eitaa logo
مدرسه‌تـ؋ــکرونوآوری‌ نگاه
4.3هزار دنبال‌کننده
810 عکس
244 ویدیو
3 فایل
مدرسه تفکر و نوآوری نگاه؛ «آگاهی» برای سامانی دیگر سایت مدرسه: www.negahschool.ir ارتباط با ادمین: @sch_negah_admin ارتباط با مسئول سایت: @sch_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
دومین حلقه‌ی مطالعاتی خوانش با توجه به اهمیت فراوان رمان «سووشون» در پرداختن به نقش ویژه‌ی زن ایرانی و نوآوری و افق‌گشایی تقریبا بی‌سابقه در ادبیات فارسی، به این کتاب از زاویه زن و ادبیات زنانه می‌پردازد. در حلقه‌ی دوم، سرکار خانم سمیه عالمی داستان‌نویس، مدرس داستان‌نویسی و منتقد ادبی با ما همراه خواهند بود که در کارنامه‌ی ادبی ایشان مدیریت سرای ادبی سیندخت، عضویت در انجمن خورشید و عضویت در هیئت مدیره موسسه آموزشی افرا(با محور ادبیات اقلیمی) به چشم می‌خورد. ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️خدایا ما چگونه تحمل کنیم این مصیبت را... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah @EMAM_COM
نجف مبهوت امام می‌شود.mp3
10.48M
نو اصیل؛ روایتی از سیر تطور اندیشه امام خمینی(ره) و شکل‌گیری نظریه ولایت‌فقیه 🎙 | قسمت شانزدهم موضــوع: نجف مبهوت امام می‌شود! گفت‌وگو با حجت‌الاسلام امین اسدپور؛ استاد و پژوهشگر حوزه علمیه قم ؛ صدای مدرسه نـگاه ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️رفتار‌هایی انقلابی در نفی انقلاب! گفتگو؛ نیاز جدی تمام گروه‌های فکری ایران ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️قال رسولُ اللّه(ص): هُو شَهرٌ أوَّلُهُ رَحمَةٌ و أوسَطُهُ مَغفِرَةٌ ، و آخِرُهُ عِتقٌ مِنَ النارِ   رمضان ماهى است كه آغازش رحمت، ميانش آمرزش و پايانش رهايى از آتش است... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️دنیا راه است... ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah @einsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️سیاست نمی‌تواند امنیتی باشد! دردِ خودحکیم پنداری و دوری از دانش ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
؛ صدای‌ مدرسه‌ نگاه | پنـــاه | تأملات تمدنی پیرامون روابط انسانی در قرآن در جهانی که روابط انسانی دچار اختلال‌های فراوانی است، می‌توان رنج‌های ناشی از این اختلالات را به عنوان مجموعه مسائلی تمدنی به قرآن عرضه کرد و در وضعیت بی‌پناهی بشر امروز به قرآن پناه برد و پای سخن او نشست. در چهارمین فصل از راوی؛ ویژه‌ی ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام دکتر حبیب‌الله بابایی به استنطاق قرآن در دو موضوع "رحمت" و "پناه" پرداخته است و تلاش می‌کند که به این پرسش پاسخ دهد که در بی‌خانمانی نشأت گرفته از زندگی اجتماعی انسان معاصر، چگونه مفهوم قرآنی «پناه»، پناهگاه امن و آرامش حقیقی انسان است و امر الهیاتی «رحمت»، چگونه می‌تواند در امر اجتماعی انسان و در عرصه‌های زمینی و این جهانی و در صیرورت و صورت‌بندی تمدن امتداد پیدا بکند و ضمن مصونیت انسان در برابر شرور و بدی‌ها، فزونی رحمت بین انسان‌ها را موجب شود.‌ ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙راوی؛ صدای مدرسه‌ نگاه: | پناه | تأملات تمدنی پیرامون روابط انسانی در قرآن به‌روایت: استاد حبیب‌الله بابایی ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
چرا إلاهیات اجتماعی را باید از قرآن گرفت؟.mp3
9.9M
پناه؛ تأملات تمدنی پیرامون روابط انسانی در قرآن 🎙 | قسمت اول موضــوع: چرا الهیات اجتماعی را باید از قرآن گرفت؟ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام دکتر حبیب‌الله بابایی؛ مدیر گروه مطالعات فرهنگی تمدنی دانشگاه باقرالعلوم ؛ صدای مدرسه نـگاه ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ... با بهاران روزے‌‌ نو می‌رسد و ما همچنان چشم انتظار روزگارے‌‌ نو .... نوروز ۱۴۰۳ مبارک 🌸 ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️مشارکت مردم به مثابه شرط عدالت باید توده ملیونی در تولید دخیل باشد نه صرفا در یارانه و مصرف! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
عیدتون مبارک 🌸🌸🌸 🌱 مدرسه نگاه به مناسبت نوروز ۱۴۰۳، عیــدانه‌ ویژه‌ای رو برای شما همراهان عزیز و علاقه‌منـد به حوزه علوم انسـانی در نظر گرفته. تو این عیدانه، منتخبی از مجموعه درسگفتارهای مدرسه، در قالب ۷ بسته آموزشی طراحی و گزینش شده. 🌱 خبر خوب اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۵۰ درصدی برای تهیه این بسته‌ها در نظر گرفتیم که البته با توجه به فرصت محدود استفاده از این تخفیف‌ها(تا ۱۳ فروردین) ، پیشنهاد می‌کنیم زودتر اقدام به تهیه اون‌ها کنید. 🌱 محتوای این بسته‌ها ترکیبی از ویدئو، فایل‌صوتی و گزیده‌های محتوایی جلساته. 🌱 امیدواریم با توجه به تلاش و دقت‌هایی که برای تولید این برنامه‌ها انجام گرفته، بتونیم لحظات مفیدی رو تو ایام پیش‌رو برای شما رقم بزنیم. 🎁 برای تهیه این بسته‌ها از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://yun.ir/d69oo1 ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فلسفه زندگی از دریچه‌ی رحمت الهی.mp3
15.02M
پناه؛ تأملات تمدنی پیرامون روابط انسانی در قرآن 🎙 | قسمت دوم موضــوع: فلسفه زندگی از دریچه‌ی رحمت الهی گفت‌وگو با حجت‌الاسلام دکتر حبیب‌الله بابایی؛ مدیر پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ؛صدای مدرسه‌ نگاه ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
بسته آمـوزشی حاصل دو برنامه تخصصی است که در آن به دو پرسش با محوریت زنــان پرداخته می‌شود: ۱. الگوی روایت‌گری تاریخی وضعیت زن ایـرانی ۲. هویت تاریخی زن معاصر ایرانی در دوره قاجار. ▫️طراحی این دو برنامه حاصل ماه‌ها تلاش و مطالعه در مدرسه نگاه است تا با چینش دقیق اساتید و گزینش بهترین موضوعات، مهم‌ترین پرسش‌ها درباره زنــان در جامعه ایـران مطرح شده و واقعی‌ترین پاسـخ‌ها به آن داده شود. ▫️در این روزگار که مسأله زن در صدر جدول اخبار داغ قرار گرفته و همواره چاشنی چالش را همراه دارد، عمیقانه اندیشیــدن به آن مهمترین تلاشی است که باید در راه چاره‌کردن این چالش بپیماییم، همان تلاشی که ما در این دو برنامه داشتیم. 🎁 برای تهیه این بسته‌ با از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://yun.ir/e5xjc4 ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
بسته آموزشی شامل سه برنامه آموزشی است که هرکدام از نظرگاهی ویژه به نویسندگی پرداخته‌اند. دوره با تمرکز بر تکنیک‌های نویسندگی به شما در سوژه‌یابی و صحیح و مؤثر نوشتن در حوزه‌ مباحث عمیق و اندیشه‌اے‌‌ کمک می‌کند. برنامه شما را در حرفه‌ای روایت‌کردن قصه‌های زندگی کمک می‌کند و سرانجام برنامه شما را با مبانی، زیرساخت‌ها، چیستی، ضرورت و عناصر جستار آشنا می‌کند و به مرز جدیدترین شیوه‌های اندیشه و نگارش نزدیک می‌کند تا اگر حرف حسابی داریم یا موضعی نسبت به اتفاقات پیرامون‌مان داریم، بهتر بتوانیم آن را آشکار کنیم. 🎁 برای تهیه این بسته‌ با از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://yun.ir/b8s0q5 ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
بسته حاصل سه برنامه آموزشی است که هرکدام به جنبه‌های مختلفی از سکولاربودگی اشاره دارند. درسگفتار «امویان در اروپا» که توسط ارائه گردیده است به ریشه‌های شکل‌گیری و گسترش سکولاریسم در جهان اشاره دارد و آن‌را در منازعات جریانات اسلامی دنبال می‌کند. درسگفتار «علیه وضع سکولار» توسط حجت‌الاسلام ارائه گردیده است. در این درسگفتار به چگونگی سکولاربودن و ماجرای سکولار شدن جوامع غربی می پردازد و نیم‌نگاهی به تهدیدات این سکولاریسم گزینه‌ای برای ایران دارد. درسگفتار «سکولاریسم شهری» نیز که توسط تدریس گردیده است به جنبه‌های نفوذ سکولاریسم در معماری و شهرسازی معاصر ایران پرداخته و سعی در ارائه نسخه‌های جایگزین ایرانی اسلامی دارد. 🎁 برای تهیه این بسته‌ با از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://yun.ir/3poh0a ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah