میخوام بگم امشب همچین کسایی اومدن با شرایط خاص اومدن.
برای رهبرشون، به خونخواهی رهبر شهیدمون
با کالسکه اومدن
با رده سنی مختلفی از بچه ها اومدن
با معلولیت اومدن
پیر و جوان اومدن
با غم در دل اما مشت های گره کرده اومدن
همه به عشق رهبر شهید و کشورمون ،وطنمون،ایران به خیابان ها میایم و همراه با رزمندگان دفاع میکنیم.
#ارسالی
آسِیدْاِبرآهیم؛
و اما نگاهانی که سخن های ناگفته دارد. . . | @seyedebram |
و داستان چشم ها ادامه دارد ..
| @seyedebram |
و زندگی مرا دو وجه هست ؛
دنیای با علی و دنیای بی علــــــی .
#فور
| @seyedebram |