eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانت از هر جانی قابل دارتر بود . + جانِ ناقابلی داشت .. ! | @seyedebram |
با این گریه کنید تا براتون بازهم ادیت بزنم :)
دوباره گوش بدیم .. دوباره شکسته ترشیم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
میبینم که آسید مهمون داری ؛ اونم چه مهمونی :) طاقت نیاوردی دو سال بگذره ؟ خب فکر دل مارو میکردی .. خودت که رفتی ، ما سوختیم حالا آقا هم رفت دیگه ما چجوری سربلند کنیم ؟ دیگه ما تا ابد عزاداریم! داغداریم ! حالا ما موندیمُ دنیای بی علی و مشهد :) | @seyedebram |
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسانه ملی:مجلس خبرگان کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داده و رهبری تا ساعات آینده اعلام می‌شود | @seyedebram |