eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
4.8هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
96 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
| 💢 اکران مستند سرو بی قرار ♨️ویژه سالگرد ارتحال استاد محمد حسین فرج‌نژاد با حضور: ▫️دکتر رفیع الدین اسماعیلی ◾️دکتر حفیظه مهدیان ▫️دکتر محمد حسن فرج‌نژاد 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
💢🔰 پذیرش 1402 از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ویژه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🔸رشته روان شناسی فقط خانم 🔸رشته های جامعه شناسی، مدیریت ، فلسفه تعلیم و تربیت و علوم اقتصادی فقط آقا 🔰راهنمای : https://rihu.ac.ir/fa/news/38055 --------------- 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: https://eitaa.com/rihu_ac_ir https://ble.ir/rihu_ac_ir
هدایت شده از فکرت
ZOOM0011_1.mp3
زمان: حجم: 21.6M
| 📻 روش تحلیل و نقد انیمیشن 🎙 مرحوم دکتر محمدحسین فرج نژاد 🔸در رسانه‌ها به صورت کلی دو مدل روش تحلیل داریم: روش تحلیل کمی، روش تحلیل کیفی. 🔹در روش تحقیقات کمی که مبتنی بر اثبات گرایی یا خرد گراییِ انتقادی راست است، پارادایمِ پوزیتیویستی بر روش تحلیل کمی حاکم است . ▫️از فرمول نمونه گیریِ تصادفی استفاده می‌شود. در واقع پژوهشگر در تحقیق خود از سه روش پوزیتیویسمِ اثبات گرا، تایید گرا و یا ابتال گرا استفاده می‌کند. 🔹 لذا با استفاده از روش‌های کمی که در کتاب‌های روش تحلیل رسانه‌ای هم ذکر شده به نتایج خوبی دست می‌یابند که کارآیی هم دارد. اما نه کارآییِ کامل. 🔸در روش‌های تحلیل کیفی فیلم‌های شاخص یا فیلم‌هایی که ذیلِ جریان خاص ساخته می‌شوند ( مثلا جریان فمینیستی) را انتخاب می‌کنید و با تحلیلِ مثلا دو فیلم جدی در این جریان به تحلیل‌های کیفی می‌رسید که ارزش بسیار جدی دارد و می‌توانید تحلیل‌های بعدیتان را هم روی اینها سوار کنید. 🔸تعداد روش‌های تحلیل کیفی بسیار زیاد است. کسانی که علاقه دارند در این زمینه اطلاعات کسب کنند، می‌توانند به کتاب «دین در سینمای شرق و غرب» مراجعه کنند. 📎تولید در رسانه فکرت 🔻 کانال رادیو فکرت: ایتا | روبیکا | اینستاگرام
انجمن سواد رسانه طلاب
#دکوپاژ | #اکران_مستند 💢 اکران مستند سرو بی قرار ♨️ویژه سالگرد ارتحال استاد محمد حسین فرج‌نژاد با
| 🔘 متن و حاشیه ▪️حاشیه نگاری پیرامون برنامه دکوپاژ () ✍️ سرکار خانم نرجس بارانی 💢مستند سرو بی قرار عالی بوددد ◾️مبالغه نمی کنم،مستند بسیار تاثیر گذار بود ▫️شاید بپرسید مگر بقیه مستند ها تاثیر گذار نیستند؟ ◾️پاسخ می‌دهم بله، اما این مستند طوری تورا به چالش میکشید که خود را وادار می‌کردی که تو نیز باید شروع کنی . ▫️شروع کنی به عمل کردن . ◾️دیگر به دانستن دغدغه‌هایت اکتفا نکنی بلکه یه قدم برای تحقق آنها برداری. ▫️بسیاری آدم های کتاب می‌خوانند، اما فقط می‌خوانند و عمل نمی‌کنند. می‌خوانند و به سراغ کتاب بعدی می‌روند. ◾️اما با دیدن این مستند به این نتیجه می‌رسیم که فقط مطالعه کافی نیست . ▫️به حرف آقای فرج نژاد گوش می‌دهیم که می گفت مطالعه و مطالعه و عمل و عمل ... ◾️یعنی هردو برای تحقق متصل به هم هستند. ▫️اگه یکی را عمل نکنی به حرکت ناقص می‌ماند، مثلا مطالعه کنی و عمل نکنی که می‌شود همان عالم بی عمل. ◾️ و اگر هم عمل کنی ولی مطالعه نداشته باشی و هیچ فکرو اندیشه ای پشتش نباشد دیگر واویلا ... ▫️اما بعد دیگری از استاد را مستند برایمان آشکار می‌کرد. ◾️با این همه مشغله ای که استاد داشتند و کم خوابی ها و.... باز هم برای خانواده وقت کافی در نظر می‌گرفتند و این یعنی خانواده یک اصل در حرکت و مسیر انسان است. ▫️پندی که از این توجه به خانواده می ‌‌آموزیم الویت بندی مناسب و برای هرکاری اهم و مهم کردن است . ◾️ایشان الگویی برای آن دست از افراد هستند که می‌خواهند قدمی در راه انقلاب بردارند. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
صوت دکوپاژ.mp3
زمان: حجم: 40.66M
| 💢 اکران مستند سرو بی قرار ♨️ویژه سالگرد ارتحال استاد محمد حسین فرج‌نژاد با حضور: ▫️دکتر رفیع الدین اسماعیلی ◾️دکتر حفیظه مهدیان ▫️دکتر محمد حسن فرج‌نژاد 🔗لینک فایل تصویری https://aparat.com/v/FSKqX 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
5.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 💢 معرفی کوتاهی از استاد فرج‌نزاد ♨️ویژه سالگرد ارتحال استاد محمد حسین فرج‌نژاد @radiofekrat 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 🔘مسلخ ✍️مهتا صانعی در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز مردار بود هر آنکه او را نکشند ◾️داشت می‌نوشت. پاک می‌کرد. می‌نوشت..... ▫️واداشتن خود به نوشتن که ننویسد، که بخواند. در خون می‌زد و می‌نوشت. ◾️آه از این سیطره‌ی قلم که یارای نوشتن بود و نبود. گاهی زبانش قاصر می‌شد، گاهی به بلندای آسمان حرف داشت. قلمش را از استخوانش تدارک دیده بود. همینقدر محکم و استوار. سرچشمه بود اگر دور بود، نزدیک بود اصلا خودِ نور بود. ▫️در تلاطمِ روزگارِ سیاه و خاکستری مُبشّر رنگهای روشن بود تا بیاموزند و سینه سپر کنند. ◾️استاد، ره‌شناس بود و ره‌زن ستیز. ▫️با عطوفت درونش معجونی از حب و علم را به چشمها، به اندیشه‌ها هبه می‌داد. تدریس می‌کرد و جان ارزانی می‌داشت. ◾️رفیقَ من لا رفیقَ له معاشران بود. ▫️حریف شبانه می‌طلبید در روزگاری که یارای جنگیدن در روز و روشنایی نبود. ◾️اینکه رزق قلم من نوشتن از استادی باشد که تمامِ همّ و سعیش یک جرعه هدایت به بشریت بوده، حتما اعتقادم به همان چند بیت بالاست. ▫️سن و سالی نداشتم می‌خواندم... مُردار بود هر آنکه او را نکشند. در مسلخ عشق جز نکو را نکشند.... نمی شناختمش... ◾️سال قبل بود، در فضای مجازی متوجه سانحه‌ی دلخراش استاد شدم. زن، فرزند...خدایا مگر می‌شود! اینطور بده بِستان‌های ملکوتی... ▫️چمران‌ها هنوز زنده‌اند و می‌گویند: ای حیات! با تو وداع می‌کنم. با همه‌ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می‌دانم که فداکارید و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت می‌روید، اما من آرزویی بزرگ‌تر دارم. استاد آرزوهای بزرگتری داشت... روحش شاد یادش گرامی راهش پر رهرو. از دستِ غیبتِ تو شکایت نمی‌کنم تا نیست غیبتی نَبُوَد لذّتِ حضور در پاسداشت استاد فرج نژاد رحمه‌الله علیه 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh