eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی دیگه آقای خامنه ای دیدار نداره ؟
یعنی سایت رهبری بسته میشه ؟
یعنی نامه رهبریم نمیاد ؟
- ولی آقاجون تولدمون یکی بود :)
- طلوع ۱۳۱۸/۰۴/۲۴ غروب بی پایان ۱۴۰۴/۱۲/۱۰ | @seyedebram |
جانِ ناقابلش را فدا کرد ؛ اما آن جان از هر جانی قابل دار تر بود . | @seyedebram |
ولی آقاجان ما هنوز شمارو توی بیت رهبری داریم ، که بهمون حکم جهاد دادید ! گذاشتن صفتِ "شهید" در کنارنامِ شما بیشترین دردرادارد. | @seyedebram |
بعد از امام خمینی چه شد؟ همه ترسیده بودند اما امام خامنه‌ای پرچم را به دست گرفت بعد از امام خامنه‌ای چه می‌شود؟ پرچم زمین نمی‌ماند... | @seyedebram |
اما خمینی ، خامنه ای را داشت ؛ آقایِ مظلوم ما کِ را دارد ؟ رئیسی اش رفت .. | @seyedebram |
یک ماه صبوری کنید مردم ! به خاطر دلِ آقامون . یک ماه حداقلشه ؛ حکمِ جهاد رو آقامون داد و بعد رفت ! پس یعنی دل خوش کرد به ما و رفت . به خودت بیا رفیق تا دیر نشده ! | @seyedebram |