eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
🖤 خداحافظ شعارهای سال خداحافظ دیدارهای عمومی خداحافظ بوسیدن صورت فرزند شهید خداحافظ نمازهای عرفانی خداحافظ ای رهبر آزاده آماده ایم آماده خدا حافظ تا انقلاب مهدی خامنه ای نگهدار خداحافظ اشک های شوق دیدار رهبری خداحافظ نماز جشن تکلیف دختران خداحافظ اللهم لانعلم منه الا خیرا ... خداحافظ انداختن تعرفه درصندوق انتخاباب خداحافظ حضور در شب شعر شاعران خداحافظ آن لبخند زیبای دلربا خداحافظ تبریک سال نو خداحافظ اقامه نماز عید فطر خداحافظ گریه های مراسم ایام فاطمیه و محرم خداحافظ صدا و کلام با اقتدار در فتنه ها خداحافظ استغاثه به امام زمان خداحافظ کاشتن نهال روز درختکاری خداحافظ بوسیدن مکرر صورت جانبازان خداحافظ ..💔😭
سفر میری هرمزگان کجاها میری ؟ میناب_گلزارشهدا :) | @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانت از هر جانی قابل دارتر بود . + جانِ ناقابلی داشت .. ! | @seyedebram |
با این گریه کنید تا براتون بازهم ادیت بزنم :)
دوباره گوش بدیم .. دوباره شکسته ترشیم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میبینم که آسید مهمون داری ؛ اونم چه مهمونی :) طاقت نیاوردی دو سال بگذره ؟ خب فکر دل مارو میکردی .. خودت که رفتی ، ما سوختیم حالا آقا هم رفت دیگه ما چجوری سربلند کنیم ؟ دیگه ما تا ابد عزاداریم! داغداریم ! حالا ما موندیمُ دنیای بی علی و مشهد :) | @seyedebram |