eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-شب پر ستاره ونگوگ؟ +نه ممنون ما خودمون یک ماه پر ستاره سید علی رو داشتیم💀🌌 | @seyedebram |
-حرم بانوی سه ساله رو دیدی؟ وسط بازارع. . . اره رقیه وسط بازار جون داد. . . | @seyedebram |
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
- برای شب دهم •رفیق شهیدت کیه؟براش چیکار کردی تا الان؟برات چیکار کرده تا الان؟ +آسید در اینباره شنوا تر و پاسخگو تر:)))) https://daigo.ir/secret/31338291977 +بگو می‌خوایم؛ یاد مردان خدا کنیم:) +ناشناس آسید إبراهیم؛
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اما دیدار یار؛آن هم دم گرگ و میش؛ طعم شیرینِ شورِ عاشقی را دارد:) | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون؛ صبحتون نشه خبر های صبح زود* :)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛