3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما بیچاره نبودیم .. :)
| @seyedebram |
خب خب
یک برنامه کوچولو دیگه هم به برنامه های چنل اضافه میشه 👀✨
« حالت پــــــرواز✈️ » از چنل آسیدابراهیم .
ـ از این به بعد قرار هست در روز های [ دوشنبه_ جمعه ]
یک آیـــــــه دم دمای غروب بزاریم و یاد اون بالاسری کنیم و یک سیلی به خودمون بزنیم! :)
▫️ حالا چرا حالت پـــــرواز ✈️ ؟
چون قراره با آیه ها خودمونو بزاریم رو حالت پــــرواز 🌚☁️
🔻 درضمن شما هم وقت دارید توی اون دو روز فاصله برید همون قبلی رو بخونید🧑🦯
+ خوشحال میشم همتون با جون دل بخونید ، چون "حرف خداست" نه حرف من ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلینَا صَبْرََا وَ ثَبِّتْ أقْدَامَنَا
و انــــصُرْنَا عَلَـــی الْقَــــوْمِ الْکَـافِــــرِینَ ﴾
خدایا!از صبر و استقامت سرشارمان
کن؛ و قدم هایمان را محکم کن و بر
این جماعت بی دین پیروز مان فرما .
| @seyedebram |
²_ نیایش فاتحان !
• خدایا ما باکــــری و هـــمت و سلیــــمانی نیستیم !
بنده های معلومی توییم .. !
لبریز از بیم و امید های کوچیک و بزرگ ❤️🩹
•خدایا! یاری مان کن که موقع خواندنِ
خبـــــــــرها** دل هایمان نلرزد ...
از ترورِ فرماندهان دلهره نگیریم ؛🫂
و با لاف های دشمن تهِ دلمان خالی نشود .
•خدایا! کمکمان کن بفهمیم که دشمن ،
هر چقدر هم هیبت داشته باشد ،
هر چقدر هم پُزِ هیمنه اش را بدهد ،
در مقابلِ جلال و جبروت تُ عددی نیست :)
_ که نُصرتِ تو در هنگامه جنگ و ایستادگی نزدیک است ، حتی اگر دشمنان تو آن را دور ببینند !
_ و حزب خدا پیروز است ، حتی اگر تمام چرتکه های زمینی خلافش بگویند! 🔗🫀
#حالـت_پـــــرواز✈️
| @seyedebram |
ولی رفاقت حامد و حسنین >>>
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یکی بهم گفت :
حتما تو و رفیقت اینطوری هستید،
مثل حامد و حسنین توی دین و ایمون از هم سبقت میگیرید؛
اما رقابت نه بلکه رفاقت میکنید!
و حتی ظاهراً هم اینقدر شبیه به هم :))
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- سُس با بالا ترین کیفیت آوردم خدمت تون🤡 🫱🏽🫲🏾
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- سُس با بالا ترین کیفیت آوردم خدمت تون🤡 🫱🏽🫲🏾 | @seyedebram |
اینقدر بفرستید واسه هم تا همه سس با کیفیت ببینند 😔🤌🏻