◽️ تبادلات◽️
_ با هر آماری ( چنل آسید که شرایط نداره :)
_ ترجیحا مذهبی باشید تا جذب دو طرفه باشه.
▫️نوع تبادلات :
•ساعتی
. ۸ تا ۱۰ ش
. ۳ تا ۵ عصر
•بازدید
. ۳۰ تا
. ۵۰ تا
. ۸۰ تا
• ادمینی
. در حد ۳ خط فرستاده میشه و حتما کانال مذهبی باشه .
+ هماهنگی: @hadisehshirii
732.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بهشتی را شنیدیم!
رئیـــــسی* را دیدیم؛
مظلومتر از بهشتی ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید شما رو آدمِ
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان هم قرارِ قیمت دلار رو نجومی کنه! . .
قربون خودت که جوری خدمت کردی که تا دو ماه بعد رفتنت هم دلار ثابت بود :))
| @seyedebram |
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ادیت گفت :
فرق ارتش و سپاه ***
ولی به فدای هر چی سپاهی و ارتشی هست ♥️🔗
| @seyedebram |
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه دلشون تنگ نمیشه ..
| @seyedebram |
سیَه پوش غم تو تمام عالم و آدم ؛
که از زمان رفتی ایران گفت: آزردم ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
بزرگترین مجسمه ساخته شده در تاریخ اردبیل فردا بر روی پل شهید رئیسی نصب خواهد شد :))))))))) | @seyede
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم!
توانی ندارم در برابر توان شما،
فقط توانم گفت:
خوشا به حالت اردبیل ؛
خوشا به حال آن پل ؛
که سایهِ عظیمِ "سید ابراهیم" را در استان دارد .
و خوشا به حال سازنده آن پیکره ؛
خوشا به حالت اردبیل! . .
| @seyedebram |