آسِیدْاِبرآهیم؛
جمهوری اسلامی باز هم برف رو دید💀✅
نه آخه ببین ۲۲ بهمن تمومه🤡💔
ـ راهپیمایی ۲۲ دی رو که رفتیم آمریکا سوزی کردیم 🕶
ـ راهپیمایی ۲۲ بهمن هم میریم انشالله به نیت پهلوی سوزی🫱🏽🫲🏾
ـ راهپیمایی ۲۲ اسفند هم میریم انشالله به نیت اسرائیل سوزی ( روز قدسه) 💀🤌🏻
#فورر
| @seyedebram |
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- لحظات آخر شهید شوشتری .. 💔
+ شما انسانید ؟
یا نه با حیوون بودنتون فاز انسانیت و عدالت و آزادی برداشتید ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- لحظات آخر شهید شوشتری .. 💔 + شما انسانید ؟ یا نه با حیوون بودنتون فاز انسانیت و عدالت و آزادی بردا
- تقاص رو کی پس میده؟
ببخش های دولتی ؟
خون ریخته شده چی ؟
زخم و درد و جراحت چی ؟
جونی که فدا شد چی ؟
مظلومیت چی ؟
| @seyedebram |
ولی اگه جانبازی تو خانواده تون دارید ؛ حتما بهش تبریک بگید :)
توفیقی هست که گیر هر کس نمیاد .
| @seyedebram |
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من زیر بیرق اباالفضلالعبّاسم!
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |