eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا جانم شیرینی تولد به ما نمیدی ؟
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اینقدر در میزنم این خانه را ؛ تا ببینم روی صاحب خانه را :) | @seyedebram |
شب نیمه شعبان گریه قشنگ تره ..
MojallMojall - Bargard (Remix).mp3
زمان: حجم: 8.7M
بسه، شدیم خسته دیگه دنیایی، که پُر جنگه میگه فردایی که بی تو سردِ میگه .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- مـــــولایِ من ؛ شب میلاد توست و همگی غرقِ در شادی! اما من نمیتوانم شادی کنم .. شاید چون اکنون، وجدان خودش را درون من پیدا کرده! .‌.. شاید چون سیلی به سراغم آمده ؟ شاید چون شیعه بودن را اکنون فهمیدم ؟ شاید دیوانه‌ شده ام . شاید چون تو خواستی اینگونه باشد ؟ آری! حتما همین است . تو مرا می‌بینی ! :) و منم که تو را نمی‌بینم ... و منم که غافلم ‌.. و منم که خود را پیدا نکرده و گردِ یـــار میگردم! مولا جان همانگونه که مارا میبینی .. مارا دریاب :)) که چون از نگاهت هم باز بمانیم دیگر هیچیم ... | @seyedebram |
یک پیامی بزارم دقت میکنید ؟
▫️« ختم صلوات نیمه شعبان » - چون امروز ۳۰ :) ختم "۸۰۰۰ صلوات" به نیت خادم ایران؛ آسید ابراهیم رئیسی؛ •لطفاً در جواب اون خدمات و ریاست* هر چه قدر در توان تون هست: https://khatmesalawat.ir/100971 +لطفا دستی برسونید تا آسید هم خوشحال بشه:)) +(ختم هشتاد هزار صلوات تا سالگرد سید) | @seyedebram |