eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی میری پیچ نیروی فرماندهی اسرائیل رو میبینی: ــــــــــــ نمی‌دانم چه بنویسم که بخوانید! جز درد و رنج برایمان نیست .. و جز داغ از تو برایمان چیزی نمانده! همان داغی که هیچگاه سرد نخواهد شد ... | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وقتی میری پیچ نیروی فرماندهی اسرائیل رو میبینی: ــــــــــــ نمی‌دانم چه بنویسم که بخوانید! جز درد و
برایت بنویسم ؟ هر حرف این لغت نامه ، مرا یاد تو می اندازد .. اشک امانم را بریده! غم جانم را دریده! درد در روحم دمیده! قامت عشاق خمیده .. | @seyedebram |
راجب این تصاویر.. ناشناس شنواتونم؛ https://eitaa.com/dakedel
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ راهپیمایی ملی لنــــــدن در حمایت از ایران💀🇮🇷 | @seyedebram |
- چنان روحم عاجز است از روزگار؛ که فقط نگاه تو مرا جان میدهد . | @seyedebram |
⭕️قابل توجه همه! + حواسا جمع بعدش لایک و استوری! | @seyedebram |
- خسته ام مثل اونایی که تازه فهمیدن '۱۱۷۸۰ ' دروغ بوده ‌. | @seyedebram |