آسِیدْاِبرآهیم؛
میدانم تو در اینجایی
کنار مایی
و نفس بازدم میکنی تا نفس بگیریم ما:)
600.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ کاش باران بودی که همه
نگران نیامدنت
میشدند ! :)
| @seyedebram |