eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید شما رو آدمِ
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛هیچی دیگه آسید این پزشکیان هم قرارِ قیمت دلار رو نجومی کنه! . . قربون خودت که جوری خدمت کردی که تا دو ماه بعد رفتنت هم دلار ثابت بود :)) | @seyedebram |
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ادیت گفت : فرق ارتش و سپاه *** ولی به فدای هر چی سپاهی و ارتشی هست ♥️🔗 | @seyedebram |
سیَه پوش غم تو تمام عالم و آدم ؛ که از زمان رفتی ایران گفت: آزردم .. | @seyedebram |
غبارِ سردار دل ها* قاسم ابن الحسن ؛ خوش آمدی
آسِیدْاِبرآهیم؛
بزرگترین مجسمه ساخته شده در تاریخ اردبیل فردا بر روی پل شهید رئیسی نصب خواهد شد :))))))))) | @seyede
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نخستین بارسَت که با استانی* سخن میگویم! توانی ندارم در برابر توان شما، فقط توانم گفت: خوشا به حالت اردبیل ؛ خوشا به حال آن پل ؛ که سایهِ عظیمِ "سید ابراهیم" را در استان دارد . و خوشا به حال سازنده آن پیکره ؛ خوشا به حالت اردبیل! . . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
برای تهران* دعا کنید . برای استان های آلوده ..
ولی تهران از آلوده ترین شهر جهان رسید به سومین شهر پاک جهان 🎀
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اون یک آیه ساده نیست >>> ❤️‍🩹 | @seyedebram |