eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
سرت سلامت یادگارِآقایِ شهیدِما . | @seyedebram |
استان مون دوشهید از دفترِبیتِ رهبری داد :)) .. 💔
زمزمه جدیدمون ؛
⭕️اگر پهلوی بی عرضه نبود امروز به جای اینکه به بحرین موشک بزنیم از بحرین موشک میزدیم. + تف به بی‌شرفی این خانواده . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- می‌گفت : همیشه ماها پس زمینه گوشیمون ، شهدا و حرم بود .. و پیرزن و پیرمردا عکس رهبر .. حالا همه مون شدیم مثلِ اونا :)) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
🔸 طبق شنیده‌ها؛ مراسم وداع با پیکر مطهر رهبر شهید: ▫️ از فردا شب به مدت سه شب، مصلای تهران ▫️ زمان
اما به نظرمن تو این شرایط تشیع صورت نخواهد گرفت . همانطور که پیکرسیدحسن حدود یک ماه نگهداری شد .. و باید اول رهبر جدید انتخاب بشه و اوضاع کشور به روال قبل برگرده ، و همچنین این جنگ تموم بشه و انشالله دشمن نابود بشه . و ضمن اینکه باید امکان سفر آسوده دیگر مردم نقاط جهان به ایران و تشیع وجود داشته باشه . کم فردی رو که از دست ندادیم ! جانمان بود .. پس برای تشیع باید باشکوه ترین برنامه صورت بگیرد . | @seyedebram |
فقط چون از بحرین ، همدرد مردم ایران شدند .. :) | @seyedebram |