- خوشم میاد هیچ وقت شخصیت خودتونو نمیبینید؛
البته تیکهْ شیشهِ غبار گرفته از آیینه چه داند؟! ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه پزشکیان* هم میره
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛هیچی دیگه به "داغِ مادر" رسیدیم ..
سلام ما رو به بانو میرسونی آسید؟ :)
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
شهادتِ شیرین؛ اما تلخ برای ماندگان* تسلیت باد.
| @seyedebram |
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- فداتون نشم آخه ؟ :) 🛐❤️🔥
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- فداتون نشم آخه ؟ :) 🛐❤️🔥 | @seyedebram |
[جانم اگر فرمان دهد] ؛
جان را فدایش میکنم :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- فداتون نشم آخه ؟ :) 🛐❤️🔥 | @seyedebram |
هر چی نگاه میکنم سیر نمیشم😭💘
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- داغ تو سرد نمیشود :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- داغ تو سرد نمیشود :) | @seyedebram |
اره گریه کن گریه کن که رفت .