eitaa logo
ایثارگران بدانند
3.6هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
696 ویدیو
14 فایل
هدف کانال، آگاهي بخشي ،تحليل و بررسی تخصصی قوانین ومقررات،پيگيري مطالبات قانوني ايثارگران ودفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رفع بیکاری جامعه ایثارگری با همکاری دولت سیزدهم معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همکاری دولت سیزدهم در رفع بیکاری خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: 🔹️موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
آیا سازمان بنیاد شهید گرفتار «سندرم تغییر مدیران» شده است؟(۱) گاهی اوقات مدیر عالی سازمان برای پوشش ناکارآمدی خود دست به تغییرات مکرر مدیران تحت امر خود می‌زند؛ تا امنیت خود را حفظ و از برکناری خود جلوگیری کند http://fashnews.ir/fa/news-details/110264/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%C2%AB%D8%B3%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%C2%BB-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%DB%B1-/
ایثارگران بدانند
چند درخواست منطقی و غیرمنطقی از تشکل‌های ایثارگری باعرض پوزش از شما مدیران محترم تشکل‌ها، به ویژه مد
ایثارگران بدانند با سلام برای موضوع فوق ناچار به پاره ای توضیحات هستیم . برابر بند ج ماده ۲۹ آیین ­نامه تشكل‏هاي مردم ­نهاد برگزاري اجتماعات و راهپيمايي‏ها در جهت تحقق اهداف تشكل پس از کسب مجوز از مراجع قانونی مربوط ، حق مسلم تشکلها و جامعه هدف آنها است . با عنایت به مشکلاتی که قاضی زاده هاشمی در طول مدیریت خود به دلیل ناکارآمدی به ایثارگران تحمیل کرد ، از اواسط نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شبکه ملی ایثارگران به فکر اتمام حجت با ایشان برآمد . به همین منظور جلسات متعددی برگزار و گامهای قانونی در صورت عدم اصلاح بنیاد به واسطه ضعف مدیریت تا برکناری ایشان به تصویب اولیه رسید و مقرر شد فقط با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی و بر خلاف آمدن به کف خیابان که اصلا" در شان و منزلت ایثارگران نیست اقدامات لازم انجام گیرد . لکن شرایط منطقه ای و حوادث و اتفاقاتی که برای کشور و انقلاب از سوی دشمنان و بدخواهان می افتاد ، باعث می شد دوستان که ارزشمندترین سرمایه های خود را برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گذاشته اند و بیم آن می رفت سوء استفاده کنندگان از این مطالبه به حق با اقدامات شیطنت آمیز ، ماهی خود را از آب گل آلود صید کنند و موجبات سوء استفاده آنان فراهم شود ، با احتیاط عمل کنند . در همان جلسات گامهای اساسی مصوب شد ، که اگر اجرایی می شد قطعا" امروز شاهد تغییرات و اصلاح در بنیاد بودیم لکن تبدیل به مذاکره با سران و انتقال این مشکل اصلی ایثارگران به مقام معظم رهبری شد و سعی شد از ایجاد فضای تندی که در جامعه ایثارگری نسبت به مدیریت ایشان وجود داشت با کمک این مذاکرات و انتقال مشکلات به راه حل اساسی دست پیدا کنیم که موفقیت های بسیار خوبی حاصل شد ، دلیل آن هم تلاش پیگیر ایشان و تیم همراهش در مجموعه های مختلف نظام برای جلوگیری از این اقدام بود . شاید تنها کسی که اکنون مانع اقدام ویژه در خصوص اصلاح مدیریتی در بنیاد باشد ، شخص آقای رئیسی است که علت این حمایت بر ما پوشیده است و باید شخص ایشان پاسخ آن را بدهد . این روند در محیط قانونی ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم از ظرفیت بند ج ماده ۲۹ هم استفاده خواهد شد ، لکن مهمتر از برکناری قاضی زاده ، برای جامعه ایثارگری ، نظام ، رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی است که نباید این مسئله دستاویزی برای بدخواهان انقلاب ، کشور و سوءاستفاده آنان شود . کانال ایثارگران بدانند https://splus.ir/setad1395
فریادِ رسای ایثارگران و ملت مظلوم و محروم دکتر مجتبی رحماندوست کد ۳۱
🔴راهکارهای اژه‌ای برای حمایت از حقوق کارگران اژه ای، رئیس دستگاه قضا: 🔹ما در قوه قضاییه می‌توانیم از طریق دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع تجدیدنظر مصوبات مربوط به حقوق کارگری و همچنین قاضی‌ای که عضو کمیسیون‌های کارگری است به حمایت ویژه از حقوق کارگران بپردازیم. 🔹همچنین می‌توانیم شعب و مراجع قضایی تخصصی را برای حمایت از حقوق کارگران دایر کنیم. علاوه بر این‌ها من به عنوان رئیس قوه قضاییه از طریق جلسه سران قوا و شورا‌های عالی ذیربط، اقدامات لازم را برای رفع مشکل شما کارگران انجام خواهم داد. ایثارگران بدانند رئیس محترم قوه قضائیه با همین دو پیشنهاد در خصوص ایثارگران موافقت کردند : اول یکی از نمایندگان بنیاد در کمیسیون ماده ۱۶ را یک قاضی معرفی کنند تا آرای کمیسیون تا زمان اجرا بسیار کوتاهتر و قطعی تر اجرا شود . دوم مجتمع قضائی خاص ایثارگران در سطح کشور ایجاد تا در محاکم قضائی حرمت ، منزلت و شان ایثارگران بیشتر رعایت و از تضییع حقوق آنان جلوگیری شود . ولی افسوس؛ کسانی که نمی خواستند یا جهل داشتند و نمی دانستند مانع اجرای آن شدند. کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
. قاضی زاده هاشمی در سفر مازندران : ۲۰ درصد بودجه دستگاه های اجرایی باید برای برنامه های فرهنگی هزینه شود و این تکلیف قانونی است. آقای قاضی زاده هاشمی طبق بند ز تبصره ۹ (آموزش، پژوهش و فرهنگ) ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، دستگاه‌های اجرایی مندرج در این قانون و پیوست‌های آن مجازند تا دو درصد (۲%) از بودجه هزینه‌ای ( دقت کنید بودجه هزینه ای ) خود را صرف هم‌افزایی و ارتقای فعالیت ها و تولیدات فرهنگی از قبیل موضوعات قرآنی، نمایشی، مطبوعاتی، رسانه‌ای نوین، نشر و کتاب و گردشگری اختصاص دهند. ۲۰ درصد بودجه دستگاههای اجرایی را از کجا آورده ای ؟ مستند قانونی چیست ؟ کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
آقای قاضی زاده هاشمی در سفر مازندران از افزایش حمایت درمانی ۱۰۰ درصدی ایثارگران گفتند . البته اگر به بررسی قرارداد سال قبل بنیاد با بیمه دی و مقایسه آن با قراردادی که امسال بسته شده بپردازیم در صورتی این حرف صحیح است که کیفیت خدمات درمانی ایثارگران بهتر و بخشهایی که تاکنون در تعهد بیمه نبوده به آن افزوده شده باشد ، به عبارتی به لحاظ کمی و کیفی تعهدات بیمه ای توسعه و خدمات درمانی جدیدی اضافه شده باشد . اگر همان قرارداد باشد که خبرها گویای همان است در اصل خدمت شما به بیمه دی و سهامداران آن بوده که سرانه بیمه را افزایش داده اید . لذا ایثارگران حق دارند بدانند با افزایش سرانه بیمه آنان چه خدمات درمانی جدیدی به خدمات آن اضافه شده است . لطف کنید در این باره شفاف سازی کنید و تفاوت قرارداد سال گذشته با سالجاری را اطلاع رسانی کنید . در غیر اینصورت این بیان مغلطه ای برای انحراف اذهان از منافعی است که به بیمه دی که یک بیمه خصوصی است خواهد رسید .
مطالبه برای شفاف سازی شایسته است بنیاد قرارداد سال گذشته و سالجاری خدمات بیمه درمانی ایثارگران با بیمه دی را در اختیار ایثارگران قرار دهد تا با راستی آزمایی ادعای آقای قاضی زاده هاشمی از حدود خدمات درمانی و مقایسه آن با سال گذشته مطلع شوند. کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
فراز اول ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  تصریح کرد: سرانه بیمه تکمیلی تا سال گذشته سه برابر شده و ۱۰۰درصد منابع نیز به بیمه " دی " پرداخت شده است . فراز دوم به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، حدود ۲ هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید است.
🔴 مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم سخنگوی دولت: 🔹مجموع تجارت خارجی در فروردین ۱۴۰۳، ۱۰.۴ میلیارد دلار بوده که نزدیک ۵۰ درصد بیشتر از فروردین ۱۴۰۲ است. 🔹مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم. پس چرا در تامین ارز واردات خودرو جانبازان اقدام نمی کنید ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷دعای امام زمان(عج)🌷 ثواب قرائت این دعا را به ارواح مطهر معصومین (ع) و روح ملکوتی امام شهیدان و روح بلند شهدا و همچنین عزیزان از دست رفته اهدا نماییم. التماس دعا
احکام برای تَنَبُّه یا تنوع حضرت على(ع) مى‏فرماید: «من لم یصلحه حسن‏المداراة یصلحه حسن المکافاة‏» کسى که خوشرفتارى اورا اصلاح نکند خوب کیفر دادن او را اصلاح خواهد کرد. و نیز آن حضرت مى‏فرماید: «استصلاح الاخیارباکرامهم و الاشرار بتادیبهم.» راه و روش اصلاح خوبان‏ به بزرگداشت آنهاست و اصلاح بدان به تنبیه و عقاب‏آنهاست. با توجه به این دو روایت روشن است که تنبیه اثراصلاحى دارد و در مواردى که اثر اصلاحى هم نداشته‏باشد دست کم اثر بازدارندگى خواهد داشت که این نیزدر امر تربیت مطلوب است گرچه مطلوب اصلى اصلاح وجایگزینى رفتار مطلوب بجاى نامطلوب مى‏باشد. لکن ، چرا احکام صادره فعلی ما در خصوص اراذل ، اوباش ، اشرار ، متجاسرین به حقوق عمومی ، تخریب کنندگان اموال عمومی ، مروجین فساد و فحشا در فضای مجازی ، معاندین احکام دینی و . . . بیشتر جنبه تنوع پیدا کرده است . اگر بازدارندگی را از احکام بگیرید ، فاقد اثر و اصلاح امور می شود . اگر حبس تبدیل به اقامت در هتل شود ، جز تحمیل هزینه به بیت المال نیست . مجرم باید از مجازات واهمه داشته باشد تا بازدارندگی آن حفظ شود . وقتی رفتن به حبس تشبیه به پیک نیک و تفریح می شود ، نباید انتظار داشت این مجازاتها باعث شود افراد اصلاح شوند و یا حداقل از ترس تکرار مجازات ، بازدارندگی از تکرار جرم در آنها به وجود آید. کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
نحوه ثبت نام وام مسکن ایثارگران مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران : 🔹 وام مسکن ایثارگران شامل وام خرید و ساخت مسکن به ایثارگرانی پرداخت می شود که تاکنون از وام مسکن استفاده نکرده اند. 🔹 ثبت نام اولیه این وام به صورت اینترنتی است. متقاضیان وام می بایست برای ثبت نام اولیه به سامانه ایثار من مراجعه کنند.
گزارش ایرنا در سال ۹۵ که همچنان تازگی دارد در جمهوری اسلامی ایران نیز قوانینی مشابه این قوانین ( که در سایر کشورها به تصویب رسیده ) به تصویب رسیده است اما اجرای برخی از آنها در پیچ و خم اجرا معطل مانده است و اكثر ایثارگران از كم توجهی به قوانینی كه برای ارج نهادن به خیل رزمندگان، آزادگان، خانواده های شهداء و جانبازان تصویب شده اما اجرا نمی شود٬ گلایه دارند. این رزمندگان چشمداشتی همانگونه كه برخی مدعیان به سفره انقلاب دوخته اند؛ ندارند چرا كه آنها در حالی كه مجروح در كف كانال های جبهه ها افتاده بودند٬ برادرانشان را به عبور از روی جسم خود برای رویارویی با دشمن فرا می خواندند و حاضر به دریافت هیچ امتیازی در قبال آن نیز نبودند. آنها هیچگاه به 20 سال بعد وامتیازهایی كه ممكن است برای جانبازی وایثارگران درنظر گرفته شود، فكر نمی كردند وحتی در این مدت نیز در گوشه و كنار شهرها و روستاهای این سرزمین زندگی خود را با هر شرایط و سختی كه بوده ادامه داده و برخی نیز غریبانه ازاین دنیا كوچ كرده اند ولی حاضر به پیگیری دریافت این امتیازات نبوده اند. اینان همان رزمندگانی هستند كه در سه دهه قبل، جوانی بیش نبودند كه در كسوت دانش آموز یا دانشجو ، درس و مشق را كنار نهاده و با پوشیدن لباس رزم٬ عازم مناطق جنگی شدند تا با رشادت های خود از خاك میهن پاسداری كنند. لازم است پیوسته سخن پیر ایثارگران وامام عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص كه گفت: 'نگذارید پیشكسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند' به خاطر داشته باشیم .
در این خانواده‌ها، آسیب جنگ هنوز ادامه دارد با وجود گذشت چند دهه از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان، هنوز هم خانواده‌های متعددی هستند که از آسیب‌های این جنگ خانمان‌سوز در رنج هستند. محققان کشور این موضوع را با محوریت زنان خانواده‌های جانبازان بررسی کرده‌اند. آسیب‌دیدگی در جنگ، امری دهشتناک است که برای همیشه تأثیرات خود را بر حیات فردی و اجتماعی فرد آسیب‌دیده باقی می‌گذارد. همسر افراد جانباز با آسیب دیدگی جانباز و هزینه‌های گزاف مادی و فرامادی آن در ارتباط نزدیک هستند و در نقش مراقبت کننده از جانباز، فراتر از وظایف مربوط به پایگاه و نقش همسری خود، به طور مستقیم تحت تأثیر دشواری‌های معمول کمک به فرد کم توان جسمی و روانی قرار می‌گیرند. به اعتقاد صاحب‌نظران، دشواری‌های مادی و روانی، سلامت جسمی و روانی همسر فرد جانباز و سایر اعضای خانواده به خصوص فرزندان را به چالش می‌کشد، چراکه زن به عنوان پناهی در مقابل این دشواری‌ها عمل می‌کند و علاوه بر عهده‌داری وظایف همسری و مادری، اموری که به طور متعارف به شوهران سپرده می‌شود را نیز برعهده می‌گیرد. همسران جانبازان، نزدیک‌ترین افراد به آنان بوده‌اند، بسیاری از آنان در اعزام همسر رزمنده خود به جبهه نقش حمایت کننده داشته‌اند، اکثراً بیش از سه دهه تجربه زندگی با جانباز را پشت سر گذاشته‌اند و برخی با گذشت ایام، پیری، از کار افتادگی، دور شدن خانواده پدری جانباز، سال‌هاست که خود به تنهایی به رتق و فتق امور جاری می‌پردازند. اهمیت موضوع این زنان فداکار، محققان را بر آن داشت تا در خصوص آن‌ها پژوهشی را به انجام برسانند. در این پژوهش، تجربه زیست زنان در خانواده‌های آسیب دیده از جنگ با تامل ویژه بر ایفای نقش همسری در خانواده فرد جانباز مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش به مبتنی بر روایت پژوهی اجرا شده است و در جریان مصاحبه صورت گرفته و سپس بر روی داده‌های به دست آمده، تحلیل مضمون انجام شده است. نتایج بررسی‌های این پژوهش، مضمون‌های اصلی تجربه زیست همسران جانبازان را به شرح زیر مطرح می‌کنند: گرانباری نقش حاصل از اجرای همزمان نقش پرستار، همسر و مادری بسط یافته؛ مقوله نارضایتی اقتصادی حاصل از اخلال نقش نان‌آوری مرد و توأم با تجربه فقر یا عدم تفاهم مالی؛ و سرآخر زوجیت ناکامل ناشی از نارضامندی جنسی، عدم حل تعارض زوجین و اضطراب مداوم همراه با برخی موارد خشونت خانگی هستند که به دلسردی از نقش همسری منجر می‌شوند. بر این اساس، همسران جانبازان در مقام کنشگران اجتماعی با تغییر انتظارات و بازتعریف نقش، یا بر دلسردی از نقش فوق غلبه می‌کنند یا از اجرای نقش همسر جانباز دست می‌شویند و جدایی را برمی‌گزینند. سیاست حمایت اجتماعی رسمی از جانبازان، به وظایف تیمارداری همسران در قلمرو خانگی متکی است. البته این اتکا از پیش طراحی و سنجیده نشده و اجرای وظیفه تیمارداری زن در خانواده را طبیعی فرض می‌کند و نوع جانبازی، شرایط جانباز، شرایط جسمی و روانی مراقب بدون مزد زن و فقدان امکانات مالی را نادیده می‌گیرد». «در سیستم فوق، حتی تشخیص وخامت حال جانباز و تعیین زمان مراجعه به پزشک و بستری شدن در بیمارستان را هم به زن و اعضای خانواده واگذار کرده‌اند. در چنین سیستمی که به تصور از خانواده سنتی متکی است، خشونت خانگی و سایر مشکلات خانواده نادیده گرفته می‌شود. البته تنها زنان، قربانی این سیستم حمایتی نیستند، بلکه متاسفانه فرزندان نیز بدون مشاوره برای مشکلات روانی، افسردگی، افت تحصیلی رها می‌شوند». در این تحقیق آمده است: «اعمال این دست سیاست‌های اجتماعی ایثارگران در شرایط فعلی، آسیب پذیری خانواده جانبازان را به دنبال دارد. از سوی دیگر، با بالارفتن سن مراقب و افزایش مشکلات جسمی و روانی جانباز و همسرش، این سیستم در خانواده‌های فعلی نیز نمی‌تواند بیش از این ادامه یابد». «با توجه به این یافته‌ها، سیاست حمایت اجتماعی رسمی در قوانین و عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تغییر یابد و به جای تمرکز بر فرد جانباز و نیازهای او، به کل خانواده جانباز (شامل جانباز، همسر و فرزندانش) به عنوان خانواده در معرض آسیب بپردازد. درواقع فارغ از درصد جانبازی مرد، باید مشکلات فعلی خانواده بررسی شود و خانواده در ذیل برنامه توانمندسازی و پایش مددکاری قرار گیرد». این نتایج که در «فصل‌نامه مطالعات اجتماعی ایران» منتشر شده‌، بار دیگر بر لزوم توجه به خانواده‌های آسیب دیده از جنگ به‌ویژه جانبازان تاکید دارند. تذکر: با توجه به سالمندی جانبازان و رفتن به سمت کهولت ، حمایت از همسران آنان و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان ضرورت بیشتری پیدا می کند . کنترل این سونامی در حمایتهای مادی و معنوی از همسران جانبازان است تا آنان که خود سالمند شده اند بتوانند با کمک پرستار این راه پر مشقت را ادامه دهند . کانال ایثارگران بدانند https://eitaa.com/setad1395
کانال ایثارگران بدانند در پیام رسان های ایرانی با لینک های زیر در خدمت ایثارگران: دوستان را به کانال دعوت کنید . https://eitaa.com/setad1395 ایتا https://ble.ir/yammoj بله https://splus.ir/setad1395 سروش
یک پیام بنیاد حتی یک مرکز تخصصی نگهداری از جانبازان سالمند یا والدین شهدا ندارد میانگین سن جانبازان حدود ۶۰ سال است و متاسفانه پدیده سالمندی جانبازان که ۱۰ تا ۱۵ سال سریعتر از سایر افراد اتفاق می افتد هیچ اهمیتی برای مدیران بنیاد ندارد آقایان بجای کلنگ زنی بیمارستان با هزینه سرسام آور و بی نتیجه باید بفکر توسعه مراکز نگهداری و توانبخشی جانبازان سالمند باشند
شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق صلوات الله علیه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، امام خامنه ای و تمامی شیعیان و محبین حضرتش و عرض می نمائيم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ببینید فرزند_ایران 🇮🇷 روایت یکی از هزاران همسران جانبازان 🤍 عاشقانه و بدون توقع . . 🎞روایتی از مادرانه های زنان ایثارگر و پرمهر ایران
📝رقم وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگران ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون / وام صندوق توسعه  ملی تا سقف ۵ میلیارد تومان "حجت‌الله امانی"مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید: 🔹️طرح‌های دانش بنیان در اولویت دریافت وام اشتغال و کارآفرینی قرار دارند، و وام قرض‌الحسنه اشتغال از محل صندوق بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. 🔹 از طرفی وام‌های مختص اجرای طرح‌های پزشکان، پیراپزشکان، خرید دفتر از سوی ایثارگرانی که قصد اجرای طرح دارند و اسم‌شان در سامانه ما بیکار ثبت شده از محل صندوق توسعه ملی و تا سقف ۵ میلیارد تومان تعریف شده است.
📝وام ۳۰۰ میلیونی اشتغال برای این گروه از ایثارگران حجت‌الله امانی، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید: 🔹️وام اشتغال ایثارگران تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ از محل منابع سال گذشته قابل پرداخت است. ایثارگرانی که حائز شرایط هستند و طرح کسب و کاری دارند تا خرداد ماه مهلت دارند برای دریافت این وام اقدام کنند.
✅شارژ حکمت کارت کارکنان نیروهای مسلح: 🔻حکمت کارت اتکا به ازای هر نفر عائله نیروهای مسلح ۴۰۰ هزارتومان شارژ گرديد. شارژ حکمت کارت بازنشستگان و عائله تحت تکفل آنان به ازای هر نفر ۳۶۰ هزار تومان است . این تفاوت بین بازنشستگان و شاغلین نوعی تبعیض بوده و باید رفع شود .
کانال ایثارگران بدانند در پیام رسان های ایرانی با لینک های زیر در خدمت ایثارگران: دوستان را به کانال دعوت کنید . https://eitaa.com/setad1395 ایتا https://ble.ir/yammoj بله https://splus.ir/setad1395 سروش