eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.8هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 💠 🏴 ثمره تسبيح حضرت فاطمه عليهاالسلام 🔻حضرت امام صادق (عليه‌السلام): يا أباهارُونَ؛ إنّا نَأْمُرُ صِبْيانَنا بِتَسْبيحِ فاطِمَةَ عليهاالسلام كَما نَأْمُرُهُمْ بِالصَّلاةِ؛ فَالْزِمْهُ فَإنَّهُ لَمْ يَلْزِمْهُ عَبْدٌ فَشَقِىَ ◻️اى اباهارون! ما بچه‌هاى خود را همان‌طور كه به نماز امر می‌كنيم، به تسبيح حضرت فاطمه (عليهاالسلام) نيز امر می‌كنيم تو نيز بر آن مداومت كن ، زيرا بنده شقى (بدبخت معنوى) بدان پاى بند نمی‌شود. 📚 كافى ۱: ۳۴۳ ح ۱۳ ‌ ‌ •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
هدف در جنگ شبکه محور، جنگ تبادل دیتا چیه؟ 🔻هدفِ جنگِ شبکه‌محور، کنترل جریان اطلاعات نیست. بلکه کنترل چگونگی و نحوۀ ایجاد و اشتراک‌گذاری اطلاعات در جامعه است. •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
. 🌹 سه دلیل ساده بر عصمت حضرت زهرا(س) ۱- آیه تطهیر که پاکی و عصمت اهل البیت را بیان می‌کند و بی‌تردید حضرت زهرا سلام الله علیها از اهل بیت هستند. ۲- حدیث معروف نبوی مبنی بر اینکه خداوند با رضایت حضرت راضی می‌شود و با غضب او غضبناک می‌شود. اطلاق این مطلب که شرطی ذکر نشده دلالت بر عصمت می‌کند؛ مانند آیه اطاعت از اولی الامر که بدون قید و شرطی اطاعت را واجب کرده است. ۳- روایت ائمه علیهم‌السلام مبنی بر اینکه ما حجت خدا بر خلق هستیم و فاطمه علیها‌السلام حجت خدا بر ما است. این که شخصی حجت خدا بر ائمه‌ای باشد که خود آن‌ها معصوم هستند گویای عصمت آن شخص است؛ در نتیجه حضرت فاطمه سلام‌الله علیها معصومه هستند‌. •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موقعی که چادر از سر بانوی ایرانی کشیدید شیر برادرانشون نبودند بزدل ها ... ⭕️ انشاالله تو همه ایستگاها این رویه عالی اجرا بشه و بفهمن بانوی ایرانی صاحب کرامت است و جان برکفانی هستند که از این عفت و کرامت پاسداری میکنند. 🌍 •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
🚨 وقتی یکی مثل حسن آقامیری اینجور عصبانی میشه یعنی کار دقیق و تمیز و نقطه زن بوده! 🌍 •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
✅سید علیرضا آل داود در گفتگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران جوان: ⭕️ خطرات و تهدیدات فضای مجازی بیخ گوش فرزندان/ هدف گرفتن نسل آینده ایران در فضای مجازی ⭕️کودک آزاری برخط یعنی هر نوع اذیت و آزاری که در بستر فضای مجازی از طریق پیام رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های برخط یا با استفاده از سرویس‌های اینترنت اتفاق بیفتد و کودکان یا نوجوانان را در معرض قلدری‌های اینترنتی، فریب و اغفال جنسی، آزار جنسی یا احساسی قرار بدهد. 📛لایوهای مستهجن زیر سن بلوغ، زنگ خطری برای والدین و مسئولان ⭕️ این پژوهشگر سواد رسانه‌ای با اشاره به چنین مواردی که اخیر رخ داده گفت : در چند ماه گذشته شاهد چندین مورد از کودک آزاری برخط در داخل کشور بودیم. لایو‌های اینستاگرامی و لایکی به شدت به محلی برای فریب کودکان و بهره کشی‌های جنسی و غیر اخلاقی تبدیل شده‌اند و متاسفانه در یک مورد آن شاهد بودیم که یک نوجوان پسر ۱۴ ساله که خود را تینیجر معرفی کرده بود به درخواست خودش در لایوی غیراخلاقی با یک اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام مقیم ترکیه حاضر شد و آن صحبت‌های بسیار عجیب، خطرناک و تاسف بار را بر زبان آورد. •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
💠💠 🏴حضرت زهرا(س): یاعلی!من از خدای خود شرم دارم از تو چیزی بخواهم که تو توان تهیه آن را نداشته باشی... 📚بحارالانوار؛43:59 •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
💢 انتشارات شاولد آماده چاپ و نشر کتاب های نویسندگان و شاعران عزیز می‌باشد: 🔹چاپ رایگان اثر در مجموعه کتابهای چندنویسندگی 🔹سرمایه گذاری در چاپ کتاب چاپ رمان و شعر مستقل چاپ کتاب کودک ✅تمام فرایند آماده‌سازی، اخذ مجوز و چاپ در شاولد انجام میشود... ارتباط با ادمین در ایتا: https://eitaa.com/shavaladpub •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
این انتقاد است یا اعتراض ❓ 💠 که از ریشه‌ی نقد گرفته شده به‌ معنی بررسی موشکافانه‌ی پدیده‌ها یا رویدادهاست و با هدف تشخیص خوب و بد، و مقایسه‌ی این دو با یکدیگر، انجام می‌گیرد. 💠 اما دیدن نیمه خالی و پر لیوان و در واقع همان نقاط قوت و ضعف به‌طور هم‌زمان و مبتنی بر معیارهای جمعی و عقل است و کمتر دچار اشکال می‌شود. 🔰 انتقاد، یافتن و نشان‌دادن است تا اگر کسی خواست، راهش را بیابد و اگر نخواست عذری نداشته‌باشد. در اصطلاح، وارسی و بررسی نوشتار، گفتار یا رفتاری برای شناسایی و شناساندن زیبایی و زشتی، بایستگی و نبایستگی، بودها و نبودها و درستی و نادرستی آن‌ها است. 🔰 انتقاد کردن نکات مثبت یا منفی یک موضوع را بیان می‌کند و در زمینه‌ی قوت بخشیدن به نکات مثبت و کاستن نکات منفی راه‌حل‌هایی ارائه می‌کند. 💢 هدف نقد؛ هدایت، خیرخواهی و اصلاح است. ❇️ شهید مطهّری در تعریف و تفسیر نقد و انتقاد می‏‌نویسد: «قوّه نقّادی و انتقاد کردن به معنای عیب‌گرفتن نیست. معنای انتقاد، یک شی‏ء را مورد محک قرار دادن و با بررسی آن، سالم و ناسالم را تشخیص‌دادن است‌.» ✅ به طور کلی نقد و انتقاد به یک گروه یا حوزه خاص اختصاص ندارد بلکه گستره آن به اندازه تمام ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و علوم بشری است. اندیشمندان هر حوزه نیز تعریفی برای نقد ارائه داده‌اند که در ارتباط با همان مفهوم لغوی نقد، یعنی جدا کردن سره از ناسره است. 💢 از میان مفاهیم «انتقاد»، اعتراض بیش از سایرین به آن نزدیک است و البته تفاوت‌هایی نیز با آن دارد. 🔺 به معنی مخالفت، مبارزه طلبی، دعوت به اعتراض، پرخاش، خرده گیری، خروش و... است. ♨️ در اعتراض، غالبا فکر می‌کنیم یا حتی مطمئنیم به انتقاد ما توجه نشده‌است. به‌طوری‌که این بی‌اعتنایی، سرانجام به ضایع‌شدن حقوق‌مان منتهی شده‌است. به همین علت، اعتراض مستعد آمیختن با رفتارهای خشونت‌آمیز است. ◽️در واقع اعتراض، ابراز مخالفت به صورت نوشتاری، علمی و یا گفتاری در مقابل رویدادهای سیاسی یا اجتماعی است و ممکن است به صورت فردی یا تظاهرات گروهی باشد. ◾️ اعتراض بیان نکات منفی یک رخداد یا مسأله به شکل ایراد‌گرفتن از مسأله‌ای کاملا روشن است. اما نکته جالب این‌جاست که این بین راه هم حلی ارائه نمی‌شود. ◽️ولی در انتقاد برای شنونده، مسأله آشکار می‌شود و راه‌حل‌هایی هم برای او پیشنهاد می‌شود. شنونده این اختیار را دارد که این انتقاد را بپذیرد یا نپذیرد و گوینده هم باید این حق را به شنونده بدهد که در مورد انتقاد فکر کند. ◾️ انسان معترض فقط دنبال عیب‌جویی‌ و بزرگ‌کردن خطاهاست و در واقع با هیچ‌چیز راضی نمی‌شود یعنی هرجای کار که درست شود از جایی دیگر عیب‌تراشی می‌کند اما انسان منتقد و البته انتقاد سازنده مانند آینه است. ◻️ آینه بزرگ‌نمایی از عیب نمی‌کند و در حد همان عیب تذکر می‌دهد و فقط به خود شخص می‌گوید و موقع نشان‌دادن عیب فرد، عیوب خود را(قسمت سیاه و جیوه‌ای پشت خود را) فراموش نمی‌کند. 🔰 بنابراین نقد و انتقاد، حرکتی اصلاح‌گرانه است و هدف آن، پاره‌کردن و مُثله‌کردن افکار دیگران و برهم‌زدن آرامش و امنیت جامعه و مردم نیست بلکه هدف، ارج‌نهادن به کار مثبت دیگران و یادآوری رواها و نارواها در کنار هم است. 🔰 از این رو، وجه‌ی دیگران را خراب کردن و دامن زدن به تهمت‏‌ها و بدبینی‏‌ها و پدیدآوردن جو بدبینی را نمی‏‌توان نقد و انتقاد دانست، زیرا عیب گرفتن آسان است ولی بیان عیب به گونه‏‌ای که به اصلاح صاحب عیب انجامد، کاری است بزرگ و دشوار. ✍خانم عالیه رضازاده 🖋ویراستار: گلستانی •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
🔴تجسم آثار مجید مجیدی توسط مخاطبان هندی 🖊شباهت فیلم «باران» مجیدی به «فاندری» مانزوله؛ 🔻هر دو این فیلم باران و فاندری، سعی در بازنمایی مسئله حاشیه‌نشینی دارند. سینما بازتولید واقعیت است و نمی‌تواند از زندگی واقعی جدا شود. سینما به عنوان هنر می‌تواند موانع اجتماعی، فرهنگی و زبانی را بشکند. هند از نظر فرهنگ سینمایی غنی و چندین فیلم به زبان منطقه‌ای را در خود جای داده است. سینمای مراتی، یکی از چندین سینمای محلی هند، فضای خاص خود را دارد که جذابیتی در بین تماشاگران ایجاد کرده است. سینما همواره سعی در ارسال پیام‌های اجتماعی در مورد موضوعات مختلف داشته است. با این حال، سینمای خاصی که موضوع حاشیه نشینی را به تصویر می‌کشد همچنان انتقادی است. بر خلاف مضامین پر زرق و برق سینمای بالیوودی، سینمای مراتی صادقانه تلاش می‌کند تا مشکلات حاشیه نشینی را توصیف کند. فیلم سینمای فاندری (۲۰۱۴) تلاش می‌کند تبعیض طبقاتی، دالیت و حاشیه نشینی را بازنمایی کند. •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایرانی‌ها ۱۸۰ برابر متوسط جهان، شایعات، اخبار دروغ و اخبار ناامیدکننده دریافت می‌کنند... •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
🚨 | شهر اشنغویه فرانسه سقوط کرد! ⭕️ مثلا ما هم مثل اونا جنگ روانی راه بندازیم و هی خبر از سقوط شهرهای فرانسه بدیم چی میشه؟ 🌍 •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
خورشید بی مثال 🔆حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) الگوی مادران خانواده، کانون گرم و مستحکمی است که وجود فرزندان، گرمی و رونق بیشتری به آن می‌بخشد. حضرت زهرا (س) به کودکان خود توجه ویژه داشتند و نکات تربیتی در مورد آن‌ها را رعایت می‌کردند و محبت مادرانه را در مورد آن‌ها به کار می‌بردند. در این مجال نمی از یم دریای مادرانه‌های بی بی را بیان خواهیم‌کرد، چراکه سیره رفتاری ایشان در تربیت صحيح فرزندان، سرمشقی مناسب برای مادران می‌باشد. 🍃احترام به فرزندان ایشان به فرزندان احترام می‌گذاشتند و آن‌ها را با احترام خطاب می کردند و همیشه سعی در آموزش و تربیت دینی و اخلاقی آن‌ها داشتند. در حدیث شریف کساء حضرت فاطمه (س) در پاسخ سلام فرزندان خود امام حسن (ع) و امام حسین(ع) می فرمایند: سلام برتو ای نور دیده‌ام و میوه دلم. 🍃تشویق فرزندان به فراگیری سواد آموزی حضرت زهرا (س) فرزندان خود را همیشه برای یادگیری و تعلیم و تزکیه آماده می کرد؛ به عنوان مثال به فرزندش حسن (ع) می‌فرمود: «به مسجد برو، آنچه را از پیامبر شنیدی فراگیر و نزد من بیا و برای من بازگو کن.» 🍃توجّه به بازی و تحرّک کودکان حضرت فاطمه (س) از همان کودکی با فرزندانش هم‌بازی می‌شد و به این نکته توجّه داشت که در بازی، نوع الفاظ و حرکات مادر، سرمشق کودک قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید از کلمات و جملات مناسبی استفاده کرد. علاوه بر این باید قالب بازی‌های کودکانه شخصیت کودک را تقویت نمود و او را به داشتن افتخارات و ارزش‌های اکتسابی، تحریک و تهييج کرد. 🍃رسیدگی به فرزندان ایشان همیشه رسیدگی به فرزندان را در اولویت قرار می‌داد. سلمان می گوید: روزی فاطمه زهرا (س) را دیدم که مشغول آسیاب بود. در این هنگام فرزندش حسین گریه و بی‌تابی نمود. عرض کردم: برای کمک به شما آسیاب کنم یا بچه را آرام نمایم؟ ایشان فرمود: من به آرام کردن فرزند اولی هستم، شما آسیاب را بچرخانید. 🍃سبک عملی تشویق به عبادت حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان سبک عملی تشویق به عبادت برای آن‌ها بود. مسلماً وقتی والدین الگوی عملی کودکان برای عبادت پروردگار باشند، در آینده و بزرگ سالی آن‌ها نیز به تأسی از والدین این راه را پیش خواهند برد. امام حسن (ع) می‌فرماید: مادرم فاطمه را در شب جمعه در محراب عبادت دیدم که به عبادت و نماز مشغول است، او پیوسته به رکوع و سجود مشغول بود که شب به پایان رسید. 🍃برقراری ارتباط خانواده با مسجد یکی از آموزه‌ها در سیره عملی و مکتب فاطمی برای تربیت، مأنوس کردن آنان با مسجد می‌باشد. ارتباط با مسجد و محراب یکی از شیوه‌های مفید در تربیت دینی و عاملی مهم در هدایت دینی می‌باشد. امام حسن و امام حسین (ع) همراه با همراه رسول خدا (ص) یا حضرت علی (ع) به مسجد می‌رفتند. هم‌جواری خانه حضرت زهرا (س) با مسجد و انس تمام اعضای خانواده با مسجد و محراب و نمازگزاری آن‌ها در مسجد؛ جملگی بر اصل «مسجد محوری خانواده» تأکید می‌ورزد. 🍃 استفاده از جاذبه‌های شعر در تربیت کودکان شکی نیست که لالائی‌های دوره کودکی جاذبه‌ی خاصی همراه با حلاوت فراموش نشدنی در ذهن انسان داشته و در تقویت و تثبیت ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و حتی ارائه الگو و اسوه شخصیتی می‌تواند، نقش خود را ایفا نماید؛ بنابراین حضرت زهرا (س) این عنصر تربیتی را با استفاده از ذوق شعری خویش به کار می‌گرفت و آن‌ها را در بازی بچه‌ها می‌خواند که آن‌ها را سرگرم کرده و مفاهیم والای ارزشی را به فرزندانش تلقین می‌کرد. 🍃رعایت عدالت و عدم تبعیض بین فرزندان پدر و مادر نباید در میان فرزندان‌شان، بدون جهت فرق بگذارند و از این طریق حسادت و کینه توزی را در میان آنان ایجاد نمایند. حضرت فاطمه (س) در پرورش فرزندان عزیز خود، طوری رفتار می‌کرد که همه را از عدالت پروری خویش خشنود می‌ساخت و با عواطف محبت آمیز مادری تک‌تک آنان را به این صفت انسانی و اسلامی تشویق می‌کرد. روزی رسول گرامی اسلام (ص) درباره مسابقه خطاطی به حسن و حسین (ع) سفارش نمودند: هر کس خط او زیباتر است، قدرت او نیز بیشتر است. حسن و حسین (ع) هر کدام خط زیبایی نوشتند؛رسول خدا قضاوت نکرد و آن دو بزرگوار را به مادرشان فاطمه هدایت فرمود تا نگرانی قضاوت، با عاطفه مادری جبران گردد حضرت زهرا (س) دید که هر دو خط زیباست و هر دو در این مسابقه هنری شرکت نموده‌ اند چه باید کرد؟ با خود گفت: چه می‌توانم بکنم و چگونه میان دو کودکم داوری کنم؟ با ژرف هنری و رعایت مسائل دقیق تربیتی، قضاوت نهایی را به تلاش خودشان ارتباط دادند و فرمودند ای نور دیدگانم، من دانه‌های این گردنبند را با پاره کرده، رشته آن بر سر شما می‌ریزم و میان شما دانه‌های گردنبند را پخش می‌کنم هر کدام از شما دانه‌های بیشتری را بگیرد خط او بهتر و قدرت او بیشتر است. ✍عاطفه رضازاده 🖋گلستانی •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasane
خورشید بی مثال 🔆 حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) الگوی مادران 🍃توجه به حضور و غیاب فرزندان بی توجّهی نسبت به نظارت فرزندان به‌ خصوص در رفت و آمدهای آن‌ها نتایج زیان‌باری به دنبال دارد. با توجّه به خطرات و تهدیدهایی که هر لحظه سعادت یک جوان را در معرض نابودی قرار می‌دهد، لازم است که رفتار آن‌ها بویژه مواقع ورود به خانه و زمان خروج از آن، مورد دقت و بررسی قرار گیرد. گفتنی است که اعتیاد، فساد، انحراف فکری و بسیاری از خطرات دیگر از همین بی‌توجّهی پدر و مادر آغاز می‌شود. حضرت فاطمه با فداکاری و محبت خاصی که نسبت به فرزندانش نشان می‌داد مراقب تمام حرکات و سکنات آن‌ها بود و به دقت رفت و برگشت‌های آن‌ها را زیر نظر داشت. نقل شده است: روزی پیامبر عازم خانه دخترش فاطمه گردید، چون به خانه رسید، دید فاطمه مضطرب و ناراحت پشت در ایستاده است. آن حضرت فرمود: چرا این جا ایستاده‌ای؟ فاطمه با آهنگی مضطرب عرض کرد: فرزندانم صبح بیرون رفته‌اند و تاکنون از آن‌ها هیچ خبری ندارم. پیامبر به دنبال آن‌ها روان شد، چون به نزدیک غار کوه رسید، آن‌ها را دید که در کمال سلامت و آرامش مشغول بازی هستند. آن‌ها را بر دوش گرفت و به سوی خانه فاطمه روانه شد. این واقعه خود نمونه‌ای گویا از توجّه و اهمیت دادن حضرت زهرا به حضور فرزندان خردسالش بود. 🍃تربیت سیاسی و اجتماعی یکی دیگر از ابعاد تربیت فرزندان، پرورش آن‌ها در راستای دفاع از حریم ولایت و امامت می‌باشد که از بُعد اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است. آن حضرت به تربیت سیاسی و اجتماعی فرزندان خود توجه ویژه داشت، به طوری که هنگام دفاع از حق ولایت کودکانش را همراه با خود می‌برد تا آنان را به طور عملی با مسائل سیاسی و اجتماعی آشنا نماید. 🍃توجه به سلامتی فرزندان یکی از وظایف والدین به ویژه مادر مراقبت از سلامتی جسمی فرزندان است. حضرت زهرا (س) به عنوان مادری نمونه در این مورد نیز حساسیت خاص داشتند که نمونه‌این از آن در قصه سوره هل أتی و مریضی حسنین (ع) و نذر سه روز روزه‌ی فاطمه (س)، برای بازگشت سلامتی و صحت به فرزندان خود می‌باشد. 🍃تعلیم فرزندان به نوع دوستی و رعایت حقوق همسایگان از جمله روش‌های تربیتی حضرت فاطمه (س) نوع دوستی او بوده است، که در برابر چشمان تیزبین فرزندانش، به مردم کمک می‌کرد و خود گرسنه می‌ماند، ولی دیگران را سیر می‌نمود. آن حضرت نه تنها در مسائل اقتصادی و رفع مشکلات روزمره‌ی مردم پیشگام بود، حتی از نظر اخلاقی، عواطف انسانی، ارشاد و هدایت مردم نیز به کمک آنان می‌شتافت. مصالح مردم را پیگیری می‌کرد؛ در حق‌شان دعا می‌فرمود و از این طریق فرزندان خویش را با چنین با عواطف اسلامی پرورش می‌داد. 🍃نیکی و محبت به فرزندان عطوفت و مهر مادری حضرت زهرا (س) به قدری بود که در لحظات پایانی عمر خود، سخت نگران حال فرزندانش بود. شاید بیشترین نگرانی آن حضرت برای محرومیت آن‌ها از وجود مادر بود، زیرا می‌دانست که پس از شهادتش، هیچ‌کس نمی‌تواند مهر و محبت مادری را نسبت به آن‌ها داشته باشد. ایشان برای این‌که فرزندان‌شان از این نعمت بزرگ یعنی محبّت مادرانه کاملاً محروم نمانند، در وصیت به حضرت علی (ع) فرمودند: من تو را به خدا می‌سپارم و درباره فرزندانم سفارش به نیکوکاری دارم. پس از من با امامه دختر خواهرم ازدواج کن زیرا او همانند من با فرزندانم مهربان است. با توجه به گفتار و رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) با فرزندان خویش در طی سالیان اندک عمر ایشان، نکات و شیوه‌های تربیتی بسیاری قابل برداشت است که زنان می‌توانند از این الگوی تربیتی استفاده نمایند و فرزندان خود را در مسیر درستی، صلاح و بندگی خدا تربیت کنند. حضرت فاطمه (س) فرزندانی را تربیت کرده‌است که هریک تاریخ ساز بودند و بر تارک تاریخ درخشیدند و خواهند درخشید؛ زنان ما باید بکوشند هم مادر خوبی باشند و هم مربّی نمونه، چون فاطمه؛ چرا که برای زن همین افتخار بس که به فرمودۀ امام خمینی قدس سره: «از دامن زن مرد به معراج می رود.» ✍عاطفه رضازاده 🖋 ویراستار: گلستانی •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh
💠💠 امام على علیه‌السلام : لا تَعزِم عَلى ما لَم تَستَبِنِ الرُّشدَ فيهِ به كارى كه درستى آن برايت روشن نيست، تصميم مگير🍃 📚 غررالحكم •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻انجمن سواد رسانه طلاب 🆔 @savad_rasaneh‌