آسِیدْاِبرآهیم؛
همینو کم داشتیم فقط .. :) #نجوای_قلب | @seyedebram |
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تواین بی کسی ها همینو کم داشتیم !
علـــــــــی رفت ..
ماروتنهاگذاشت .
| @seyedebram |
- یک چی بگم ؟
جالبه از زمان حمله آمریکا و اسراییل هیچ کسی جاویدنام* نشده!
جاویدنام فقط برای اوناییه که موقع بالا رفتن از دیوار پاسگاه کشته میشن؟
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آماده سازی جایگاهِ پیکرِآقایِ شهیدمون :) | @seyedebram |
آماده سازی جایگاهِ پیکرِآقایِ شهیدمون :)
| @seyedebram |