eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
عجب سوپرایزی دارم من برای شما 🌚♥️
آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
این چله مونو یادتونه ؟ خداوکیلی ترکوند😅 « حالا هم براتون چله دارم🌚❤️‍🔥 » نذر کردم عکس شهدایی رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه محرم* آماده کنم:) بیاید ناشناس بگید: https://eitaa.com/dakedel/8286 🔻اما یک شرط: اینکه این عکس رو تمام ماه محرم پروفایل تون باشه :) 🔻 یک نکته دیگه : لطفاً به تعداد شخص پروفایل ثبت کنید تا برای همه فراهم بشه🥲 ▫️هشتگ کار: | @seyedebram |
اولین کار به عشق « آقــــای‌شهیدمون » ! | @seyedebram |
رسید محرم ها ! ..
یک پروفایل براشون نزاری .. دیگه به چه درد میخوری رفیق ؟
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطلاعیه مراسم وداع ؟ من هنوز رفتن‌تونو باور نکردم ! | @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما‌چی‌دارید؟ ما‌امام‌حســـــین‌روداریم ! :) | @seyedebram |