آسِیدْاِبرآهیم؛
نذر کردم عکس ۱۴شهید رو که رفیق شهید شماها هستند رو با هوش مصنوعی برای ماه رمضان* آماده کنم:) بیاید ن
فور بزنید تا بقیه هم بیان دیگه :)
خودتون میدونید برای جذب عضو نیست ، فقط میخوام چنل عطر و بوی شهدا رو بگیره :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقاآرمان :) دومین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقایِ دیپلمات :)
سومین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقایِ دیپلمات :) سومین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ آقامحسن :)
چهارمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
از یک دنیا اکانت شما با این زیبایی ، این صحنه نصیب من شد :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ آقامحسن :) چهارمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ سیدحسن :)
پنجمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برای عشاقِ سیدحسن :) پنجمین عکس از چهل. #چله_خدمت | @seyedebram |
- برای عشاقِ حاجی :)
ششمین عکس از چهل.
#چله_خدمت
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |