آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ خب خب سلام علیکم ؛ عرضم به حضورتون که بنا به دلایلی ، و البته شرایطی ، قرار شد یک حرکت خفنِ اختصاص
خوشحال میشم اگه جزیره اپستین رو توی مدرسه ، خونه ، جلسه ، جمعی .. روایت کنید.
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جمله آخرش خیلی سنگین بود 🤡🤌🏻 | @seyedebram |
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- کــــلاه ســـبز 💀 ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- کــــلاه ســـبز 💀 .. | @seyedebram |
بعد از فهمیدن ماجرای کلاه سبز دیگه اون آدم سابق نشدم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جوری که برای خریدِ این کتاب ذوووووق دارم >>> 🫱🏽🫲🏾 | @seyedebram |
- دوستان مزاحم نشید کار دارم >>> 💆
سلام علیکم
در خدمتم ،
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل