1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-شب پر ستاره ونگوگ؟
+نه ممنون ما خودمون یک ماه پر ستاره سید علی رو داشتیم💀🌌
| @seyedebram |
-حرم بانوی سه ساله رو دیدی؟
وسط بازارع. . .
اره رقیه وسط بازار جون داد. . .
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
- برای شب دهم
•رفیق شهیدت کیه؟براش چیکار کردی تا الان؟برات چیکار کرده تا الان؟
+آسید در اینباره شنوا تر و پاسخگو تر:))))
https://daigo.ir/secret/31338291977
+بگو میخوایم؛ یاد مردان خدا کنیم:)
+ناشناس آسید إبراهیم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
+اوووووف بنازمممم💀💘💘💘 #فورشرعی | @seyedebram |
ندیدی؟پس هنوز حالت جا نیومده💀🤏🏻
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اما دیدار یار؛آن هم دم گرگ و میش؛
طعم شیرینِ شورِ عاشقی را دارد:)
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |