eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از |عطر رمان|🇮🇷
از خون کودکان وطن لاله دمیده . . .
جنایت در آزادی !
بنازم طارمی رو :)))
اگر تهران به دیدارت نرسیدم به مشهد میایم به پابوس :) .. | @seyedebram |
میخوام بگم امشب همچین کسایی اومدن با شرایط خاص اومدن. برای رهبرشون، به خونخواهی رهبر شهیدمون با کالسکه اومدن با رده سنی مختلفی از بچه ها اومدن با معلولیت اومدن پیر و جوان اومدن با غم در دل اما مشت های گره کرده اومدن همه به عشق رهبر شهید و کشورمون ،وطنمون،ایران به خیابان ها میایم و همراه با رزمندگان دفاع می‌کنیم.
در تاریخ بنویسید ! | @seyedebram |
و زندگی مرا دو وجه هست ؛ دنیای با علی و دنیای بی علــــــی . | @seyedebram |