویکرد، دنیای سنت و مدرن را در تقابل و تضاد توصیف می کند و بر پایه آن در نسبت میان مفاهیم سنتی دین و ارزشهای دنیای متجدد جدایی و ناسازگاریهای ذاتی بر قرار است. از این رو پیوند و اتصال میان دو حوزه که ذاتاً درتقابل با یکدیگر قرار دارند کاری بیهوده و حتی خطرناک خواهد بود. لذا جریانها و مشربهای فکری که از روح حاکم بر تکنولوژی مدرن غفلت می ورزند، ساده انگار و سطحی نگر هستند.
▫️البته از این حقیقت نباید دور رفت و فاصله گرفت که ذات گرایان طیف های مختلف و متفاوتی را شامل میشوند برخی ذات تکنولوژی را به شکلی عام و رسانه ها را به طور خاص دارای اقتضائاتی تاریخی و هویت فرهنگی ویژه ای که خود را تعین بخشیده میدانند و برخی دیگر رسانه ها را نه صاحب اقتضای ویژه ای بلکه دارای ذات ،معینی میدانند که با هر غایت و هدفی ساز نمی آید.
▫️شاید مهم ترین نحله های فکری که از رسانه ها به منزله ابزاری در اختیار بهره می بردند، متفکران اردوی چپ باشند. آنان معتقد بودند رسانه ها وسیله و ابزار قدرت و عامل سازگاری و مدافع وضع موجود هستند.
📚کتاب دین و رسانه صفحه ۹۲
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
🔘 اینفوگرافیک | گوهر درخشان لبنان
▪️مروری بر ویژگیهای شخصیتی و مکتب ماندگار شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل مومن و مجاهد حزبالله لبنان در خطبههای روز گذشته نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی.
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
#عکس_نوشته|#اختصاصی
🔘نگاهی به جهان موازی در انیمههای مشهور
▫️قسمت اول
▪️جهان موازی معانی مختلفی دارد. دو خط موازی را فرض کنید که به جلو حرکت میکنند و ربطی هم با هم ندارند. هر کدوم از این خطوط جهانی مستقل هستند و البته بعضی از قسمت های این دو خط با خطی دیگر به هم وصل میشوند و دریچه هایی بین این دو جهان ساخته میشود.
✍️مسیح عرفان
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#عکس_نوشته|#اختصاصی
🔘نگاهی به جهان موازی در انیمههای مشهور
▫️قسمت اول
▪️جهان موازی معانی مختلفی دارد. دو خط موازی را فرض کنید که به جلو حرکت میکنند و ربطی هم با هم ندارند. هر کدوم از این خطوط جهانی مستقل هستند و البته بعضی از قسمت های این دو خط با خطی دیگر به هم وصل میشوند و دریچه هایی بین این دو جهان ساخته میشود.
▪️جهان موازی با تعابیر متنوعی که دارد، بیانگر جهان هایی مستقل اما مرتبط است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا است. گاهی به وجوه و ابعاد باطنی همین جهان نیز جهان موازی و غیبی میگویند که افراد عادی معمولا از دیدن آن عاجزند. پس جهان موازی یعنی لایههای باطنی همین عالم یا جهانی جدید و مستقل.
▪️در نگاه قرآنی، بهشت و جهنم، زندگی برزخی و ریشههای همه چیز در جهان های دیگری قرار دارند و همین الآن موجود هستند. معاد یا بازگشت به خدا هم درواقع سیر انسان در عوالم مختلف است تا وقتی که به لقاء الهی نائل شود.
▪️در انیمه (انیمیشن با سبک ژاپنی) و مانگا (داستان تصویری به سبک ژاپنی) یک ساب-ژانر مستقلا مربوط به همین مضمون است؛ میشود گفت Isekai زیرژانر جهان موازی است که البته انواع و اقسامی دارد. از جهان درون بازیها تا جهان های ماورائی و فانتزی.
▪️در موضوع انیمه و جهان موازی خیلی میشود نوشت، اما چند اثر مهم و بسیار پر طرفدار هستند که میشود محور بحث قرار گیرد. در قسمتهای بعدی به بررسی اجمالی مضمون جهان موازی در انیمههای اَتَک آن تایتان، کیمیاگر تمام فلزی و سورد آرت آنلاین خواهیم پرداخت.
✍️مسیح عرفان
📮انجمن سواد رسانه طلاب؛
📲 ایتا | آپارات | اینستاگرام