آسِیدْاِبرآهیم؛
_
فردادستِخودتهها :) ..
؛
کلازندگیمدستخودته .. سپردمبهخودت!
همهچیرو .. .
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و صدُنه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. | @seyedebram |
و صدُچهارده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
| @seyedebram |
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگهچهپیامیبراتاومدهکهداری گریهمیکنی ؟
| @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیبت قاسم ، قمر صورت قاسم . .❤️🔥؛
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
این چله مونو یادتونه ؟ خداوکیلی ترکوند😅 « حالا هم براتون چله دارم🌚❤️🔥 » نذر کردم عکس شهدایی رو که
فقط ۳ تاعه دیگه ظرفیت هست 🥲 :)