آسِیدْاِبرآهیم؛
خب خب قرارع براتون یک کلاس* بزاریم 🌚💘 « کلاس شــــــهادت🫀 » [به صورت کاملا اختصاصی] از چنل آسیدا
اعضای جدیدی که به خانواده مون اضافه شدن ،
ببینید بد نیست شاید خوشتون اومد🥲
جوری که اینستا داره تو چرت و پرت غرق میشه :
+ پ ن اومدن عکس شهید بزرگوار بابک نوری رو به عنوان کشته های خودشون منتشر دادن ،
چرا ؟
چون خیلییییییییییی خوشتیپ و خوش چهره است :)
| @seyedebram |
مثلا فور بزنید به خاطر شهید رئیسی :)
" اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "
#فور
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کمتر از ۲۵ سال، وعده ی صادق . 💀✨
| @seyedebram |
اینکه آمار [ به خاطر عضو های فیکی که ادمین تبادل اشتباهی زد ] دیگه پایین نمیاد خیلی خوبه +++++++
- کمپین حمایت از یــــــــــزید در اینستا* !
+ بخونی بد نیست مسلمون.
#فورشرعی
| @seyedebram |
- شهید عبادی نیا دستمو تو این دنیا بگیر ،
https://eitaa.com/dakedel/3379
و اون دنیا هم شفاعتمو بر عهده بگیر :)
آسِیدْاِبرآهیم؛
- شهید عبادی نیا دستمو تو این دنیا بگیر ، https://eitaa.com/dakedel/3379 و اون دنیا هم شفاعتمو بر ع
شاید قرار بود با شما آشنا بشم :)))))