آسِیدْاِبرآهیم؛
آقامجتبی خامنه ای ، اززیرِآوارزنده بیرون اومدن :) جهت سلامتی شون صلوات . | @seyedebram |
آخه ما فدایِ سلامتیِ کاملِ آقامجتبی خامنه ای نشیم ؟
| @seyedebram |
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لالا کن دختر زیبای شبنم💔 ..
| @seyedebram |
⭕️اگر پهلوی بی عرضه نبود امروز به جای اینکه به بحرین موشک بزنیم از بحرین موشک میزدیم.
+ تف به بیشرفی این خانواده .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- میگفت :
همیشه ماها پس زمینه گوشیمون ،
شهدا و حرم بود ..
و پیرزن و پیرمردا عکس رهبر ..
حالا همه مون شدیم مثلِ اونا :))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
🔸 طبق شنیدهها؛ مراسم وداع با پیکر مطهر رهبر شهید: ▫️ از فردا شب به مدت سه شب، مصلای تهران ▫️ زمان
اما به نظرمن تو این شرایط تشیع صورت نخواهد گرفت .
همانطور که پیکرسیدحسن حدود یک ماه نگهداری شد ..
و باید اول رهبر جدید انتخاب بشه و اوضاع کشور به روال قبل برگرده ،
و همچنین این جنگ تموم بشه و انشالله دشمن نابود بشه .
و ضمن اینکه باید امکان سفر آسوده دیگر مردم نقاط جهان به ایران و تشیع وجود داشته باشه .
کم فردی رو که از دست ندادیم !
جانمان بود ..
پس برای تشیع باید باشکوه ترین برنامه صورت بگیرد .
| @seyedebram |