آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید شما رو آدمِ
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان هم قرارِ قیمت دلار رو نجومی کنه! . .
قربون خودت که جوری خدمت کردی که تا دو ماه بعد رفتنت هم دلار ثابت بود :))
| @seyedebram |
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ادیت گفت :
فرق ارتش و سپاه ***
ولی به فدای هر چی سپاهی و ارتشی هست ♥️🔗
| @seyedebram |
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه دلشون تنگ نمیشه ..
| @seyedebram |
سیَه پوش غم تو تمام عالم و آدم ؛
که از زمان رفتی ایران گفت: آزردم ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
بزرگترین مجسمه ساخته شده در تاریخ اردبیل فردا بر روی پل شهید رئیسی نصب خواهد شد :))))))))) | @seyede
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم!
توانی ندارم در برابر توان شما،
فقط توانم گفت:
خوشا به حالت اردبیل ؛
خوشا به حال آن پل ؛
که سایهِ عظیمِ "سید ابراهیم" را در استان دارد .
و خوشا به حال سازنده آن پیکره ؛
خوشا به حالت اردبیل! . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم! توانی ندارم در برابر توان شما، فقط توانم گفت: خوشا به حالت ا
اولین بار است که به استانی* غبطه میخورم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای تهران* دعا کنید . برای استان های آلوده ..
ولی تهران از آلوده ترین شهر جهان رسید به سومین شهر پاک جهان 🎀
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اون یک آیه ساده نیست >>> ❤️🩹
| @seyedebram |
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خائن همیشه بوده است! . .
| @seyedebram |