eitaa logo
ایثارگران بدانند
3.6هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
696 ویدیو
14 فایل
هدف کانال، آگاهي بخشي ،تحليل و بررسی تخصصی قوانین ومقررات،پيگيري مطالبات قانوني ايثارگران ودفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ بخشنامه ممنوعیت دریافت هدیه (بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴ مورخ ۰۹/۰۲/۱۴۰۳ سازمان اداری و استخدامی کشور) رؤسا/ مدیران کل محترم واحدهای مدیریت عملکرد (بازرسی و پاسخگویی به شکایات) و عناوین مشابه دستگاه‌های اجرایی کشور با سلام و احترام؛ با عنایت به ماده (۹۰) قانون مدیریت خدمات کشوری و اصول مقرر در ماده مزبور از جمله صداقت، امانت و انصاف در انجام وظایف و لزوم پاسخگویی یکسان به عموم مراجعین و همچنین با استناد به ماده (۹۱) قانون مذکور مبنی بر ممنوعیت رشوه، سوء استفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نظر به وجود تعارض منافع جدی در دریافت هدیه از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی (اعم از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی)، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی (مناقصه، مزایده، عقد قرارداد) و نظایر آن می‌باشد. لازم است ضمن تأکید و تصریح بر رعایت موضوع ممنوعیت دریافت هرگونه هدیه به ترتیب فوق‌الذکر به کلیه همکاران آن دستگاه اجرایی و مراقبت و رصد مستمر موضوع در کلیه سطوح ستادی و واحدهای تابعه، در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی (اعم از دهنده و گیرنده هدیه) وفق تبصر‌های (۱ تا ۳) ماده (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری (بخشنامه شماره ۸۲۵۳۲ مورخ ۱۳۹۹/۲/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور) و قانون رسیدگی به تخلفات اداری حسب مورد جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی (یا مقامات و مدیران مجاز) یا هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی معرفی گردند. در ضمن با عنایت به ماده (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران و سرپرستان بلافصل مسؤول نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله بوده و در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسؤولین مزبور مشاهده و اثبات گردد، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان (حسب مورد) نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال نموده باشند، مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد. فتاح آقازاده- مدیر کل دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری
♦️حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند از قانون بودجه 🔹معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. 🔹پیش تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است./تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان و ۳۰۰۰ امتیاز چه شد ؟ کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
وقتی به آمار پرونده های وارده نگاهی می کنیم ، با حجم وسیعی از شکایات ایثارگران مواجه می شویم . این آمار خوبی برای دستگاههای اجرایی منتسب به دولت انقلابی - مردمی نیست که ایثارگران برای احقاق حقوق خود ناچار شوند دست به دامان دستگاه قضایی شوند. این برای متولیان امر باعث شرمندگی است . کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
اصلاحات دوم آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان سال ۱۴۰۳+ تمدید مهلت ثبت‌نام مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاري آزمون: – با توجه به اصلاحات و اضافات اين اصلاحيه، مهلت ثبت‌نام تا پايان روز ۲۵ ارديبهشت ماه ۱۴۰۳ تمديد شده است. همچنين آزمون در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. كارت ورود به جلسه نيز از روز ۱۴ خردادماه، بر روي سامانه مركز آزمون جهاد دانشگاهي و از طريق پروفايل كاربري، قابل دسترس خواهد بود.
افزایش ۴۰درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس: 🔺امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان داده شد. 🔺مقرر شد از پایان اردیبهشت امسال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با افزایش ۴۰درصدی اجرایی و عملیاتی شود.
♦️کارمندان دولت حق دریافت هدیه تحت هر عنوانی، را ندارند سازمان اداری و استخدامی کشور: 🔹 دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس قانون ممنوع است./ایسنا ایثارگران بدانند برخی مدیران زرنگ هستند چون حسب قانون پرداخت از منابع سازمان محدودیت و ممنوعیت دارد ، مثل بنیاد از شرکتها به حساب نیروهایشان که همراه هستند و مایلند کمکشان کنند ، پرداخت می کنند .
چند درخواست منطقی و غیرمنطقی از تشکل‌های ایثارگری باعرض پوزش از شما مدیران محترم تشکل‌ها، به ویژه مدیران محترم شبکه ملی ایثارگران استدعا می‌شود یا به سرعت برای برکناری آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی کاری انجام بدهید یا اینکه اگر واقعا قادر به این کار نمی‌باشید به فکر منحل نمودن تشکل‌هایتان باشید... http://fashnews.ir/fa/news-details/110242/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%DB%8C/
ایثارگران بدانند
چند درخواست منطقی و غیرمنطقی از تشکل‌های ایثارگری باعرض پوزش از شما مدیران محترم تشکل‌ها، به ویژه مد
ایثارگران بدانند با سلام برای موضوع فوق ناچار به پاره ای توضیحات هستیم . برابر بند ج ماده ۲۹ آیین ­نامه تشكل‏هاي مردم ­نهاد برگزاري اجتماعات و راهپيمايي‏ها در جهت تحقق اهداف تشكل پس از کسب مجوز از مراجع قانونی مربوط ، حق مسلم تشکلها و جامعه هدف آنها است . با عنایت به مشکلاتی که قاضی زاده هاشمی در طول مدیریت خود به دلیل ناکارآمدی به ایثارگران تحمیل کرد ، از اواسط نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شبکه ملی ایثارگران به فکر اتمام حجت با ایشان برآمد . به همین منظور جلسات متعددی برگزار و گامهای قانونی در صورت عدم اصلاح بنیاد به واسطه ضعف مدیریت تا برکناری ایشان به تصویب اولیه رسید و مقرر شد فقط با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی و بر خلاف آمدن به کف خیابان که اصلا" در شان و منزلت ایثارگران نیست اقدامات لازم انجام گیرد . لکن شرایط منطقه ای و حوادث و اتفاقاتی که برای کشور و انقلاب از سوی دشمنان و بدخواهان می افتاد ، باعث می شد دوستان که ارزشمندترین سرمایه های خود را برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گذاشته اند و بیم آن می رفت سوء استفاده کنندگان از این مطالبه به حق با اقدامات شیطنت آمیز ، ماهی خود را از آب گل آلود صید کنند و موجبات سوء استفاده آنان فراهم شود ، با احتیاط عمل کنند . در همان جلسات گامهای اساسی مصوب شد ، که اگر اجرایی می شد قطعا" امروز شاهد تغییرات و اصلاح در بنیاد بودیم لکن تبدیل به مذاکره با سران و انتقال این مشکل اصلی ایثارگران به مقام معظم رهبری شد و سعی شد از ایجاد فضای تندی که در جامعه ایثارگری نسبت به مدیریت ایشان وجود داشت با کمک این مذاکرات و انتقال مشکلات به راه حل اساسی دست پیدا کنیم که موفقیت های بسیار خوبی حاصل شد ، دلیل آن هم تلاش پیگیر ایشان و تیم همراهش در مجموعه های مختلف نظام برای جلوگیری از این اقدام بود . شاید تنها کسی که اکنون مانع اقدام ویژه در خصوص اصلاح مدیریتی در بنیاد باشد ، شخص آقای رئیسی است که علت این حمایت بر ما پوشیده است و باید شخص ایشان پاسخ آن را بدهد . این روند در محیط قانونی ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم از ظرفیت بند ج ماده ۲۹ هم استفاده خواهد شد ، لکن مهمتر از برکناری قاضی زاده ، برای جامعه ایثارگری ، نظام ، رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی است که نباید این مسئله دستاویزی برای بدخواهان انقلاب ، کشور و سوءاستفاده آنان شود . کانال ایثارگران بدانند https://splus.ir/setad1395
نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخ دهند برابر بند ۳ قانون اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران تطبيق دستورالعملها و آيين‌نامه‌هاي داخلي با موازين شرعي و رهنمودهاي ابلاغي مقام معظم رهبري از وظایف نماینده محترم ولی فقیه است . با توجه به این وظیفه ، حسب قوانین و مقررات از منابع مالی بنیاد جهت پرداخت پاداش ، هدیه ، اجاره و رهن منزل ... برای مدیران و کارکنان خارج از مصوبات قانونی نمی توان استفاده کرد : ۱ - آیا مجوز شرعی و قانونی برای پرداخت این موارد از بخش اقتصادی و شرکتهای تابعه آن وجود دارد یا خیر ؟ ۲ - در صورت استفاده آیا دین و تعهدی بر استفاده کننده خواهد بود؟ ۳ - آیا لزومی بر جبران این دین توسط استفاده کننده هست ؟ ۴ - با توجه به اینکه در قانون برای صادر کننده عنوان تخلف صدق و مجازاتی تعیین شده ، آیا باید فرد را به مراجع قانونی ( هیئت تخلفات یا دستگاه قضایی ) معرفی کرد ؟ کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
برابرماده ۱۰ ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی (تصویب‌نامه شماره ۷۷۳۹۲/۶۱۵۹۲ مورخ ۱۴۰۲/۵/۴ شورای حقوق و دستمزد) دستگاه‌های اجرایی که عملکرد کلی آنها بر اساس مجموع امتیاز مکتسبه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱ (موضوع بخشنامه شماره ۹۴۹۱۲ مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۱) در سطح «عالی» و «خوب» ارزیابی شده‌باشد، مجازند یک‌بار در سال، پاداشی تحت عنوان «پاداش تشویقی» تا صدمیلیون (۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال به هر یک از کارکنان خود پرداخت نمایند. در بنیاد شهید و امور ایثارگران چرا مبالغی به عنوان تقدیر از شرکتهایی مانند بیمه دی و با سقفی بیشتر از مبلغ تعیین شده پرداخت می شود ؟ مجوز قانونی ؟ کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
مرغ یک بازنده تمام عیار است. در عروسی و عزا سری که به تنش زیادی می‌کند، مرغ است. کار رسانه ای کردن در دفاع از حقوق مردم هم با این وضعیت اشتراکاتی دارد. به قولی مرغ عزا و عروسی است. در نهایت کاسه کوزه سر او می‌شکند. اما کار به همین ضرب‌المثل ختم نمی‌شود. «چوب دو سر طلا» هم بر ما صدق می‌کند. به پیام ارسالی بالا توجه کنید به هر حال محکوم فاش نیوز است هم از سوی بنیاد و هم ... بنیاد برای انتقام از انتقاداتِ فاش نیوز بساط آن را به خیابان می ریزد و این عزیز هم فاش نیوز را شیر اطمینان می داند برای تخلیه فشار بر بنیاد به امید هدایت بنیاد ، هدایت فاش نیوز و هدایت این برادر کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
ایثارگران بدانند
برابرماده ۱۰ ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی (تصویب‌نامه شماره ۷۷۳۹۲/
یک پیام با سلام هر چه بکارگیری غیرقانونی بازنشستگان در شرکت های تابعه مجوز لازم داشت این مورد هم مجوز لازم دارد! آقایان خود را بالاتر از قانون می دانند برادر حرف از قانون می زنید؟؟
معایب و محاسن فضای مجازی نگران نباشید که فلان قاضی یا فلان ضابط قضایی یا فلان بازپرس یا مامور با آنان است. طرف فکر می‌کند وزیر است، معاون رئیس جمهور است، جزو مقامات است، پس هر غلطی دلش خواست می‌تواند بکند، نفوذ دارد. ولی نمی‌داند اگر هم بتواند حق را با تبانی مافیای همراهش ضایع کند، توانایی جلوگیری از افشاگری نزد مردم را ندارد. http://fashnews.ir/fa/news-details/110231/%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D9%86-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C/
🔺سیدباقر سیدرضایی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران:  🔹اقدام ارزنده و مهم در سال ۱۴۰۲ پرداخت ذخیره مرخصی شهدا دستگاهی و یگان ها بود که از سال ۱۳۹۶ با ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه هنوز پرداخت نشده بودند. ایثارگران بدانند ، مسئولان بخوانند اقدام ارزنده با تاخیر شش ساله اکثر قوانینی که در آن تعهدی برای مردم ایجاد شده است اگر مردم در اجرای آن تعهد قانونی کوتاهی کنند با انواع تنبیهات و مجازات‌ها مواجه می‌شوند. جریمه، دیرکرد، محرومیت از برخی حقوق اجتماعی، ممنوع‌الخروج شدن و... بخشی از مجازات‌هایی است که در صورت تخطی از قانون و تأخیر در اجرای تعهدات و مسئولیت‌های قانونی متوجه مردم می‌شود. به عبارتی با بررسی قوانینی مثل قانون راهنمایی و رانندگی، قوانین شهرداری، قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون امور گمرکی، قانون پرداخت تسهیلات بانک‌ها و... اگر فردی در پرداخت مطالبات دولتی تأخیر داشته باشد جریمه خواهد شد و باید نسبت به اصل بدهی و جریمه تأخیر آن برابر قانون اقدام کند. لکن بسیاری از ایثارگران اعم از خانواده شهدا و جانبازان بابت پاداش پایان‌خدمت ، مرخصی استفاده نشده از دولت و دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند که متأسفانه با تأخیر چندساله مواجه شده ولی نسبت به پرداخت آن اقدام نشده است. حال سؤال این است: خسارتی که از بابت تأخیر در پرداخت حق قانونی آنان ایجاد شده متوجه چه کسی است؟ چرا این پرداخت ها به روز و همراه با جریمه دیرکرد پرداخت نمی شود ؟ کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکان نجاستخوار و تولیدکنندگان این نجاست تقلبی باید محاکمه و به سزای عمل ننگین خود برسند .
ایثارگران بدانند
🔺سیدباقر سیدرضایی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران:  🔹اقدام ارزنده
یک پیام این مطالبات حداقل باید هر سال معادل سود سالانه اوراق سپرده که اواخر سال گذشته ۳۰ درصد حساب شده ، برای ۶ سال محاسبه و پرداخت گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکانی که با مصرف مشروبات الکی مسموم شدن میخوان برگردن سر کار، چرا حد خدا رو جاری نمی‌کنید!!!
دکتر رحماندوست انتخاب شبکه ملی ایثارگران ‌
آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفتار سندرم مکرر تغییر مدیران شده است ؟ ( ۱ ) سندرم تغییر مکرر یکی از معضلاتی است که می تواند گریبانگیر سازمان شده و مانع از پیشرفت آن شود، در واقع سازمانی که درگیر سندرم تغییر مکرر می شود قبل از به نتیجه رسیدن یک تغییر سراغ تغییرات جدید می رود و تمرکزش را در بهبود وظایف و خدمات از دست می دهد. برای پویا نگه داشتن سازمان و حرکت رو به جلو باید به دنبال تغییرات مثبت بود ولی نحوه این تغییرات و فاصله زمانی و پیوستگی بین آن ها اهمیت زیادی دارد. لکن مشکلی که امروزه مدیران عالی برخی سازمان ها با آن مواجه هستند " سندرم تغییر مکرر " ( Repetitive Change Syndrome ) است. از نظر مدیریت عالی سازمان، تغییرات به معنی تخریب خلاقانه است یعنی برای رشد و بقا یا باید تغییر کنید یا نابود شوید. فکر می کنید تغییرات مکرر در بنیاد ، آن را به کدام سمت و سو می برد ؟ ایجاد تغییرات در محیط کاری اگر با مطالعه و زمان بندی مناسب انجام شود می تواند به نفع سازمان باشد ولی مشکل زمانی ایجاد می شود که مدیران عالی سازمان برای تست ایده هایشان مانند ( سامانه شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده - شمسا - سامانه انتصاب مدیران در بنیاد ) ، علاقمند به تغییرات بیش از اندازه و تخریبگر باشندکه ثبات و استحکام محیط کاری را به هم می زند . در این موارد می توان گفت که مدیر عالی سازمان مبتلا به سندرم تغییر مکرر شده است . گاهی اوقات مدیر عالی سازمان برای پوشش ناکارآمدی خود دست به تغییرات مکرر مدیران تحت امر خود می زند تا امنیت خود را حفظ و از برکناری خود جلوگیری کند و به این وسیله بهانه ای برای ضعف و سوء مدیریت خود برای مافوق بتراشد و تقصیر و کوتاهی را متوجه مدیران تغییر کرده ، بکند . معمولا مدیر عالی سازمان که در گرداب سندرم تغییر مکرر گرفتار می شود سعی دارد نشان دهد بر اوضاع مسلط است و همه چیز تحت کنترل اوست ولی در اصل از آثار منفی آن بر عملکرد کلی سازمان بی اطلاع است. زمانی که یک سازمان بیش از توان معقول کارکنان خود برای پذیرش تغییرات ، شروع به بمباران تغییر می کند ، نتیجه ای به جز به ثمر نرسیدن و اجرای ناقص تغییرات ، نخواهد گرفت. پیامد اصلی این مشکل فرسایش مدیران و کارکنان است. سازمانهایی که به طور مکرر در حال ایجاد تغییر مدیران هستند و بیش از حد روی تغییرات داخلی تمرکز دارند ، از جامعه هدف خود و تاثیر این تغییرات بر رفتار آنان غافل می شوند. کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
ایثارگران بدانند
آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفتار سندرم مکرر تغییر مدیران شده است ؟ ( ۱ ) سندرم تغییر مکرر یک
یک پیام سازمان موقعی توسعه و اثربخش می شود که مسیر رشد و ارتقاء به شایستگی و شایسته سالاری برنامه ریزی و طی شود.... یعنی کارشناس بعد چند سال کارشناس مسئول بعد معاون اداره و بعد رئیس اداره و بعد معاون اداره کل و بعد مدیر کل و بعد معاون سازمان و بعد رئیس سازمان می شود... این مسیر باعث رشد و توسعه و وفاداری در فرهنگ سازمانی و اثربخشی می شود.. فردی که به دلیل سفارش از دانشگاه مستقیم به مدیرکلی می رسد!!! به دلیل همشهری بودن و همکلاسی بودن به مناصب بالا می رسد.... به دلیل رفاقت مسیر ارتقاء بیست ساله در ۸ ماه طی می شود... آیا این عوامل فرهنگ سازمان را تخریب نمی کند...!؟ آیا وفاداری را از بین نمی برد!؟ آیا جامعه هدف خدمات مطلوب می گیرند!؟