جانِ ناقابلش را فدا کرد ؛
اما آن جان از هر جانی قابل دار تر بود .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
۲۰ دختر والیبالیست بودن :) .. 💔
۱۶۵ دخترِشهیدهِ دبستانِ میناب :) ..
ولی آقاجان ما هنوز شمارو توی بیت رهبری داریم ،
که بهمون حکم جهاد دادید !
گذاشتن صفتِ "شهید" در کنارنامِ شما بیشترین دردرادارد.
| @seyedebram |
بعد از امام خمینی چه شد؟
همه ترسیده بودند
اما
امام خامنهای
پرچم را به دست گرفت
بعد از
امام خامنهای
چه میشود؟
پرچم زمین نمیماند...
| @seyedebram |
اما خمینی ، خامنه ای را داشت ؛
آقایِ مظلوم ما کِ را دارد ؟
رئیسی اش رفت ..
| @seyedebram |