آسِیدْاِبرآهیم؛
یک ماه صبوری کنید مردم ! به خاطر دلِ آقامون . یک ماه حداقلشه ؛ حکمِ جهاد رو آقامون داد و بعد رفت ! پ
آرزو که بر جوانان عیب نیست پس
یک ماه فرصت داریم برای خودسازی و توفیق شهادت :))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
یا برگـــــرد یا این دل را برگـــــردان ..
| @seyedebram |
- بگو چرا دخترانمان را زدند . . .
نگو علمدار افتاده بود ! . .
| @seyedebram |
سلبریتی های گرامی نظری ندارید ؟
ایران که هیچ جهانی یتیم شد .
| @seyedebram |