eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- طلوع ۱۳۱۸/۰۴/۲۴ غروب بی پایان ۱۴۰۴/۱۲/۱۰ | @seyedebram |
جانِ ناقابلش را فدا کرد ؛ اما آن جان از هر جانی قابل دار تر بود . | @seyedebram |
ولی آقاجان ما هنوز شمارو توی بیت رهبری داریم ، که بهمون حکم جهاد دادید ! گذاشتن صفتِ "شهید" در کنارنامِ شما بیشترین دردرادارد. | @seyedebram |
بعد از امام خمینی چه شد؟ همه ترسیده بودند اما امام خامنه‌ای پرچم را به دست گرفت بعد از امام خامنه‌ای چه می‌شود؟ پرچم زمین نمی‌ماند... | @seyedebram |
اما خمینی ، خامنه ای را داشت ؛ آقایِ مظلوم ما کِ را دارد ؟ رئیسی اش رفت .. | @seyedebram |
یک ماه صبوری کنید مردم ! به خاطر دلِ آقامون . یک ماه حداقلشه ؛ حکمِ جهاد رو آقامون داد و بعد رفت ! پس یعنی دل خوش کرد به ما و رفت . به خودت بیا رفیق تا دیر نشده ! | @seyedebram |
من شیعه ایرانی* هستم ؛ فرزند شهید سیدعــــلی خامنه‌ای .
- ولی آقاجان من آرزوی دیداررهبری رو داشتم :)
این بود نتیجه مذاکره:)
یک فکت حقیقی بگم ؟ راجع به مدرسه میناب میگن که اسرائیل حمله خودشو با دبستان شروع کرد ، تا یک انتقام جویی داشته باشه حالا از چی ؟ از اینکه ایران و ایرانی درباره پرونده اپستین * خیلی فاش کردن و ایرانی ها بدجوری تنفر پیدا کردن . و اومده حمله خودشو با دبستان شروع کرده ، تا یک خونی هم از کودکانِ ایرانی ریخته باشه و دلشو خنک کنه. و اسم حمله شونم به جفری اپستین * برمیگرده . حالا پرونده اپستین چیه ؟ _ خلاصه : اینکه یک گروه در دهه های پیش ، از جمله ترامپ و سران جهان ، دور هم جمع شدن و‌گشا بچه و انسان خوردن و تجاوز کردن. _ توضیحات کامل : اینجا رو ببین https://eitaa.com/seyedebram/6281 خلاصه که همین .. 💔 | @seyedebram |