آسِیدْاِبرآهیم؛
+اوووووف بنازمممم💀💘💘💘 #فورشرعی | @seyedebram |
ندیدی؟پس هنوز حالت جا نیومده💀🤏🏻
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
اما دیدار یار؛آن هم دم گرگ و میش؛
طعم شیرینِ شورِ عاشقی را دارد:)
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛وقتی بودی که کسی قدر ندونست؛حالا همه میگن نیازمند یکی مثل شمان:)))
-ازکوفه جماعت چه انتظاریست؟ . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛وقتی بودی که کسی قدر ندونست
شما هم با نگاه کردن به عکس دلتون خون میشه یا من اینطوریم؟:)))))))))