هدایت شده از فکرت
12.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#محفل ا #استاد_فرجنژاد
✅ از آوینــی تا فـــرجنــژاد
▪️شهید آوینی و مرحوم فرجنژاد انسانهای مؤمن، متعهد، سختکوش، تلاشگر، ساده، بیآلایش، رها از بند تعلقات، پرشور، روح ناآرام، در مسیر تعالی، پیشرفت و از ثمرات گفتمان انقلاب اسلامی و… بهشمار میرفتند.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه | فکرت | مدرسه فکرت | رادیوفکرت
9.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دکوپاژ | #تیزر
💢 اکران، تحلیل و بررسی فیلم سینمایی آواتار(Avatar The Way of Water )
با حضور:
▫️دکتر سعید ارجمند فر
◾️سید محمدمهدی موسوی
🔗لینک کامل گفتگو
https://aparat.com/v/OAuRX
♨️ و با تشکر از:
@fekrat_net
@jahannama_life
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از فکرت
8.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘#محفل ا #حاشیه_نگاری
✅ حاشیه نگاری فکرت از محفل نهم
باحضور؛
👤دکتر سیدحسین شرفالدین؛ استاد جامعهشناسی موسسه امام خمینی(ره)
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه | فکرت | مدرسه فکرت | رادیوفکرت
هدایت شده از آی نقد | inaghd.ir
📣 مقدمات اثر گذاری رسانه یزیدی
🔻اول، چرا از رسانه علیه امام استفاده کردن؟
چون یکبار علیه امام حسن مجتبی حربه شون جواب داده بود. از طرفی هم چون خود مردم از امام خواسته بودن که بیان جنگ پرهزینه و پر تلفاتی برای حکومت یزید میشد و شایدم کلا نابود میشد. پس بهترین راه استفاده از ابزار رسانه اس
🔻دوم کاتالیزورهای اصلی رسانه یزیدی
۱. یزید خودش احمقه. پس ابن زیاد که زیرکه انتخاب میشه برای رهبری عملیات رسانه ای
۲. پول و مقام در کنار عملیات رسانه ای ابزار مهمی بود. هم به افراد مهم قبائل هم بعضا به مردم
۳. کوفیان سواد رسانه نداشتن و بارها امویان روی جهلشون حساب باز کردن
🔻سوم زمینه های فکری و فرهنگی کوفه
۱. مردم و سران کوفه مادی گرا بودن و بسیاریشون برای غنیمت و مقام از امام دعوت کرده بودند. یعنی ایدئولوژی نداشتن و آدم بدون ایدئولوژی راحت با شبهات یا فریب ها منحرف میشه
۲. وجود شبهات و شک نسبت به ولایت بود. یعنی ایمان راسخ به امامت و تشکیل حکومت اسلامی نداشتن و علما هم در فرهنگ سازی اعتقادی کم کاری داشتن
۳. وضعیت اسفناک فرهنگی. روایت داریم که امام علی به مردم کوفه گفت: میخوایم یک زن رو سنگسار کنیم هرکس گناه مشابهش رو انجام نداده بیاد. اما جز خودشو امام حسن و امام حسین کسی نیومد.
همچنین تصورتون مثل فیلم مختار نباشه از اون زمان. وضعیت پوشس و حجاب و مجالس می مشروب و رقص بپا بوده در کوفه و در موردش از امام علی روایت داریم. از مردمی از که مسلمانی فقط اسمش رو حمل میکنن چه انتظاری میره؟ اینکه هر به سمتی که هوسشون رو تامین کنه بچرخن
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #سواد_رسانه #رسانه_یزیدی #کربلا #محرم
آواتار.mp3
31.43M
#دکوپاژ | #صوت
💢 اکران، تحلیل و بررسی فیلم سینمایی آواتار(Avatar The Way of Water )
با حضور:
▫️دکتر سعید ارجمند فر
◾️سید محمدمهدی موسوی
🔗لینک کامل گفتگو
https://aparat.com/v/OAuRX
♨️ و با تشکر از:
@fekrat_net
@jahannama_life
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
روایتگری که از معرکه گریخت.mp3
6.38M
#داستان
💢روایتگری که از معرکه گریخت
✍️مصطفی گودرزی، الیاس فلاحتی
🎙 الیاس فلاحتی، مهشید حسنی، آتنا عبدالوند، محسن حاج مقدس، وحید آزادی، مصطفی گودرزی
💻 تهیه و تدوین گروه تولید چند رسانه فکرت، رادیو فکرت
@fekrat_net
@radiofekrat
👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
هدایت شده از فکرت
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘#اختصاصی ا #حسینیه_اندیشه
✅ ردی بر اتهام سنگین
حجتالاسلام دکتر فتحالله نجارزادگان، عضو هیات علمی دانشگاه تهران
▪️قرآن در سورهی یاسین و مریم میگوید: مشرکین بتها را میپرستیدند تا به آنها عزت و نصرت دهند. آنها بت را الله خود قرار داده بودند؛ اما بدون خدا و غیر خدا؛ یعنی آنها از بت مستقل از خداوند نصرت میخواستند؛ ولی ذهنیت ما این نیست؛ بلکه دقیقاً عکس این است.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
#بازنشر | #مصاحبه
🔘سینمای فطرت بهترین شکل "سینمای دینی" است
🎙دکتر رفیع الدین اسماعیلی
▫️وقتی از سینمای دینی صحبت میکنیم منظورمان دقیقاً از دین چیست آیا فضای فطری، عرفانی و معنوی را هم شامل میشود یا قلمرو آن در محدوده شریعت و مذهب قرار میگیرد؟
◼️باید در مقدمه بگویم که در مورد سینمای دینی مباحث و ادبیات زیادی مطرح شده و شکل گرفته است. هم در بحث نظری و علمی آن و هم در بعد رسانهای آن، که میتوان گفت در نتیجه تعاریف مختلف و متنوعی از سینمای دینی تولید شده است.
▫️اینکه آیا سینمای دینی، عرفانی و یا مذهبی است، فکر میکنم به همین اختلاف تعاریف بر میگردد که افراد مختلف با نگاه مختلف آن را مورد بررسی قرار دادهاند و تعاریف گوناگونی از آن ارائه دادهاند. ما در تاریخ سینمای ایران درباره سینمای دینی، فراز و فرودهای زیادی داشتیم. در بعضی از دههها فضای عرفانی را سینمای دینی میدانستند و در دیگر دههها نشان دادن نمادها و مباحث مذهبی را.
◾️در این مورد باید گفت که شاید اختلاف نظرهایی بین اندیشمندان بوده یا آنان فهم متفاوتی از سینمای دینی داشتند که این موضوع هم قابل توضیح است که در نتیجه آن در این دههها چه اتفاقی در حوزه سینمای دینی افتاده است. به عنوان مثال شاید در دهه 60 سینمای معناگرا و داستان یک عابد، زاهد و انسان مذهبی را سینما میبردند و نشان میدادند. اما در دهه 1370 و1380 این دیدگاه تغییر کرد. چه بسا نشان دادن زندگی یک روحانی و کسی که منتصب به دین است تبدیل به سینمای دینی شد.
🔗لینک کامل گفتگو
https://tn.ai/2701650
#سینمای_دینی #سینمای_فطری
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از 🇵🇸 شهاب گرافی 🇮🇷
23.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو میان طشت جاخوش کردهای بابا ولی
من برای دیدنت بالا و پایین میپرم
من تقلا کردنام بی فایدهست پاشو ببین
حال، دیگر گشتهام مانند زهرا مادرم
#امام_حسین #محرم
#حضرت_رقیه
© شهابگرافی کپیرایت ندارد...🔻
💯📮@SHAHAB_GRAPHY
هدایت شده از مدرسه تولید محتوا
داستان جذبه عشق.mp3
9.98M
#داستان
💢جذبه عشق
✍️مصطفی گودرزی، الیاس فلاحتی
🎙 الیاس فلاحتی، شهناز خواجهوند، مهشید حسنی، آتنا عبدالوند، محسن حاج مقدس، مصطفی گودرزی
💻 تهیه و تدوین گروه تولید چند رسانه فکرت، رادیو فکرت
@fekrat_net
@radiofekrat
👇به کانال [تولید محتوا] وارد شوید👇
@toolid_mohtava
8.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بازنشر | #کلیپ
💢باید به دنبال سینمای دینی باشیم یا سینمای عمیق؟
🎙 علیرضا پناهیان
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh