eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
آسِیدْاِبرآهیم؛
اما به نظرمن تو این شرایط تشیع صورت نخواهد گرفت . همانطور که پیکرسیدحسن حدود یک ماه نگهداری شد .. و
🔴 مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر حضرت آقا تا زمانی که جنگ خاتمه پیدا کند و کشور به یک ثبات و امنیت نرسد برگزار نخواهد شد. ۱- صدها شخصیت سیاسی و بین المللی تقاضای حضور در این مراسم را دارند. امکان حضور آنها در شرایط جنگی امکان پذیر نیست. ۲- میلیونها مرید حضرت آقا از کشورهای مختلف و استانهای مختلف کشور تمایل به حضور در این مراسم را دارند. در شرایط فعلی زیرساختهای این حضور فراهم نیست. لذا تا جنگ تمام نشود و کشور دارای یک ثبات و امنیت نگردد امکان برگزاری چنین مراسمی وجود ندارد. این مسئله برای مراسم شهید سید حسن نصرالله هم صدق میکرد و به همین دلیل پس از حدود دو ماه از زمان شهادت شان، مراسم وداع و تشییع گرفته شد. پ.ن: خواهشا، خواهشا، خواهشاً هر پیامی که در این مجازی منتشر شد را باور نکنید و بر اساس آن تصمیم گیری نکنید.❌ | @seyedebram |
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- دامن کشان رفتی دلم زیر رو شد . :) 💔 | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ودوروز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram
وسه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |
- حرومزاده ها دست به پخش فراخوان زدند ‌.. + به ولله قسم ازتون نمی‌گذریم ! | @seyedebram |
نقشه درد .. دردی که درمانی ندارد . و اما خوش به حال دردکشانی که این درد را کشیدند و بعد شهد نوشیدند . | @seyedebram |
- تصویر مورد استفاده کابران خارجی با اشاره به فرمایش معروف امام حسین علیه‌السلام: Death with dignity is better than a life with humiliation مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت . | @seyedebram |