آسِیدْاِبرآهیم؛
ای آقا جان ؛
چرا رفتی ؟
چرا همچین داغِ بزرگی را بردوشِ مانهادی ؟..
نگفتی شیعیان داغِ علی در ماه رمضان برایشان سخت است ؟ ..
ای کاش که توبامعجزه ای برگردی:)
| @seyedebram |
سجاد محمدیenc_16715648360142745751046.mp3
زمان:
حجم:
2.5M
همینو کم داشتیم فقط .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ـ
نبض مرا بگیر !
نبضم نمیزند ..
انگار مرده ام !
انگار رفته ام ..
در برزخی که تو آرام خفته ای ..
عشقمو با دستای خودم خاک* کردم :)
| @seyedebram |