آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آن که از شرمِ گُـنه باید کند غیبت منم ،
تو چرا جورگـــــنه کــــــاران عالم میکشی ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خواستم بگم آسید ابراهیم برای من بسه:) _ برنامه های اختصاصی چنل: ▫️ حقیقت خدمت ♥️ ▫️حالــــت پـــــ
امروز افتتاحیه مورد سوم رو داریمم🎀
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ یادته ؟
بخون باهاش :)))))
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ یادته ؟ بخون باهاش :))))) #فور | @seyedebram |
اگر عاشقانه هوادار یاری ! ..
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- جهان در انتظار مُنجــــی است !
| @seyedebram |